Tulisi lailla kieltää. Ainoastaan lihasvoimin kulkevat potkulaudat olisi edelleen sallittu.
Sähköpotkulaudat eli skuutit
13
521
Vastaukset
- Anonyymi
Höpö höpö. Aikuinen vastuuntunteva osaa niillä ajella. Sekä liikennesäännöt tunteva. Ei nulikat.Promilleraja sen sijaan olisi tosi hyvä. Hyvä viilettää töihin ja takas kapineella kesäisin.
- Anonyymi
Ei niillä aikuiset ajele, paitsi kännissä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei niillä aikuiset ajele, paitsi kännissä.
No helv..ti. minäpä ajelen. Selvinpäin töihin aamulla. Vai kuvitteletko minun menevän kännissä töihin?!?!?! Olen jo kuudellakympillä käyvä ihminen. Menen jatkossakin töihin säpolaudalla. Hommaa sinäkin vempele niin huomaat kuinka näppärä se on😊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No helv..ti. minäpä ajelen. Selvinpäin töihin aamulla. Vai kuvitteletko minun menevän kännissä töihin?!?!?! Olen jo kuudellakympillä käyvä ihminen. Menen jatkossakin töihin säpolaudalla. Hommaa sinäkin vempele niin huomaat kuinka näppärä se on😊
Ja korvissas soi Faster Harder Scooter https://www.youtube.com/watch?v=j0LD2GnxmKU 🛴
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja tietenkin jalkakäytäviä pitkin. Iisalmessakin pitäisi pitää skuutti ratsioita, loppuisi se päätön kaahailu, alaikäiset pahimmillaan Kolme päällä surutta ketään väistämättä jalkakäytäviä pitkin. Vanhemmat Herätys, opettakaa edes Liikennesäännöt kun hankitte lapsillenne laudan.
- Anonyymi
Valitettavasti ne aikuisetkin muuttuu keskenkasvuisiki, kun hyppäävät sen sähkölaudan päälle. Onneksi kohta tulee talvi ja pakkaset..
- Anonyymi
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011228511.html
Tämän takia skuutit kiellettävä. - Anonyymi
https://yle.fi/a/74-20161312
Merkittävä rahanmeno SOTE-alueilla. - Anonyymi
Ja vanhemmat voisi lapsilleen opettaa muiden huomioimisen ja miten ajellaan turvallisesti. Siellä nuoret jäbät ajelee päin ja haistattelee, kaasutellaan kohti tien kuninkaat. Huristetaanntäysillä suojatielle, he eivät väistä. Pitääkö jotakin sattua, että vanhempia kiinnostaa oman lapsen ajotyyli ja käytös?
- Anonyymi
Huput päässä kadun yli vaan, ei pää käänny katsomaan tuleeko autoja. Jotain vikaa kai nykyajan kakaroissa, kun eivät osaa liikenteessäkään liikkua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huput päässä kadun yli vaan, ei pää käänny katsomaan tuleeko autoja. Jotain vikaa kai nykyajan kakaroissa, kun eivät osaa liikenteessäkään liikkua.
Eikö tartte enää tai aina katsoa mihinkään suuntaan liikenteessäkään vai. Näkyykö toisinaan hupun lävitse niin hyvin ja toisinaan taas ei. Pelkällä tunneälyllä liikkujan luulisi olevan vähemmän delusiivinen, mutta jos ei, niin viisaammat saattaa laittaa nobelpalkinnon tietenkin vaan itselleen, silloin liikenteessä karvaamalla toimija on vaarassa jäädä köyhäksi näppejään heristeleväksi kuivakukkaroksi edelleenkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja bykyajan ukoissa. Meinasin teilata yhden eilen. Ykskaks käänty fillarillaan suojatielle, aivan yllättäen eteen, minä olin melkein suojatiellä. Kehtas kusipää näyttää keskaria, no tervehdin samoin. Ettekö te perkeleen kusipäät ymmärrä, miten sille suojatielle käännytään??? Toivottavasti jäätte rekan alle
- Anonyymi
Ota mukaan kakkapussi. Löydät matkalla koiran jätökset. Kun näet väärin pysäköidyn sskuutin, hiro jätökset satulaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 213600
Olit ihan
Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu303413Miksiköhän vasemmistossa on niin paljon ns. tapatyöttömiä ja muita köyhiä?
Tokihan Minja Koskela oli sitä mieltä, että ei terveenkään ihmisen ole pakko tehdä töitä, sitä neuvoa moni vassu noudatt503371Oletko keskustellut kaivatustasi muiden
Kanssa lähiaikoina? Jos, onko keskustelu ollut positiivista tai negatiivista? Vaikuttaako keskustelut mielipiteeseesi ka513045Trump huonommassa kunnossa kuin Usasta virallisesti sanotaan?
"Terveys on vakaa mutta ei normaali".Uskallan melkein sanoa,että Trumpin terveydentilaa kaunistellaan.Myös se että se nu1222849Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue
se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod212608Suomen veroaste 5 %-yks liian matala
Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.1142332MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa
TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,142145Yleveron tuotto siirrettävä S-ryhmälle
Yleisradio on mukana kansanmurhassa. Tuollaista ei voi tukea verovaroin. S-ryhmä on ainoa selkärankainen iso toimija S281737IL- KELA:n pääjohtaja, lääke- ja oikeustieteen tohtori Lasse Lehtonen sekavassa tilassa Brysselissä!
"Iltalehden tietojen mukaan Lehtosen käytös Brysselin lentokentällä on herättänyt huomiota, ja hänen olemuksensa on tulk1341370