Yhteydenpito tätä kautta vai kokonaan?
Alkaako uuvuttaa
34
429
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä uuvuttaa! Kaikki mehut menny.. Miksei voitais jo siirtyä eteenpäin irl? Kaikki sinusta kiinni. Odotan niin pitkään, kuin jaksan. En tiedä tuleeko seinä vastaan milloin, mutta...: ) ✨😘
- Anonyymi
Jatka odottelua. 😘
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jatka odottelua. 😘
Juu ✨⚓
- Anonyymi
Kaikki uuvuttaa ja on uuvuttanut jo helvatan kauan.
- Anonyymi
Kyllä olen helvetin väsynyt tunteisiin vain etäältä..
- Anonyymi
Mikset siirry IRL puoleen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikset siirry IRL puoleen
En tiedä mitä tekisin..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tiedä mitä tekisin..
Etkö voi vaan sanoa et halusit jutella et jutellaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etkö voi vaan sanoa et halusit jutella et jutellaan
Sanoisitko itse jos on toisen puolelta sanottu, että "ei mitään sellaista". Et sanoisi..
- Anonyymi
No lopeta sitten ja herää todellisuuteen.
- Anonyymi
Jopa sinulla taas lähtee ylämummoa palstaäijän aloitukseen. Taidat uskoa omaan todellisuuden rakentamiseesi kovasti🥱
- Anonyymi
En tiedä onko hän täällä🥺
- Anonyymi
Ei uuvuta
- Anonyymi
Sikäli että on ollut niin vähän yhteyttä muuten,en usko molemminpuolisuuteen enää kohta.
- Anonyymi
ei kun tule heti ja nyt
- Anonyymi
tuskin on enää käynyt täällä kuukausiin😅 pitäs oikeesti poistua. 🙂 korvauksia toivon lähinnä koska ei tämä mitään kevyttä ole mulle ollut. ties mitä luulevat mutta ei se auta kun mennä eteenpäin.
- Anonyymi
ja vielä. Sille en vaan voi mitään että sillon niin ihastuin ja kunnolla ihastuinkin..sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ja vielä. Sille en vaan voi mitään että sillon niin ihastuin ja kunnolla ihastuinkin..sivusta
Eihän sille minkään mahda siitä 10 vuoden krapula jää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän sille minkään mahda siitä 10 vuoden krapula jää.
Pitääkö tätä jälkipyykätä todella pestä seuraavat
kymmenen vuotta ennen ko asiat on käsitelty loppuun .😱
Ei vittu käy
En edes elä sitä 10 vuotta
Naiselta joka ei jaksa 🥺😵
- Anonyymi
tule nyt tanne
- Anonyymi
en tule nyt mihinkaan joten ala jo tulla ja mika sulla aina on kun et tule mulla on nytkin ovi auki joten ala jo tulla ihan oikeasti
- Anonyymi
Ei sentään, uskon että koittaa vielä hetki kun kauniina kesäpäivänä levitän aurinkovoidetta hänen kauniille hartioillensa ja seuraan hän kauniin rusketuksensa ylitse mehiläisen puuhastelua puna-apilassa.
- Anonyymi
Pikkasen alkaa uuvuttaa,mut enköhän mä vielä jaksa. Lupaan olla niin kauan täällä,kun tarttee olla🥴🤗
- Anonyymi
Tätä kautta kanavointi on pikkuhiljaa alkanut käymään raskaaksi. Oma vikani. Se eräs lauantai-ilta aikoinaan olisi pitänyt olla viimeinen naula kirstuun mutta jäihän niitä tuohon vielä pussillinen. Sinun, naisen, piti haihtua pois mielestäni. Viime sunnuntaina sait aikaan lyhyen virtapiikin. Miellyttävän tosin, myönnän. Lävitseni on joskus vavahduttanut oikea sähkövirta mutta nyt en sentään tippunut polvilleni. Tämä on alkanut aiheuttamaan turtumista. Sinulla on jälkikasvua ja joku toistuva mies, eli todennäköisesti viihdytte keskenänne ja se on hyvä asia. Tarkoitan tätä. Olen ollut yksi toivioretkeläinen pitkittäessäni tätä tunnetta. Pakko loppua. Piste.
- Anonyymi
Ei tätä voi yhteydenpidoksi kutsua.
- Anonyymi
No ei kyl voi. Mitään havaintoa kenestäkään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei kyl voi. Mitään havaintoa kenestäkään.
- Anonyymi
Ihan kokonaan. En halua olla missään tekemisissä koskaan itseäni paljon nuoremman kanssa! Jos törmään häneen jossain haukun hänet lyttyyn!
- Anonyymi
Ehditkö, kun sulla on se projekti?
- Anonyymi
Tätä kautta kyllä. Olisin innoissani, jos olisi irl yhteys.
- Anonyymi
Mä oisin varmaan alkuun aika ihmeissäni, jos whatsappissa lukis hänen nimi. Et taasko ne mannerlaatat liikkuu?
- Anonyymi
Tämä on sopiva muoto heitellä viestejä tuuleen. Ei tarvitse enää tuntea itseään niin tunkeilevaksi ja sellaiseksi, joka aiheuttaa toiselle noloja tilanteita.
- Anonyymi
Sama.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1535986
- 755339
- 994355
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753740Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603398- 442990
- 152347
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️582089- 462015
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381773