Minut tai että unohdan sinut
Taidat todella haluta unohtaa
20
556
Vastaukset
- Anonyymi
Et ole hän, mutta lopeta nyt toi höpöttäminen ja anna joku merkki niin loppuu tämä kissa hiiri juttu!
- Anonyymi
En halua luopua ja en luovuta ennenkuin kuulen sen sun omasta suusta...🥲✨
- Anonyymi
No haluan että loppuu
- Anonyymi
Mutta et yhdessä vai
- Anonyymi
Se naikkonen päätti itse lopettaa näkemiset, joten 🤷🏼♂️ kaikki on ohi!
- Anonyymi
En.
- Anonyymi
Paitsi välillä.
- Anonyymi
Ei ole mitenkään hyvä muisto sinusta jäänyt lopulta kuitenkaan
- Anonyymi
Älä sitten muistele, miksi edes kommentoit
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä sitten muistele, miksi edes kommentoit
Ei sitä leväpersettä heti unohda :)
- Anonyymi
Kuka ja kenet
- Anonyymi
Olet aivan oikeassa! En ole enää moneen vuoteen halunnut tutustua sinuun! Koin sinut häiriköksi!
- Anonyymi
Näinhän sie toivoinkin...no arvaa vaan oonko unohtanut. En, hiljaisuudessa kaipaan.
- Anonyymi
Nainen sinun ei tarvitse unohtaa minua, mutta en tiedän voinko koskaan olla kanssasi. No en muidenkaan kanssa voi olla. Olen niin hankala.
- Anonyymi
Ollaan niin vaikeita rakas, ❤️
Tiedän ton tunteen kyllä
Naiselta
- Anonyymi
En halua. Et anna muuta vaihtoehtoa kun että vielä joskus oikeasti sinut unohdan. Sinä olet unohtanut minut, se on selvää. E
- Anonyymi
En ikinä!
- Anonyymi
Juu todellakin haluan kun et osaa mitään muuta kuin ärsyttää niin antaa olla
- Anonyymi
Oot kyllä ihme tyyppi. Kun tulen, et haluakaan minua mutta kun olen poissa, haluat minut. En tule enää T luoksesi. En jaksa tuollaista eestaas vetvomista. Etsin miehen joka tietää haluavansa minut.
M - Anonyymi
Ihme juttu, jos saat hylkäämisen tunteen moneen kertaan, ennen kuin mitään kunnolla alkoikaan. Ihmisen kestokyvyllä on rajansa.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu645602Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti204217Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett172906- 1532181
- 171916
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1261749- 951377
- 681154
Harmi, se on
Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty171126Maailma pysähtyy aina kun sut nään
Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o77978