Jos et, mistä kiikastaa?
Luotatko kaivattuusi?
69
805
Vastaukset
- Anonyymi
En.!
- Anonyymi
Piti kertoa, miksi et!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Piti kertoa, miksi et!!
En!
- AnonyymiUUSI
Itse ajattelen niin päin, että toinen ei olisi kaivattuni, jollen häneen luottaisi. Olen menettänyt kaivattuni aiemmin siksi, että kadotin luottamuksen. Sitä luottamusta tuskin syntyy enää sen jälkeen. Onko se vain periaatteellinen tuntemus? Erehtymisen vaara on aina olemassa.
Minusta toisessa oltava aina uskoa hyvään ja toivoa paremmasta huomisesta (yhdessä, toivon mukaan "tuntemus"). Kaipuuni kohde on aina sellainen, jota arvostan todella paljon. Haluan uskoa hänen hyvään vaikutukseen minussa ja minun hänessä. Usko lisääntyy toivonkin lisääntyessä.
- Anonyymi
Kyl se sinne menee, koska ajatus hänestä on niin lämmin.
- Anonyymi
Mikä menee minne?😅
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä menee minne?😅
Kaikki loksahtaa vielä just oikeille paikoille. Sekin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki loksahtaa vielä just oikeille paikoille. Sekin.
Älä unta nää!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä unta nää!
Eheheheeee oon ihan valveilla.
- Anonyymi
Luotan häneen (mieheen).
- Anonyymi
Se o toisen aviomies,ainakin vielä!,joten suu supummalle!
- AnonyymiUUSI
Kylläpäs miehiin nyt luotetaan niin kovin, ettei vaan menis metikköön.
- Anonyymi
Kyllä luotan
- Anonyymi
En voi vastata tähän, koska minulla ei ole kaivattua!
- Anonyymi
En luottaisi suklaahippukeksejäni hänen haltuunsa.
- Anonyymi
En mä niitä söisi, ihan totta.
- Anonyymi
Aika heikoissa kantimissa on. En tiedä, mitä hänellä on mielessä ja kuinka monta ihmistä on sotkenut tähän meidän "juttuun".
- AnonyymiUUSI
Miten teidän "juttuun" voi muut tulla sotkemaan, ellet itse anna syytä tai anna sen tapahtua. Tuskin kaivattusi on tietoinen asiasta vai miten on?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miten teidän "juttuun" voi muut tulla sotkemaan, ellet itse anna syytä tai anna sen tapahtua. Tuskin kaivattusi on tietoinen asiasta vai miten on?
Oletko sinä tietoinen, että käytät aivan liikaa aikaa ja energiaa tämän palstaäijän puutaheinääjuttujen ratkomiseen? 🙄
- Anonyymi
Luotan meihin, se riittää
- Anonyymi
Luotan. Kaikki rakentuu luottamuksen päälle.
- Anonyymi
Mä luotin häneen ja meihin siihen asti
vuosikausia kunnes molemmat meistä paljastu valehtelioiksi !
Joku mun kaveri sano et jotkunongelmaiset parit ansaitsee toisensa ..
Tää meidän mun ja miehen kuvio kyllä just sitä... Taidettiin astaita kumpikin se ihminen kohdattavaksi joka muuttaa ja parantaa meitä et voitais olla sitte jollekulle vielä ihania ihmidä ihan toisella jos elämä sellaiset meille vielä mahdollistaa....
Rakastin häntä kyllä vuosia
Sitä ei multa kukaan vie pois ❤️
Tulevaisuudesta ei tiedä ..
Mutta asiat menevät kuten niiden kuuluukin mennä...
Naiselta- Anonyymi
Kyllä työpaikka-salkkari-FB höynät ansaitsee kuulla liirum laarumia. Siinä tarvii valehdella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä työpaikka-salkkari-FB höynät ansaitsee kuulla liirum laarumia. Siinä tarvii valehdella.
En oo töistä tuttu hänelle.
Ohi - AnonyymiUUSI
Sä et ole nainen!,lopeta se valehtelu,tuut tänne sotkemaan hyi helevetti,kutsun siivoojan ja lasku tulee sulle!ukon saat pitää,mä en enää huoli sitä!
- Anonyymi
Luotan osittain. Mutta en kerro niistä asioista, mistä kiikastaa. Mutta kun jutellaan kaivatun kanssa, kaikki selviää varmasti. Luotan siihen että yläkerran Herra ohjaa hänen ja minun sielun yhteyttä. Sen vaan tuntee, tietää :)✨😘
- Anonyymi
Mä en. Just tämä sai mut hieman surulliseksi. Mutta ei haittaa, antaa olla.
- näköjään sivusta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
- näköjään sivustaMitä tolla tarkoitit kerrotko mikä mietityttää ✨⚓
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
- näköjään sivustaEtkö tunne Jumalan johdstusta vai mikä saa sinut surulliseksi? Olisi kiva tietää mitä ajattelet.:) ⚓🙄
- Anonyymi
Ei ole enään kaivattua kun ei voi yhtään luottaa mieheen. Puhuu ummet lammet ja vihdoin jäi kiinni. Pihalla mun elämästä lopullisesti.
- Anonyymi
Niin monta kertaa pettänyt luottamuksen ja tehnyt yllättäviä asioita viimeisen puolen vuoden aikana, että en luota. Monen naamion mies.
Mutta luotan nyt itseeni. Tulen pärjäämään, tapahtui meidän välillä mitä hyvänsä.- Anonyymi
Kurja juttu se mitä olet kohdannut. Otathan oppia menneistä Toivon sulle kaikkea parasta elämäs eteenpäin! Nainen sivusta ✨😘
- Anonyymi
Luotan 💯%. Oon aina luottanut❤️
- Anonyymi
En luota naiseen,tuntuu että pelaa minun kanssani. Haluaa tehdä mustasukkaiseksi yms.. menköön menojaan
- Anonyymi
Kuka nyt mustasukkaiseksi tekisi, kuulijan korvissa miten asiat haluaa kuulla. Herätyyyys.
- AnonyymiUUSI
Vain mustasukkainen ihminen ajattelee noin, kukaan ei saisi lähestyä kaivattua ja jos lähestyy niin vika tietty kaivatun.
- Anonyymi
Luotan häneen. Mutta jos olen lukenut häntä väärin, hän tulee satuttamaan minua edes tajuamattaan sitä. Tämän vuoksi yritän pitää pään kylmänä ja, sydämen myös.
- Anonyymi
En satuta ❤️
- AnonyymiUUSI
Kenestä naisesta puhut??Sulla o poikaystävä vai oletteko kenties naimisissa? Olet mennyt liian pitkälle tuossa hommassa! Kuka sulle antanut luvan tulla toisten kotiin ja mökille?ne ei kuulu sulle yhtään!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En satuta ❤️
Mut sä et ookkaan hän. Sä voit olla kuka vaan. Ihana kuitenkin sun hänelle.
- Anonyymi
joo. luotan. on varmasti liian hyvä tyyppi.
- Anonyymi
Kyllä minä luotan. Siksi tuntuu kurjalta kun tämä on nyt mitä on.
- Anonyymi
Luotan
- Anonyymi
Mä luotan päivään nousevaan, lauloi Tapani Kansa. Luotan naiseen ja syntyneeseen rakkauteemme. m>n
- Anonyymi
kultani se on aina mielessä 🌹sivusta
- Anonyymi
Kuinka monta kultaa kerrallaan 🌹🌹🌹....
- AnonyymiUUSI
👩🍒🍒🍒🍒🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰❤️🍆💦
- Anonyymi
En oikeastaan tunne paremmin niin vaikea vastata tähän.
- Anonyymi
Mä luulen että me palataan vielä samaan vanhaan.
- AnonyymiUUSI
Luotan. Ei ole mitään syytä miksi en luottaisi. Hän on aika uusi ihminen elämässäni. En silti kuitenkaan epäile etteikö olisi luotettava. Ei olisi reilua epäillä kaikkea ja kaikkia vain siksi, että joku toinen ei ollut luottamukseni arvoinen ja kaikki päättyi kyyneliin.
On siis uskallettava luottaa. Luotan 100% häneen,
vaikka me ei enää olla me,
eikä enää tulla olemaankaan me.
Haluan et voitais olla tekemisissä silti.- AnonyymiUUSI
Gubbe 💩💩💩💩
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Gubbe 💩💩💩💩
Pus vaan sullekin kikkare....
Jolle ei meinaa saada vastaa mistä lieneekään syystä 🤫😉 - AnonyymiUUSI
Miten voisitte olla tekemisissä, ellette ole enää yhdessä?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En muuten ota kantaa tuohon kun sen verran että mulle itselle toi on jotenkin omituista tms,
jos ei voisi olla tekemisissä enää sen jälkeen
kun ei ole enää yhdessä.
Ei kaikki suhteet pääty "sotatilaan" erotessa.
Eikä kaikki "me ollaan me" tarkoita parisuhdetta. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ja millä tasolla yhdessä olo jos ette asu tai ole koskaan asuneet yhdessä ?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ja millä tasolla yhdessä olo jos ette asu tai ole koskaan asuneet yhdessä ?
Kirjoittiko joku yhdessä olosta?
Ja ihan tiedoksi jotkut eivät koskaan asu yhdessä vaikka ovatkin yhdessä. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Aiotko pitkäänkin vielä nolata itseäsi jaakaamalla tämän palstaäijän luoman hahmon kanssa?
- AnonyymiUUSI
Kyllä mä luotan ❤️
- AnonyymiUUSI
Kyllä. Luotan, että on hyväntahtoinen. Rakastan häntä.
- AnonyymiUUSI
Minä en vain pidä itseäni yhtään rakastettavana enkä keksi miksi nainen tykkäisi minusta. Eihän oikein kukaan halua olla ystävänikään.
- AnonyymiUUSI
Sä et ite taida edes välittää siitä naisesta.
Mitä menetät jos ottaisit selvää asiasta?
Etkä vaan surkuttelis ja harmittelis täällä.
Enemmän sä menetät tolla tavalla.
Mahdollisesti rakkauden.
Selvittämällä asiaa sen naisen kanssa sä voit
jopa saada sen rakkauden.
Tai edes ystävän.
Eiks se olis tärkeetä? - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sä et ite taida edes välittää siitä naisesta.
Mitä menetät jos ottaisit selvää asiasta?
Etkä vaan surkuttelis ja harmittelis täällä.
Enemmän sä menetät tolla tavalla.
Mahdollisesti rakkauden.
Selvittämällä asiaa sen naisen kanssa sä voit
jopa saada sen rakkauden.
Tai edes ystävän.
Eiks se olis tärkeetä?Et ymmärrä ettei kukaan "selvitä asioita" jos ei epäile että on jotain selvitettävää. Mene itse selvittämään asiasi ja poistu täältä kun se kerran on sinusta noin helppoa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Et ymmärrä ettei kukaan "selvitä asioita" jos ei epäile että on jotain selvitettävää. Mene itse selvittämään asiasi ja poistu täältä kun se kerran on sinusta noin helppoa.
Ei tosiaankaan ole helppoa sellainen.
Onhan siinä selvitettävää mun mielestä jos on kiinnostusta toiseen ja miettii ettei toinen halua mitään. Vai eikö muka ole? - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei tosiaankaan ole helppoa sellainen.
Onhan siinä selvitettävää mun mielestä jos on kiinnostusta toiseen ja miettii ettei toinen halua mitään. Vai eikö muka ole?Totta! Suurimmalla osalla täällä on selvitettäviä juttuja eivätkä osaa mitään selvittää.
- AnonyymiUUSI
Kyllä luotan, selvästi enemmän kuin keneenkään muuhun koskaan.
- AnonyymiUUSI
mulla on semmonen tunne meistä molemmista että kumpikaan ei halua pilata muiden asioita/kuvioita koskaan..että mielummin kärsii ja väistyy..
- AnonyymiUUSI
Hän kieroilee kiusaa ärsyttää tahalleen no ei ollaenään sitten yhteydessä enkä enään voisikaan menin omalle tielleni exän olen unohtanut jo
- AnonyymiUUSI
Luotan kuin peruskallioon. Ilman luottamusta ei tule ikinä mitään.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1425824
- 755299
- 994335
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753720Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603368- 442970
- 152337
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️582089- 461985
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381763