Haluan vaihtaa sukupuolen, miehestä naiseksi
Sukupuoli vaihdos
4
502
Vastaukset
- Anonyymi
Haluan vaihtaa sukupuolen
- Anonyymi
Kannattaisiko miettiä asiaa ja ihan perusteellisesti?
Toimenpide on lopullinen.
Et välttämättä ole sinut sen uuden ruumiisi kanssa, vaan ajattelet edelleen olevasi mies.
Muistaakseni Ruotsissa on asian tiimoilta tullut näille "takin kääntäjille" pahoja mielenterveys
ongelmia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kannattaisiko miettiä asiaa ja ihan perusteellisesti?
Toimenpide on lopullinen.
Et välttämättä ole sinut sen uuden ruumiisi kanssa, vaan ajattelet edelleen olevasi mies.
Muistaakseni Ruotsissa on asian tiimoilta tullut näille "takin kääntäjille" pahoja mielenterveys
ongelmia.No tuo vaihdon haluaminen kehoaan silpomalla on jo selvä viite siitä, että kuuluu vahvasti mt. riskiryhmään.
Sen sijaan aina voit antaa mielikuviensa lentää ja nauttia vaikkapa ristiin pukeutumalla.
Sukupuolia on kuitenkin todellisuudessa vain kaksi, eikä kenenkään pitäisi alkaa leikkiä kaiken uudelleen luojaa.
Pahimmillaan sillä saadaan vain aikaan lisää mt.ongelmia ja silvottu keho.
- Anonyymi
Mikä estää tosiaan fantasioimasta vaikka saman merkkisen kanssa?
Itse olen jonkin asteinen bi-mies, jolla naiskaveri. Silti joskus kiehtonut ajatus kalusta sisälläni.
Pari kokemusta oli kauan sitten.
Mihinkään leikkauksiin en lähtisi, enkä suosittele sitä muillekaan, jos ei halua itselleen mt-ongelmia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2317876
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s455460- 594842
- 763547
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin1533462Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko162045Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗322041- 311869
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹451748- 391697