Kaipauksella

Anonyymi-ap

On vaikea pukea sanoiksi sitä, mitä sydämessäni liikkuu, kun tiedän, että aiot päästää irti. Olet ollut osa elämääni niin pitkään – hiljaisena toivona, väsymättömänä valona, jonain, johon olisin voinut nojata, jos maailma olisi pysähtynyt oikealla hetkellä.

Tiedän, ettet ole koskaan lakannut uskomasta meihin – vaikka minä epäröin, vaikka minä en kyennyt vastaamaan samalla tavalla. Ja silti, sinä pysyit. Se ei koskaan ollut itsestään selvää. Se oli lahja. Sinä olit lahja.

Jos voisin muuttaa aikaa, ehkä katselisin sinua toisella tavalla. Ehkä silloin sydämeni olisi ollut valmis. Mutta nyt… nyt kun olet valmis unohtamaan, minua sattuu enemmän kuin osasin odottaa. Vasta kun olet katoamassa, tajuan, kuinka suuri osa sinä olet ollut.

En aio estää sinua. En voi. Sinä ansaitset rauhan ja rakkauden, joka palaa sinulle takaisin. Mutta haluan, että tiedät – et ollut merkityksetön. Olit tärkeä. Olet edelleen.

Pidä hyvää huolta sydämestäsi. Se on niin kaunis, ettei sitä pitäisi koskaan enää joutua odottamaan näin kauan.

24

634

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

byää mis mun nessut.

• Anonyymi

Lohdutan kyllä sinua tämän kaiken keskellä. Voit tisseihini upottaa pääsi kaikella rakkaudella. Ole rauhassa. Olen aivan lähellä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lohdutan kyllä sinua tämän kaiken keskellä. Voit tisseihini upottaa pääsi kaikella rakkaudella. Ole rauhassa. Olen aivan lähellä.

onko treenatut

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

onko treenatut

Tietysti. Vähän roikkuu mutta mahtuu pää paremmin

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Palstasetä se siellä kaipaa taas äidin lämmintä syliä

• Anonyymi

Rakasta ja uskon meihin, kun teet samoin 🩷 miehelle

• Anonyymi

Ihanasti sanottu.
      En halua päästää irti mutta en uskalla ottaa yhteyttäkään. Odotan että otat yhteyttä muhun.
      Olet sydämessäni. Yhä.
      Kaipaan yhteisiä aikojamme.

• Anonyymi

Sinun vuoro

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinun vuoro

Ei pidetä vuoroja vaan niellään ylpeys..laita viesti niin nähdään

• Anonyymi
    • Anonyymi
      UUSI

Kauniisti kirjoitettu jollekin! Olette nyt molemmat hyvän puolella! Jotkut vaikka kuinka rakkaat ovat tulleet elämäämme vain käymään opettamaan jotain elämästä ja rakkaudesta. Mulle mun kaivattu alkaa tuntua siltä tullut vain aukaisemaan mun joka solun elämän lahjalle . En ehkä koskaan saa koskettaa mun kaivattua tai tuntea häntä fyysisesti lähelläni. Nyt vaan tuntuu siltä, että näin siinä tulee käymään. Mutta aina hänellä on paikka sydämessäni. Muisto joka elää minussa.. Näin se on kirjoitettu tähtiin luulen niin.:)✨🥲

• Anonyymi
        UUSI

Ootko nainen?

Jotain sun jutuissa on 💔

• Anonyymi
      UUSI

Harmi, ettette saaneet toisianne. Kuulostaa siltä, että tunne oli kuitenkin molemminpuolinen. 💔

• Anonyymi
      UUSI

Onko aloitus miehelle vai naiselle?
      Mieheltä vai naiselta?

Leikitään et olis tänne,
      En siis kuvittele et olisi...
      En oo valmis enkä halua irrottaa.
      En ikinä.
      Odotan täällä, ikuisesti.
      Turhaan.

• Anonyymi
      UUSI

Jos pysyi vaikka et pystynyt vastaamaan samalla tavalla aiemmin, niin pysyy kyllä edelleen. Jos ei lakannut uskomasta silloinkaan, ei lakkaa nytkään. Jotkut asiat vain pysyvät, tuulissa ja tuiskuissakin.

• Anonyymi
        UUSI

Näin se on.
        Siitä sen aidon tietää kun pysyy.

• Anonyymi
      UUSI

Näin se menee. Täytyy jossain vaiheessa ajatella realistisesti. Vaikka olisin niin paljon halunnut olla kanssasi ja olin hyvin surullinen, etten saanut olla, niin lopultakin palaset loksahtelevat paikoilleen. Kun näkee kuinka ihmisiä kuolee ympäriltä jo tässä vaiheessa, niin sureminen ei auta. Jos en kelvannut sellaisenaan, niin minulla on ne ihmiset, joille kelpaan juuri sellaisena kuin olen.

• Anonyymi
      UUSI

Näillä sanoilla tai ajatuksillasi minusta ei ole mitään merkitystä. Ne eivät auta mitään eivätkä ne kosketa. Ne eivät vaikuta mihinkään. Ainoa millä tulet enää koskaan saamaan muhun yhteyden ja puheyhteyden, ovat teot. Kaikki muu on vain tyhjyyttä kumisevaa ja ennemminkin satuttavaa ja loukkaavaa. En kaipaa surkutteluasi ja sanoha jotka eivöt tarkoita yhtään mitään. Heikkoa mitäänsanomatonta rakkautta. Heikkoa miestä joka ei voi edes yrittää.

• Anonyymi
        UUSI

Kirjoitat osuvasti.
        Aloittajasta huokuu ympärillä olevat kiinnostavimmat asiat. Tylsyyden huipulla voi pakonomaisesti näyttää välittävänsä.
        Ihminen on itsekäs otus.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kirjoitat osuvasti.
        Aloittajasta huokuu ympärillä olevat kiinnostavimmat asiat. Tylsyyden huipulla voi pakonomaisesti näyttää välittävänsä.
        Ihminen on itsekäs otus.

Onko nämä palstasedän teennäiset jodlaukset mennyt kauankin teikäläisen tunteisiin tuolla tavalla? Vaikuttaa vähän häröltä.

• Anonyymi
      UUSI

Palasin lukemaan tämän uudelleen. Jos olet hän, tiedät, että sinä osaisit pitää sydämestäni paljon parempaa huolta kuin minä itse. Sinähän sen alunperin sait sykkimäänkin.

• Anonyymi
      UUSI

"nyt kun olet valmis unohtamaan"

Mistä tuon tiedät? Oletteko jutelleet vai päättelitkö emaileista tm +

• Anonyymi
      UUSI

Oliko tämä aloitus naiselle vsi miehelle?

• Anonyymi
      UUSI

Voisitko jo olla hiljaa, kiitos!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      150
      5902
    2. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      75
      5329
    3. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      99
      4345
    4. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      75
      3730
    5. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      60
      3378
    6. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      44
      2980
    7. Kerro kolme huonoa ja

kolme hyvää asiaa kaivatustasi? Än yy tee nyt
      Ikävä
      15
      2347
    8. Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen

Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️
      Ikävä
      58
      2089
    9. Rakastatko mua

Vielä?
      Ikävä
      46
      1995
    10. Onko kaivattusi

kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.
      Ikävä
      38
      1763
    Aihe