Niin onpa kiva.
Perse taas levenee
14
285
Vastaukset
- Anonyymi
No puhallan sitten hehe.
- Anonyymi
Tämä nyt ei mikään uutinen ole näissä ympyröissä
- Anonyymi
hirveen paljon täällä puhutaan ikävään sävyyn naisten painosta. voihan veetit kun silti niillä pyylevimmilläkin tyttöillä tuntuu melko hyvännäköset miekkoset olevan kainalossa. mäki painan tyyliin 70 eli oon jo jonkun silmään iso mut mitä väliä. katseita saan silti vaikka pyllykin hyllyy. varmaan kymmenen vuoden päästä oon jo xl vaatteissa mut mitä sitten. olisin edelleen seksikäs nainen mielestäni ja monien muidenki. ne semmoset ;) jutut nii ne lähtee päästä. ihan siellä sängyssäkin.
- Anonyymi
tai varmaa 75 kyl
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
tai varmaa 75 kyl
Kyllä hyviä patarumpuja on mukava sängyssä rumputella
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä hyviä patarumpuja on mukava sängyssä rumputella
Kunnon puristelua ja vähän sitä ohimennessä läpsimistä kiitos
- AnonyymiUUSI
Kiitos mestari 🙏
- AnonyymiUUSI
No ei ole minun omasta mielestä kivaa se. Lihonnu tammikuusta 5 kg. Onneksi jää tähän ✨🥲
- AnonyymiUUSI
viis ole mitään. mulla on tullu parissa vuodessa paljon painoa koska oon voinu henkisesti äärettömän huonosti.. riitasat ajat ja erot. suklaa on ollu se ystävä ja nopea piristys koska pienet lapset ja unettomuudet.raskauksist jäi erkaumaa sille kyl pystyy tekeenki jotain (ei ns pömpötä nii helposti ku ny) mutta ei oo mitää järkee tehä asialle mitään ennenku on lapsiluku varmasti täynnä ja kun voi olla että vielä yksi jos omat asiat muuttuu joskus. sivusta
- AnonyymiUUSI
Levenee ja "levenee" 🍑
- AnonyymiUUSI
Lenkille💯 tulin juuri.
- AnonyymiUUSI
Hirvee taakka ihmiselle, noi geenit. Oudosti näyttää samanlaiselta, kaikki, kuin muutkin suvun vanhenevat naiset. Kaiki vaiva ja rääkkäys menneet talven lumet.
- AnonyymiUUSI
🫸🍑🫷
- AnonyymiUUSI
Mulla onneksi pienenee.
M- nainen
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1505902
- 755329
- 994345
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753730Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603378- 442980
- 152347
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️582089- 461995
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381763