🥰 📆 🕚
Ja mitä minä tunnen, sellaista ei koskaan voisi multa ottaa pois
Olispa edessämme vielä monta päivä joskaan, helppoa ei ehkä ois
Matti Esko - Lämmin hellä ja pehmoinen
https://youtu.be/OJgKd9mWeNM
Lämmin hellä ja pehmoinen täällä
34
373
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Mua aina odottaa lämmin hellä pehmoinen, jos mun kylmä täällä on hän antaa paisteen auringon🥰🥶☺️🫴🌞
🧔🏻♂️
👔❤️- AnonyymiUUSI
Toivottavasti näkee kommenttisi/ aloittaja.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Toivottavasti näkee kommenttisi/ aloittaja.
Mitä toivottavaa siinä sulle on että joku tuntematon näkisi toisen tuntemattoman juttuja
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mitä toivottavaa siinä sulle on että joku tuntematon näkisi toisen tuntemattoman juttuja
Eiväthän he toisilleen ole tuntemattomia.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
kannattais lukea uudestaan niin ymmärrys paranee
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
kannattais lukea uudestaan niin ymmärrys paranee
Sun kannattais miettiä mitä empatia tarkoittaa. Se ei ole tuntemattomien sättimistä.
- AnonyymiUUSI
Ihastuttava mies olet. 😉
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Koita nut ymmärtää, ettei palstasedän aloituksissa ja sen itse kirjoittamissa kommenteissa ole päätä eikä häntää
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Koita nut ymmärtää, ettei palstasedän aloituksissa ja sen itse kirjoittamissa kommenteissa ole päätä eikä häntää
Mitä sinäkin jokapaikkaan tunget sotkemaan? Aloituksessa ei ole mitään sinulle kuuluvaa. En ole edes mies.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mitä sinäkin jokapaikkaan tunget sotkemaan? Aloituksessa ei ole mitään sinulle kuuluvaa. En ole edes mies.
Etpä tietenkään emojisetä ja aloittaja
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Etpä tietenkään emojisetä ja aloittaja
Emojeilla ei voi tunnistaa kirjoittajan sukupuolta. Naisetkin osaavat käyttää emojeita. Niitä löytyy kännykästä iso liuta.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Emojeilla ei voi tunnistaa kirjoittajan sukupuolta. Naisetkin osaavat käyttää emojeita. Niitä löytyy kännykästä iso liuta.
Joo näinkin kyllä palstasetä, esim se yksinkertaisuutta indikoiva nauruemoji, mulla on niin hauskaa jee. Niin varmaan juu.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Joo näinkin kyllä palstasetä, esim se yksinkertaisuutta indikoiva nauruemoji, mulla on niin hauskaa jee. Niin varmaan juu.
No sinä et kyllä yksinkertaisuuteen tarvitse emojia. Samaa puppua jauhat täällä 24/7.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei kuulu sitten tänne tuo.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
👩🍒🍒🍒🍒🍒🥰❤️🚽💩
- AnonyymiUUSI
Sua ei kyllä palstasetä odota kukaan.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No sinä et kyllä yksinkertaisuuteen tarvitse emojia. Samaa puppua jauhat täällä 24/7.
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
- AnonyymiUUSI
Nukahtaisin hänen kainaloon nyt
- AnonyymiUUSI
Kiva ajatus.
- AnonyymiUUSI
👩🍒🍒🍒🥰❤️
- AnonyymiUUSI
Mulla on tietynlainen hyväntahtoinen myötätunto ketä tahansa kohtaan noussut, kun tämän tunteen johdosta en tunne itseäni enää yksinäiseksi. Olemme jokainen erilaisia, omalla tavallaan ainutlaatuisia ja meillä on kaikilla omat vahvuudet ja haasteet. Erilaisille ihmisille on oma osansa ja paikkansa, vaikka kaikki eivät niitä ole löytäneetkään. Hyvää yötä!
- AnonyymiUUSI
Fiksusti ajateltu.
- AnonyymiUUSI
Kuulostaa joltain spirituaaliselta psykoosilta, palstasetä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kuulostaa joltain spirituaaliselta psykoosilta, palstasetä.
Onko se noin kauheata, kun kukaan ei sua noteeraa täällä?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Onko se noin kauheata, kun kukaan ei sua noteeraa täällä?
Noteerasithan sinäkin gubbe 🤣
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mua muuten oikeasti kiinnostaisi tietää, että mikä sinun gubettajan/palstasedittäjän taustatarina on. Joku asia sua selvästi vaivaa, jonka purat omalla tavallasi täällä palstalla. Arvaisin, että mahdollisesti olet kohdannut elämässäsi jonkun ihmisen, joka on aiheuttanut traumaa? Jos haluat avautua tästä, niin varmasti auttaisi. En usko, että tuo tämänhetkinen kirjoittelusi välttämättä parhaalla tavalla auttaa mielenterveyttä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En noteerannut sua millään lailla. Kirjoitin kommentin vain nostaakseni aloitustani ylemmäs.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En noteerannut sua millään lailla. Kirjoitin kommentin vain nostaakseni aloitustani ylemmäs.
🤣🤣🤣🤣🤣🤣
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mua muuten oikeasti kiinnostaisi tietää, että mikä sinun gubettajan/palstasedittäjän taustatarina on. Joku asia sua selvästi vaivaa, jonka purat omalla tavallasi täällä palstalla. Arvaisin, että mahdollisesti olet kohdannut elämässäsi jonkun ihmisen, joka on aiheuttanut traumaa? Jos haluat avautua tästä, niin varmasti auttaisi. En usko, että tuo tämänhetkinen kirjoittelusi välttämättä parhaalla tavalla auttaa mielenterveyttä.
Mitähän sunkin funktio gubbe on?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mitähän sunkin funktio gubbe on?
Jotakin kipeää sulla selvästi on sisällä, mitä piilottelet muilta ja mahdollisesti itseltäsi toiminnallasi täällä. Ei tässä tarvitse avautua, mutta sitä kohti pyrkimällä olo varmasti muuttuisi hiljalleen paremmaksi.
- AnonyymiUUSI
- AnonyymiUUSI
Aloittajasedällä ei oo pehmeää muualla kuin päässä.
- AnonyymiUUSI
Eikös ne setien kovat ole positiivinen asia? Ainakin metsästät niitä kovasti täällä palstalla. Oletko huomannut, ettei kukaan tule kotiisi vaikka palstalla niitä jahtaat 24/7.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Eikös ne setien kovat ole positiivinen asia? Ainakin metsästät niitä kovasti täällä palstalla. Oletko huomannut, ettei kukaan tule kotiisi vaikka palstalla niitä jahtaat 24/7.
🤣🤣🤣💦🍆🍆🍆💦
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1415793
- 725276
- 994335
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753710Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603358- 442970
- 152337
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️582089- 461985
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381753