Lämmin hellä ja pehmoinen täällä

Anonyymi-ap

🥰 📆 🕚
Ja mitä minä tunnen, sellaista ei koskaan voisi multa ottaa pois
Olispa edessämme vielä monta päivä joskaan, helppoa ei ehkä ois

Matti Esko - Lämmin hellä ja pehmoinen
https://youtu.be/OJgKd9mWeNM

34

373

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Mua aina odottaa lämmin hellä pehmoinen, jos mun kylmä täällä on hän antaa paisteen auringon🥰🥶☺️🫴🌞

🧔🏻‍♂️
      👔❤️

• Anonyymi
        UUSI

Toivottavasti näkee kommenttisi/ aloittaja.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Toivottavasti näkee kommenttisi/ aloittaja.

Mitä toivottavaa siinä sulle on että joku tuntematon näkisi toisen tuntemattoman juttuja

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä toivottavaa siinä sulle on että joku tuntematon näkisi toisen tuntemattoman juttuja

Eiväthän he toisilleen ole tuntemattomia.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

kannattais lukea uudestaan niin ymmärrys paranee

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

kannattais lukea uudestaan niin ymmärrys paranee

Sun kannattais miettiä mitä empatia tarkoittaa. Se ei ole tuntemattomien sättimistä.

• Anonyymi
        UUSI

Ihastuttava mies olet. 😉

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Koita nut ymmärtää, ettei palstasedän aloituksissa ja sen itse kirjoittamissa kommenteissa ole päätä eikä häntää

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Koita nut ymmärtää, ettei palstasedän aloituksissa ja sen itse kirjoittamissa kommenteissa ole päätä eikä häntää

Mitä sinäkin jokapaikkaan tunget sotkemaan? Aloituksessa ei ole mitään sinulle kuuluvaa. En ole edes mies.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä sinäkin jokapaikkaan tunget sotkemaan? Aloituksessa ei ole mitään sinulle kuuluvaa. En ole edes mies.

Etpä tietenkään emojisetä ja aloittaja

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Etpä tietenkään emojisetä ja aloittaja

Emojeilla ei voi tunnistaa kirjoittajan sukupuolta. Naisetkin osaavat käyttää emojeita. Niitä löytyy kännykästä iso liuta.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Emojeilla ei voi tunnistaa kirjoittajan sukupuolta. Naisetkin osaavat käyttää emojeita. Niitä löytyy kännykästä iso liuta.

Joo näinkin kyllä palstasetä, esim se yksinkertaisuutta indikoiva nauruemoji, mulla on niin hauskaa jee. Niin varmaan juu.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Joo näinkin kyllä palstasetä, esim se yksinkertaisuutta indikoiva nauruemoji, mulla on niin hauskaa jee. Niin varmaan juu.

No sinä et kyllä yksinkertaisuuteen tarvitse emojia. Samaa puppua jauhat täällä 24/7.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kuulu sitten tänne tuo.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

👩🍒🍒🍒🍒🍒🥰❤️🚽💩

• Anonyymi
        UUSI

Sua ei kyllä palstasetä odota kukaan.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

No sinä et kyllä yksinkertaisuuteen tarvitse emojia. Samaa puppua jauhat täällä 24/7.

🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

• Anonyymi
      UUSI

Nukahtaisin hänen kainaloon nyt

• Anonyymi
        UUSI

Kiva ajatus.

• Anonyymi
        UUSI

👩🍒🍒🍒🥰❤️

• Anonyymi
      UUSI

Mulla on tietynlainen hyväntahtoinen myötätunto ketä tahansa kohtaan noussut, kun tämän tunteen johdosta en tunne itseäni enää yksinäiseksi. Olemme jokainen erilaisia, omalla tavallaan ainutlaatuisia ja meillä on kaikilla omat vahvuudet ja haasteet. Erilaisille ihmisille on oma osansa ja paikkansa, vaikka kaikki eivät niitä ole löytäneetkään. Hyvää yötä!

• Anonyymi
        UUSI

Fiksusti ajateltu.

• Anonyymi
        UUSI

Kuulostaa joltain spirituaaliselta psykoosilta, palstasetä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kuulostaa joltain spirituaaliselta psykoosilta, palstasetä.

Onko se noin kauheata, kun kukaan ei sua noteeraa täällä?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Onko se noin kauheata, kun kukaan ei sua noteeraa täällä?

Noteerasithan sinäkin gubbe 🤣

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mua muuten oikeasti kiinnostaisi tietää, että mikä sinun gubettajan/palstasedittäjän taustatarina on. Joku asia sua selvästi vaivaa, jonka purat omalla tavallasi täällä palstalla. Arvaisin, että mahdollisesti olet kohdannut elämässäsi jonkun ihmisen, joka on aiheuttanut traumaa? Jos haluat avautua tästä, niin varmasti auttaisi. En usko, että tuo tämänhetkinen kirjoittelusi välttämättä parhaalla tavalla auttaa mielenterveyttä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

En noteerannut sua millään lailla. Kirjoitin kommentin vain nostaakseni aloitustani ylemmäs.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

En noteerannut sua millään lailla. Kirjoitin kommentin vain nostaakseni aloitustani ylemmäs.

🤣🤣🤣🤣🤣🤣

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mua muuten oikeasti kiinnostaisi tietää, että mikä sinun gubettajan/palstasedittäjän taustatarina on. Joku asia sua selvästi vaivaa, jonka purat omalla tavallasi täällä palstalla. Arvaisin, että mahdollisesti olet kohdannut elämässäsi jonkun ihmisen, joka on aiheuttanut traumaa? Jos haluat avautua tästä, niin varmasti auttaisi. En usko, että tuo tämänhetkinen kirjoittelusi välttämättä parhaalla tavalla auttaa mielenterveyttä.

Mitähän sunkin funktio gubbe on?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mitähän sunkin funktio gubbe on?

Jotakin kipeää sulla selvästi on sisällä, mitä piilottelet muilta ja mahdollisesti itseltäsi toiminnallasi täällä. Ei tässä tarvitse avautua, mutta sitä kohti pyrkimällä olo varmasti muuttuisi hiljalleen paremmaksi.

• Anonyymi
      UUSI

Aloittajasedällä ei oo pehmeää muualla kuin päässä.

• Anonyymi
        UUSI

Eikös ne setien kovat ole positiivinen asia? Ainakin metsästät niitä kovasti täällä palstalla. Oletko huomannut, ettei kukaan tule kotiisi vaikka palstalla niitä jahtaat 24/7.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Eikös ne setien kovat ole positiivinen asia? Ainakin metsästät niitä kovasti täällä palstalla. Oletko huomannut, ettei kukaan tule kotiisi vaikka palstalla niitä jahtaat 24/7.

🤣🤣🤣💦🍆🍆🍆💦

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      141
      5793
    2. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      72
      5276
    3. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      99
      4335
    4. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      75
      3710
    5. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      60
      3358
    6. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      44
      2970
    7. Kerro kolme huonoa ja

kolme hyvää asiaa kaivatustasi? Än yy tee nyt
      Ikävä
      15
      2337
    8. Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen

Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️
      Ikävä
      58
      2089
    9. Rakastatko mua

Vielä?
      Ikävä
      46
      1985
    10. Onko kaivattusi

kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.
      Ikävä
      38
      1753
    Aihe