Jos lentää savi, niin ei näy heti.
Hyvä että Erikan peppu peitettiin
22
147
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Astuisin erittäin mielelläni kakkoseen.
- AnonyymiUUSI
Aloittaja on naisvihamielinen hullu. Mene hoitoon!
- AnonyymiUUSI
Tämä onkin pukeutumiskilpailu, ei musiikilla ole merkitystä.
- AnonyymiUUSI
Erika on itse säveltänyt, sanoittanut, tuottanut ja isolta osin myös soittanut kappaleensa. Lahjakas nainen.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Erika on itse säveltänyt, sanoittanut, tuottanut ja isolta osin myös soittanut kappaleensa. Lahjakas nainen.
Hyvä vitsi, haha.
Erika Vikman ei ole koskaan säveltänyt, sanoittanut eikä tuottanut mitään musiikkia.
Erika Vikman ei osaa edes laulaa ammattilaulajan tasoisesti. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tai Danny.
- AnonyymiUUSI
Onhan Euroviisut niin tärkeät
- AnonyymiUUSI
Mutta nostelee helmojaan ja pyllistelee kuin pikkutyttö mm Kajn julkaisemalla videolla.
- AnonyymiUUSI
Kaikki ruotsalaiset eivät ole edes tienneet että KAJ on suomalainen yhtye. Ehkä heille ei tullut heti mieleen että jo toisena vuotena peräkkäin Ruotsin edustaja tulee toisesta pohjoismaasta. Viime vuonna heitä edusti norjalaiset. Ehkä ensi vuonna sitten Ruotsin edustaja tulee Tanskasta?
- AnonyymiUUSI
Ruotsi on hyvin kansainvälinen maa ja avoin kaikille ja myös eri vähemmistöille. Yleisurheilussakin heillä on paljon tummaihoisia edustajia, ei sentään vielä korkeushypyssä. Tai estehypyssä kuten eräs Seiskan toimittaja sanoi Jade Nyströmistä että entinen estehyppääjä. Myös suomenruotsalaisen vähemmistön edustaja valittiin euroviisuedustajaksihan laulamaan bastusta. Polttihan ruotsalaiset jokus 1600-luvulla metsäsuomalaisia bastuihinsa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ruotsi on hyvin kansainvälinen maa ja avoin kaikille ja myös eri vähemmistöille. Yleisurheilussakin heillä on paljon tummaihoisia edustajia, ei sentään vielä korkeushypyssä. Tai estehypyssä kuten eräs Seiskan toimittaja sanoi Jade Nyströmistä että entinen estehyppääjä. Myös suomenruotsalaisen vähemmistön edustaja valittiin euroviisuedustajaksihan laulamaan bastusta. Polttihan ruotsalaiset jokus 1600-luvulla metsäsuomalaisia bastuihinsa.
Ruotsissa on rikas kulttuuri. Joka päivä pommit räjähtelevät ja ihmisiä tapetaan kadulle.
"Maahanmuutto on rikkaus, ei mulla muuta" - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ruotsissa on rikas kulttuuri. Joka päivä pommit räjähtelevät ja ihmisiä tapetaan kadulle.
"Maahanmuutto on rikkaus, ei mulla muuta"Erika on kyllä kolmen ensimäisten joukossa ja tulee pärjäämään kisoissa 🫶.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Erika on kyllä kolmen ensimäisten joukossa ja tulee pärjäämään kisoissa 🫶.
Et ole äidinkielen opettaja.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Et ole äidinkielen opettaja.
Äidinkielenopettaja kirjoitetaan yhteen.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
"Maahanmuutto on rikkaus, ei mulla muuta"Sinne on muuttanut myös köyhempiä suomalaisia, romaneja ja seksuaalivähemmistöjen edustajia, koska siellä on paremmat olot kuin Suomessa. Kyllä Ruotsi pitää huolen muistakin.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Äidinkielenopettaja kirjoitetaan yhteen.
Äidin kielellä on opettaja...
- AnonyymiUUSI
mitä erikan rupsut ruotsiin liittyy?
- AnonyymiUUSI
Älkää nuolaisko ,ennekuin tipahtaa. Ei voita Ruotsi , eikä Suomi. Ihan eri joukkueet ovat voittajia. Voi tätä Suomalaista hypetystä, ollaan jo voittajia ja kuitenkin Euroviisuissa on paljon parempia esityksiä kun kumpikaan " suomalainen". Muistakaa minun sanoneen ja Erikan ei tarvitse roskallaan voittaa ollenkaan.
- AnonyymiUUSI
Eihän ole👎 mutta jos tämänpäivän juttuja paljastelu😓
- AnonyymiUUSI
Voi, jospa kuvat ja kirjoitukset Erika Vikmannista loppuisivat euroviisujen jälkeen kokonaan! Kyllä nyt on saanut huomiota loppuelämäkseen, ja ei todellakaan miellytä meitä kaikkia - päinvastoin.
- AnonyymiUUSI
Viekö pepun peittäminen voiton Erikalta...!?
- AnonyymiUUSI
Täytyy toivoa, ettei pääse myrkkytuhnua kesken hoilottamisen? Olisi kiusallista, jos eturivin katsojat menettäisivät tajuntansa ja pökräisivät, osa heräilisi vasta päivien kuluttua, eivätkä muistaisi missä ovat olleet..
Toivotaan parasta, ettei suomen maine kärvenny.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1195457
- 715178
- 924208
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753650Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603278- 432851
- 152317
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️572020- 421872
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381713