Kaivattusi myötä? Vai edustaako hän ulkoisesti ja luonteeltaan sitä samaa tyyppiä, josta olet aina pitänyt?
Onko nais/miesmakusi muuttunut
46
597
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Hän on erilainen kun ex mutta niin rakas joka tavalla
- AnonyymiUUSI
Ei siihen kaivattuni ole vaikuttanut. Ikä enemmänkin. Pidän sellaisesta ihmisistä josta tulee turvallisuuden tunne, ovat rauhallisia, ystävällisiä ja itsevarmoja.
- AnonyymiUUSI
Mulla on se tietty maku miehis. Kyllähän he kenestä oon kiinnostunut ovat aina vastanneet sitä.
- AnonyymiUUSI
Ulkonäöllisesti kyllä. Luonteen puolesta olen tottunut miehiin jotka näyttää tunteensa, pitävät naista arvossa, eikä heistä ole tullut epävarmaa oloa koskaan. Näiden seikkojen takia tiedän ettei hän minulle ole tarkoitettu. Luultavasti ihastuin koska oli hellyyttä pitkästä aikaa.
- AnonyymiUUSI
Hän on pyöreämpi. 🤗
- AnonyymiUUSI
Kirjoitteletko lohdun sanoja itsellesi?
- AnonyymiUUSI
Tän kaikki haluaa kuulla. 😁
- AnonyymiUUSI
Niin varmaan.
- AnonyymiUUSI
Chuppy🫠
- AnonyymiUUSI
Mä olen toivottoman puolueellinen: ihmiset, joista pidän, ovat minusta myös kauniita. Ulkoisilla asioilla on hyvin vähän merkitystä, henkisillä valtavasti - jollain ihmisillä on karismaa ja puoleensavetävää energiaa, joka nappaa maton jalkojen alta. En tiedä mihin ihastuin, kaikkeen varmaan, miten olisin edes voinut olla ihastumatta?
- AnonyymiUUSI
Hyvin sanottu
- AnonyymiUUSI
Kun rakastuu kohde näyttää upealta ja täydelliseltä.
- AnonyymiUUSI
Näköjään ihan samoilla mennään luonteen puolesta. Pelureitahan nuo pari kolme on olleet.
- AnonyymiUUSI
Ulkonäkö vaihtelee, mutta ihastun rauhallisiin, vakaisiin miehiin.
- AnonyymiUUSI
Miesmakuni muuttui aivan täysin hänen myötä. Olen sitä ihmetellyt todella paljon, että mitä ihmettä tapahtui. Kaivattuni on lähes vastakohta aiempaan makuuni verrattuna. Nyt kun katson aiempia kumppaneitani niin en ymmärrä miten edes olen viehättynyt heistä joskus.
- AnonyymiUUSI
Jos olet yksi tietämäni nainen voin kompata tuota viimeistä lausettasi.Miten sinun tasoinen onkin voinut olla niiden entistesi kanssa?Pidin sinua ihan pöpinä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jos olet yksi tietämäni nainen voin kompata tuota viimeistä lausettasi.Miten sinun tasoinen onkin voinut olla niiden entistesi kanssa?Pidin sinua ihan pöpinä.
Vaikea uskoa että tuntisimme.
Vaihdoin itseäni paljon nuorempiin. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Vaikea uskoa että tuntisimme.
Vaihdoin itseäni paljon nuorempiin.Tai no jos tosiaan olet kaivattuni niin sitten kyllä
- AnonyymiUUSI
Vaikuttaa suoralta ja rehelliseltä eikä miltään limaiselta lässynlää mieheltä. Monesti he saavat mut kääntämään pään ja kuuntelemaan enemmänkin. En voi sietää sellasia hanibanibuu miehiä. Aivan vihoviimeistä
- AnonyymiUUSI
Mies on ulkonäöltään erilainen kuin minun tyyppini. Luonteeltaan hän on tyyppiäni vaikka paria asiaa mietin.
- AnonyymiUUSI
Ja koska joku kohta kysyy, että mitä mietin, niin mietin sitä, millainen hän on vihaisena/suuttuneena/riidellessään ja sitä, että riittääkö hänen huumorintajunsa minulle ja minun kanssani.
- AnonyymiUUSI
Hän on niin komea. Onkohan sinkku.
- AnonyymiUUSI
Riippuu miten tuon määrittää. Kyllä hänellä niitä samoja ominaisuuksia on, joihin olen aina tykästynyt
- AnonyymiUUSI
Sain vihdoin käsityksen siitä miten ihmistä kohdellaan arvostavasti joka muutti paljon elämässäni. Sain myös varmemman käsityksen siitä miten mies käyttäytyy kun et ole hänelle tärkeä. Kiitollinen mutta ei ole ollut kaivattu pitkään aikaan.
- AnonyymiUUSI
Hyvä jos opit miten oma käytös vaikuttaa miehen käytökseen myös.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä jos opit miten oma käytös vaikuttaa miehen käytökseen myös.
Minusta nämä naista esittävän äijän läpinäkyvät lainit on omiaan tuomaan sinussa aina vaan uudelleen tämän omahyväisen setämieheilyl esiin. Sinunkin tapa nähdä naiset on aivan karsea
- AnonyymiUUSI
En osaa vastata. En ole ikinä kokenut tällaista tunneta ketään kohtaan ennen.
- AnonyymiUUSI
❤️
❤️ - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
❤️
❤️..🤍
- AnonyymiUUSI
En ymmärrä mitä noin kierossa ja narsistisessa naisessa vetoaa. Ehkä hän herätti minussa sadomasokistisen puolen. En olisi kuvitellut, että ihastun noin tärähtäneeseen naiseen. Huuuhhu.
- AnonyymiUUSI
Onhan noit nähty brunetteja ja punatukkaisia
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Onhan noit nähty brunetteja ja punatukkaisia
Mua aina kiinnostanut tummat domina-tyypit siitä asti kun näin Snow Whiten lapsena
- AnonyymiUUSI
Ulkoisesti ei ole selkeää tyyppiä, joten vaikea sanoa siinä suhteessa, mutta luonteen puolesta vastaa ihan prikulleen tyyppiäni. Yksi ystäväkin jo kommentoi, että "x on kuin mittatilaustyönä sulle tehty".
- AnonyymiUUSI
Sanotaanko että palasin siinä asiassa juurilleni.
- AnonyymiUUSI
Sama juttu!!
- AnonyymiUUSI
Ei ole muuttunut, samaa ulkonäössä ja olemuksessa
- AnonyymiUUSI
Kroppa on ihan liian timmi makuuni. En tykkää lihaksikkaista miehistä. Mutta en hänen ulkonäkönsä takia tunne vetoa vaan jossain muussa.
- AnonyymiUUSI
On muuttunut ihan päinvastaiseksi.
- AnonyymiUUSI
No edelleenkin pieni ja vattumainen sen pitäisi olla🤔
- AnonyymiUUSI
😅
- AnonyymiUUSI
Kiinnostun käytöksestä enemmän kuin ulkonäöstä. Jokainen nainen josta olen ollut kiinnostunut ovat olleet erilaisia ulkonäöllisesti.
Ei sillä ulkonäöllä tee tosiaan yhtikäs mitään, jos sisus on täyttä mätää täynnä ja ei osaa käyttäytyä kunnolla. - AnonyymiUUSI
Kaikki suhteeni ovat olleet traumakemiasuhteita. Ennen kuin voin tapailla ketään, on toivuttava. Mites se menikään. Päihteet eivät ole ongelmani, vaan se että pakenen.
- AnonyymiUUSI
Minua et pakene. Anna vähän siimaa ja kelaan takaisin 😛
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Minua et pakene. Anna vähän siimaa ja kelaan takaisin 😛
Äh, ei me tunneta. Mutta välillä puran tuntojani tänne, kun en muutakaan jaksa. Olen kohdannut tunteitani todella paljon viime aikoina. Siinä kohtaa en pakene, vaan otan vastaan kaiken. Välillä meinaan seota kaikesta henkisestä kivusta, toisinaan haluaisin etten heräisi aamulla. Mutta sittenkin siellä on säilynyt se pieni toivonkipinä, täytyy vaan kerätä voimia.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Äh, ei me tunneta. Mutta välillä puran tuntojani tänne, kun en muutakaan jaksa. Olen kohdannut tunteitani todella paljon viime aikoina. Siinä kohtaa en pakene, vaan otan vastaan kaiken. Välillä meinaan seota kaikesta henkisestä kivusta, toisinaan haluaisin etten heräisi aamulla. Mutta sittenkin siellä on säilynyt se pieni toivonkipinä, täytyy vaan kerätä voimia.
Egoilun kun jättää rannalle ja muistaa, että on tässä maailmassa yks kärpäsen p*ska, niin kuin kaikki muutkin. Kun täältä lähdetään, ollaan kaikki ihan saman arvoisia, ei kukaan toistaan parempi ja viimeistään siinä vaiheessa tippuu egot. Rakkaus on tässä elämässä tärkeintä ja tämä elämä on yllättävän lyhyt. Ei kannata juosta itseään karkuun vaan kohdata omat tunteensa rehellisinä. Se, että joskus on potkittu päähän ja persheelle, ei tarkoita, että olisi huono tai viallinen ihminen. Sitähän me kaikki ollaan. Ja yhdessä kasvetaan ehjemmiksi.
- AnonyymiUUSI
Olen oppinut että ei minunlaiselleni miehelle oikein ole sopivaa naista. Olen liian herkkä ja vaikeasti ymmärrettävä ja estoinen ja jääräpäinen. En halua miettiä naisasioita yhtään.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1535976
- 755329
- 994355
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753730Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603388- 442990
- 152347
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️582089- 462005
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381773