Ja aika jännä, karismaattinen...
Tiedoxi...
Olen kansainvälinen seikkailijajäbä
16
235
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Vain huorat ja varkaat liikkuu öiseen aikaan
- AnonyymiUUSI
Tietysti, olet eurooppalainen mies 😄
- AnonyymiUUSI
Myös hullut ja sekopäät jotka luulee itsestään liikoja. Teidät pitäis laittaa osastolle. Sinne te kuulutte. Pois terveiden joukosta tuhoamasta kunnollisia sydämmellisiä ihmisiä. Niin se vaan on. Niele se
- AnonyymiUUSI
Esimerkiksi jotakuinkin näin, mikäli elämäntehtävä on tuhota toisen ihmisen elämä
- AnonyymiUUSI
Oot aivan ihku kunkku!❤️
- AnonyymiUUSI
Kiva kirjoitella itselleen viestejä. Kuuluu persoonallisuus häiriöön. Mene nyt hyvä ihminen hoitoon johonkin. Et sä mikään jumala ole vaikka täällä sivuilla itseäs nostatat jokainen päivä 24/7 palstagubber. Kaikki tietää että olet narsisti. Käytät ihmisiä vain hyväksi. Minä tiedän totuuden. Sinä et tule koskaan muuttumaan. Sinun on se ristisi kannettava. Sääliksi käy vain sun tulevat uhrit jotka ei tiedä vielä. Aivan kaikkea
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kiva kirjoitella itselleen viestejä. Kuuluu persoonallisuus häiriöön. Mene nyt hyvä ihminen hoitoon johonkin. Et sä mikään jumala ole vaikka täällä sivuilla itseäs nostatat jokainen päivä 24/7 palstagubber. Kaikki tietää että olet narsisti. Käytät ihmisiä vain hyväksi. Minä tiedän totuuden. Sinä et tule koskaan muuttumaan. Sinun on se ristisi kannettava. Sääliksi käy vain sun tulevat uhrit jotka ei tiedä vielä. Aivan kaikkea
Lisään vielä. Sitä en vaan ymmärrä miten sinulla Herra kaikkivaltias maailman ykkönen gubber voi olla aikaa olla palstalla yöt ja päivät kun olet muka niin ahkera työmies kovat on ainakin puheet mutta netissä näyttää ihan muulle
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Meniköhän inasen överiksi taas kuitenkin palstaäijä tämä nk vaikutuspiirisi fantasiointi?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Meniköhän inasen överiksi taas kuitenkin palstaäijä tämä nk vaikutuspiirisi fantasiointi?
Minkä ihmeen vaikutuspiirisi. Sulla on kohta sähköpiiri jossain😂. Oletko se höpöhöpö mies joka pakonomaisesti tinkaa näitä sanan vääntelyitä tänne. Sana parsia missä ei ole päätä eikä häntää eikä ne sanat edes juonnu toisiinsa. Liika psykologiaa. Tainnu noo guru opinnot mennä jo vähän sulla yli kun vippaa välillä ihan ääripäähän😂
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Minkä ihmeen vaikutuspiirisi. Sulla on kohta sähköpiiri jossain😂. Oletko se höpöhöpö mies joka pakonomaisesti tinkaa näitä sanan vääntelyitä tänne. Sana parsia missä ei ole päätä eikä häntää eikä ne sanat edes juonnu toisiinsa. Liika psykologiaa. Tainnu noo guru opinnot mennä jo vähän sulla yli kun vippaa välillä ihan ääripäähän😂
No jos sinä palstaäijä koet, että tämä vähän hysteerisen oloinen puheenparsi ikäänkuin vastaa edelliseen tekstiin nii ookoo
- AnonyymiUUSI
27 poistettua mitä hittoa 😀
- AnonyymiUUSI
Sellaisia nämä palstasedän aloitukset on......
- AnonyymiUUSI
Laukaassa taitaa olla aika pöljää porukkaa 🤔
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sellaisia nämä palstasedän aloitukset on......
Niin on, on tainnut yön yli huudella taas jotain vttusäätänää
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Laukaassa taitaa olla aika pöljää porukkaa 🤔
Ei ole laukaassa vaan porvoossa
- AnonyymiUUSI
Ihan turha taas yrittää muita syyttää tai yrittää juttua kääntää. Tosin sitäkin sä teet päivät pitkät. Heti kun alkaa paska sataa omaan laariin niin ääni kellossa vaihtuu heti.
Ketjusta on poistettu 31 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1225526
- 715198
- 974261
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753660Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603298- 432881
- 152327
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️582049- 451917
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381733