Mielummin kierrä kaukaa kun mene halpaan.Myyvät mitä vaan somessa ja tienaavat siitä aika paljon.
Harvemmin edes käyttävät näitä tuotteita paitsi ne ilmaiset jotka ne saavat tottakai.
Lukekaa mielummin oikeita arvosteluja ja käyttäkää päätänne.Se nimittäin kannattaa!
Julkkisten mainostamat tuotteet.
9
172
Vastaukset
- Anonyymi
Ai että! Onko joku vihaamasi julkkis, tai kaksi, nyt mainostanut jotain tuotetta ja olet paniikissa että saako se siitä rahaa.
- Anonyymi
Sofia Belorf mainostaa instassaan takapuoltaan ja etupuoltaankin ja saa siitä elantonsa koska näyttää elävän ökyelämää. Erna Husko mainostaa myös takapuoltaan mutta myy myös valmennuksia missä "peppupumpataan" ja sillä tienaa myös maltaita. Firman liikevaihto yli 500 tuhatta vuodessa. Ernan nostama verotettava tulo eli palkka firmastaan oli kuitenkin yhtenä vuonna vain 5000 euroa, koska oli ilmeisesti nostanut firmastaan vain osinkoja. Nyt lienee hieman skarpannut verojen maksussa.
- Anonyymi
Ei kai täällä ole sentään holhouksen alaisuudessa kaikki, että pitää tehdä oikein aloitus ja antaa omia mielipiteitä. Et mitää kannattaa tehdä ja mitä ei .
- Anonyymi
Sofia teki valmennuksia jo paljon ennen tätä Viron tyttöä. Voi kun Sofia olis jatkanut tällä uralla niin voisi nyt seikkailla Dubaissa ihan omilla rahoillaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sofia teki valmennuksia jo paljon ennen tätä Viron tyttöä. Voi kun Sofia olis jatkanut tällä uralla niin voisi nyt seikkailla Dubaissa ihan omilla rahoillaan.
Sofian firma meni jäähylle verosotkujen takia eikä siihen vaikuttanut se että sai huumekauppiaan heti maksamaan verovelkansa pois. Kertoi että verokirjalla teki mutta ei jaksanut eikä ollut tarvetta koska huumekauppias elätti. Itseasiassa Sofia oli ajatellut että huumekauppiaan perhe kyllä elättää heidät.
- Anonyymi
Härregyyd tätä aloitusta. Puhuuko se nyt noista onlyfans naisista vai niistä jotka myi pikkuhousujaan vai molemmista?
- Anonyymi
Minun mielestä tuollainen käytettyjen pikkuhousujen myyminen on joidenkin sairaiden ihmisten hyväksikäyttöä eli sellaisilta rahat pois. Kai sellainenkin fetissi jonkin sortin sairaus on jos maksaa jostain käytetyistä pikkuhousuista?
- Anonyymi
Ihminen saa ostaa mitä haluaa. Suomi on vapaa maa.
- Anonyymi
"Ihminen saa ostaa mitä vaan"
Huumeita olisi myös kiva saada ostettua, mutta kaikki kiva kielletään.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1282177Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3441811- 381488
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii291295Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941163- 541133
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua26926Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327867Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles104810Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53722