Yksipuolisia? Tykkään niin susta. Ei näille tunteille mitään voi. Sydän sykähtää aina kun sut näkee ❤️
Onko mun tunteet nykyään
21
279
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Mitä veikkaat?
- AnonyymiUUSI
Sitähän tuossa kysyttiin?
- AnonyymiUUSI
Nähtiinkö tänään kenties ihan pikavilaukselta? 😍
- AnonyymiUUSI
Nimenomaan. Hän vaikutti hermostuneelta. Mutta osasin väistää
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Nimenomaan. Hän vaikutti hermostuneelta. Mutta osasin väistää
Mua hermostuttaa nykyisin niin paljon etten uskalla edes moikata, se harmittaa 🥺
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mua hermostuttaa nykyisin niin paljon etten uskalla edes moikata, se harmittaa 🥺
Mikä sua hermostuttaa?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Näytit siltä että olisit ottanut jalat alle jos olisin lähemmäksi tullut vai johtuiko siitä että kolmannesta.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mikä sua hermostuttaa?
Sä ja tunteet...
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Näytit siltä että olisit ottanut jalat alle jos olisin lähemmäksi tullut vai johtuiko siitä että kolmannesta.
En osaa sanoa🤯 Oot ihana kuitenkin 💋
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sä ja tunteet...
Hermostuttaa muakin.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Yritän kyllä välttää etten sua sen nähden kovin love ilmeellä katso. Ehkä niin on parempi vaikka en kyllä tiedä osaanko välttää sitä…
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Et sinä noita edellä olevia tunne ja tiedä. Harhassa elät
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Et sinä noita edellä olevia tunne ja tiedä. Harhassa elät
Kukas katkera kottarainen se siellä niskojaansa nakkelee? Kohta selviää kenellä se jätti muna on pesässä, ja kenellä ei! 😎🥚🦅
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kukas katkera kottarainen se siellä niskojaansa nakkelee? Kohta selviää kenellä se jätti muna on pesässä, ja kenellä ei! 😎🥚🦅
😂😂😂😂 nyt on kova😅👌
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
😂😂😂😂 nyt on kova😅👌
Siis veto
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Harhainen vesimyyräkö heräsi ojastaan? Kaikessa omahyväisyydessäsi kuvittelet aina muiksi. Ainoa katkera olet sinä kun sitä projisoit. Sulla nyt ei muutenkaan ole kuin munat mielessä ja se on huomattu noissa kuvitteellisissa kilpailuissasi.
- AnonyymiUUSI
Ei ole yksipuolisia. Kohta saa sydämet taas sykähdellä💓
- AnonyymiUUSI
🤍🔥
- AnonyymiUUSI
Minäkin tykkään sinusta Sakari🩷💫
- AnonyymiUUSI
❤️
❤️
- AnonyymiUUSI
Tämän hetkisen vartalon kanssa en pysty miehen kanssa olemaan. Valitan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1566022
- 755349
- 994355
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753740Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603398- 443000
- 152347
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️582099- 462015
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381773