Toivotko että olisin

Anonyymi-ap

Onnellinen ilman sinua, että voisit mennä eteenpäin.

12

175

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Toivon että olet onnellinen, mutta haluan olla kanssasi. ❤️ miehelle

• Anonyymi

Kummallinen kysymys.

• Anonyymi

Sopikaa noi teidän työpaikka draamat jossain muualla kuin palstalla.

• Anonyymi

Toivon sinun jättävän minut rauhaan ihan kokonaan. Sitä olen toivonut jo useamman vuoden ajan!

• Anonyymi

Vähän vaikea jos ei itse jätä

• Anonyymi

Working on it every single day!

• Anonyymi

Minä olen jättänyt hänet rauhaan aikoja sitten. Siksi en koskaan sanonut hänelle mitään! Ne kohtaamiset olivat todella ahdistavia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä olen jättänyt hänet rauhaan aikoja sitten. Siksi en koskaan sanonut hänelle mitään! Ne kohtaamiset olivat todella ahdistavia.

Raukkamainen tapa sinulla. Luuletko tuon jollekin menevän perille tyhmä akka olet! Kertoisit jotain selvää asiasta jos luulet ahdistavan henkilön lukevan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi tulet tuota tunnisteetonta syytöstä tänne syöttämään. Sinä se enemmän olet vinksallaan kuin se jonka kohtaamisen väität olleen ahdistavaa.

• Anonyymi

Toivon onneasi, oli se mitä sitten.

• Anonyymi

Toivon että olisit onnellinen, mitä ikinä se tarkoittaakaan meihin liittyen. Mutta jos meistä ei tule meitä, toivon että et muista pahalla ja tee minusta jälkikäteen hirviötä. Rakastinhan (rakastanhan) minäkin sinua.
      Naiselta

• Anonyymi

Hirviöhän säolet!
        Zivusta!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      77
      4472
    2. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      11
      2433
    3. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      172
      1605
    4. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      243
      1486
    5. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      124
      1370
    6. Pitikö mennä rakastumaan

Oi kyllä, kyllä piti. Kiitos vaan sulle mies! Todella kiitän..
      Ikävä
      120
      1277
    7. Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...

Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil
      Maailman menoa
      72
      1199
    8. Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!

No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik
      Viihde ja kulttuuri
      8
      1176
    9. Mitä tai ketä kaivattusi

muistuttaa?
      Ikävä
      66
      1115
    10. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35