tarkoittaako räxä roxon-merkkistä kulkuneuvoa?
onko yamaha dt 50r hyvä?
olen menossa mopokaupoille ja harkitsen kahta vaihtoehtoa:roxon duell tt 50enduro tai yamaha dt 50r.....
kumpi on parempi?
(roxonissa 8 heppaa, mut dt luotettavan kestävä?)
tarkoittaako räxä...
6
970
Vastaukset
- tarkota
Räxä on Aprilia RX. Ite ottaisin ehkä ton jammun ku tuo roxon on nii uus ei oikee taida olla osia saatavilla.
- jukkis
osta derbin joku malli
- minä
älä ost noist kumpaakaa. Vaan osta peugeot xps enduro
- battery
minä kirjoitti:
älä ost noist kumpaakaa. Vaan osta peugeot xps enduro
pökötti ja derbi on kumpiki paskoja...
pökötti on laiska ku meidän kissa ja derbiin maksaa osat miljuunia... Yamaha DT on paras peli tai sit se Räxä (elikkäs Aprilia RX)!!! - tunnelirotta
battery kirjoitti:
pökötti ja derbi on kumpiki paskoja...
pökötti on laiska ku meidän kissa ja derbiin maksaa osat miljuunia... Yamaha DT on paras peli tai sit se Räxä (elikkäs Aprilia RX)!!!niin olis se derbi iha hyvä mutta osat maksaa niin saatanast. ittelläki makso 75cc pytty 290€ ja nyt 17.5mm kaasari 85€.. alkaa käydä aika kalliiks
- Yanmar!
Ostakaa Auto! Etupuskuri o pienet 550€. ja Muut osat siitä ylöspäin pojat!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka1013098GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad?
GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad? Tänään jännittävä finaalilähetys431157- 831142
Tämä on kyllä heittämällä erikoisin ihmissuhde mitä on koskaan ollut
Hulluinta on se että ei edes ole varsinaista suhdetta minkäänlaista, mutta tuntuu kuin olisit elämässäni mukana koko aja521045Helikopteri pörrää ja POLIISIT on eristettynä pururadan vieressä!
Suojatehtävä pitää kiireisenä. Kulut ovat kovat!32997- 67868
Tunnustan
Vaikka peitän sen erittäin hyvin niin tunnustan että pidän sinusta erittäin paljon, mieheltä naiselle39852- 53847
- 44822
Autolla puuhun
Halapahallin kohilla auto puuhun, lujaa on tultu ja ei oo pysyny hallinnassa. Taisipa olla lundin pojan auto, eipä tainn24791