Haluisin löytää vähintään 18-vuotiaan tyttöystävän kuka tykkää isompi kokosista jätkistä ja ehkä haluais lihottaa yhtä. Lihottaminen ei oo pakko mut semmonen joka tykkää et jätkällä on mahalla kokoa.
Feeder tyttöystävä hakusessa
11
585
Vastaukset
- Anonyymi
Ei sellasia löydy
- Anonyymi
Löytyy mutta ei kovin montaa. Ei onneksi tarvi etsiä niitä.
- Anonyymi
Poikaystävä voisi ehkä löytyä.. isot pojat viihtyy hyvin keskenään.
- Anonyymi
Täällä löytyy kiinnostusta ja ymmärrystä. Laita vaikka sposti rekattuun nikkiin.
- Anonyymi
Oon 19v tyttö/nainen ja tykkään tukevista miehistä joilla on vatsaa! Ja oon itsekin aika pullea... En oo koskaan lihottanu ketään, mut haluaisin ehkä kokeilla ;)
- Anonyymi
Minua on aina mietityttänyt miten kaksi pulleroa oikein yhtyvät toisiinsa kun mahat ottavat vastaan?
Tai jos käytät discordia nii käy lisäämässä sieltä laskisuomalaine, voin siellä antaa snäppiä tai muuta.
- Anonyymi
18vpullero kirjoitti:
Okeii, haluutko snäppiä tai jotai muuta antaa missä voitas jutella?
Ei miul oikein oo mitään tuollaisia. Tai siis snäppi löytyy mut en mie nyt sitä täällä jaa
Anonyymi kirjoitti:
Ei miul oikein oo mitään tuollaisia. Tai siis snäppi löytyy mut en mie nyt sitä täällä jaa
Voitko ladata vaikka kik:in? Voit siellä antaa snäpin jos haluut. Jos lataat nii käy lisäämässä sieltä Pulllero.
Lihottaja naiset ovat todella harvinaisia erityisesti Suomessa, valitettavasti.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1532617
- 1971890
- 701667
- 921628
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91351- 721021
- 811010
- 95999
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes190924- 67901