Mua on häirinnyt tää viikonlopusta asti ja on nyt pakko tulla täältä kysymään että tietääkö joku mikä eläin on kyseessä, eli siis oltiin mökkeilemässä ja mentiin kalaan Kariksen alueella mutta lähellä merta ei kuitenkaan avomerta. Näin että joku musta tai tumma pää oli pinnalla muutaman sekunnin ja meni takasin veden alle yritin selvittää itse että oisko saukko mutta se oli isompi pää? Hyvin turha keskustelun aihe mutta tää on häirinnyt mua liikaa ja tarviin mielenrauhan😂
Mikä eläin?
Anonyymi-ap
3
242
Vastaukset
- Anonyymi
Jos se oli sukeltaja puvussaan tai venäläinen sukellusvene?
- Anonyymi
ehkä hylje
- Anonyymi
hylje
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.845157Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.253480Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j382828Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin91972Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.581820- 471586
Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2631476- 941382
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441356Hiljaisuus
Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.731078