https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/a8fc2d6d-2436-4121-980d-c704c70f3095
Harjoitus on osa Viron historian laajinta Siili-sotaharjoitusta, jossa on mukana joukkoja myös Suomesta. Viranomaisten mukaan myös siviiliväestön varoittamista on harjoiteltava, jotta ihmiset tietävät mahdollisessa tositilanteessa, mitä tehdä.
– Mahdollisen ilmavaaran sattuessa jokaisella sekunnilla on väliä, kertoo Viron ilmavoimien komentaja Toomas Susi ERR:lle.
Virossa valmistaudutaan hienosti Venäjän hyökkäykseen
Anonyymi-ap
2
112
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä luulette, kuinka monta minuuttia kuluu siitä, kun venäjä on hyökynnyt esim. Viroon, siihen, kun moskova ja pietari on pommitettu maan tasalle?
- Anonyymi
Virohan kuuluu Venäjälle.
Tutki poika vanhoja karttoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 392417
- 571393
- 841313
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...381313- 631201
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä40929Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.122808- 31751
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi23606Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan58586