Ei, vaikka olisin tuntenut useamman vuoden ja ollut läheisempi kuin sinun kanssasi. Sinä olet ventovieras, mutta saat mut itkeen kuin pikkulapsi, koska tiedän mikä potentiaali meissä olisi ollut. Ikävä jotain mikä ei ole koskaan edes ollut minun... näen silti miten meillä olisi 3 lasta, susta tulis varmaan joku ihana ihmisten auttaja psykiatri tai sosiaalialan työntekijä, musta taas aivan varmasti akadeeminen lahja maailmalle, tasapainotan sun rauhaisaa ja vakaata sielua epävakaudella , hauskuudella ja tunteella, mutta vaikka mä oon päälinpäin meistä se epävakaampi, niin tiedetään molemmat kumpi se on oikeesti, sä.
Ei kukaan muu ihminen herätä mitään tunteita, kun tuntuu, että kaikkien kaa täytyy olla joku maski, ja ei voi olla täysin sitä mitä oon, sä taas tunnuit sieluneläimeltä, jonka kanssa pystyisin jakamaan koko sieluni. Kerran jo vannoin sydämeni sulle.
Oon vaan pitänyt tunteita laatikossa, koska jos nää räjähtäis täältä pois, niin saattais tulla ydinräjähdys tai kolmas maailmansota, tänään raotin laatikkoa vähän ja sekin oli jo virhe, pillitin kuin lapsi. Jos antaisin tunteille todella vallan , siitä tulisi todella rumaa jälkeä, tiedät sen.
Oon rakastaja ja romantikko, rakastan täysillä väärää ihmistä, mutta sitä "oikeaa" ei edes ole.
Kukaan muu nainen ei herätä minussa tunteita tai saa itkemään
13
475
Vastaukset
- Anonyymi
Pitkä kirjoitus hyvää Juhannusta
- Anonyymi
Montako lasta sulla on nyt?
- Anonyymi
Älä suotta itke
- Anonyymi
Itke vaan, se helpottaa. Ja avaa vaan se laatikko, tunteita kun on turha säilöä, ne on uusiutuva luonnonvara.
- Anonyymi
Olette nuoria niin miksi ette koita toteuttaa sitä potentiaalia?
- Anonyymi
Itken päivittäin hänen takiaan.. 🥺 En ymmärrä miten voin tuntea näin syvästi.
T. Kalat naiselta Skorpioni miehelle. - Anonyymi
Minä tiedän erään miehen kohdalla miten asiar ovat. . Sen vaan tietää, mutta se tietäminen on tuskaa. Ei helpota yhtään.
Sitten tekis mieli tavallaan paeta pois tilanteesta. Joo se itkeminen helpottaa. Nää laitto mutkin itkemään, siis 40 vuoden jälkeen. Että aikamoisia nää on. Meillä kun ei saanu lapsuudessa kotona itkee.
- Anonyymi
Molemmat rakastaa toisiaan ja vaikea tilanne... Se on melko kivuliasta, tiedän❤️🩹
Janoan hänen kosketustaan enemmän kuin mitään.. Ja todella tiedän, että jos tunteille antaa vallan niin räjähtää. Menee elämä ihan uusiksi. Toki se on tapaamisen jälkeen mennyt muutenkin. Tein tänään töitä ja radiosta kuului puhu äänellä jonka kuulen. Se on vähän niinkuin hän mies joka voisi mulle laulaa sen. Alkoi hieman itkettää.
Ja äsken kuulin tässä huoltoasemalla kappaleesta sanat: "sä et voi menettää mua."
Mutta silti sitä kiusaa itteään.. Tiedät ehkä mistä puhun?
Voimia sinulle. ❤️🩹❤️ - Anonyymi
Oispa ihan löytää herkkä romanttinen mies☺️mutta silti sellainen mies.
- Anonyymi
Aukeaisin kuin kukkanen🪷🌱
- Anonyymi
Olisi kiva kuulla ap taustoista enemmän. Itsellä tilanne vähän samanlainen yhden miehen kanssa, jonka kanssa ei edes kunnolla tunneta mutta välillä töissä kohdataan.
- Anonyymi
Ap taitaa olla se Pupu joka haikailee Ve*eran perään. Ymmärrä nyt jo, että se nainen ei koskaan ole ollut kiinnostunut sinusta. Hän on onnellisessa parisuhteessa ja sinä olet creepy stalkkeri.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225564- 324900
- 292814
- 342374
- 372078
- 152028
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191657- 121611
- 231512
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons291489