Tietääkseni 60c säädöllä kulutus on näissä uusissa 290-300L varaajissa 60w. Nämä mekaaniset termarit nostaa lähes 10c ylemmäs jotta vesi on varmasti sen 60c vielä kun menee uudestaan päälle,ainakin omassa onnline varaajassa on 10c säätö väli,noin 20L kun ottaa suihkuvettä niin taas loksahtaa päälle koska anturi on melko alhaalla. Reilu 40c kulutus noin 40w.meillä kun ei montaa suihkuttajaa ole niin tiedän aika tarkkaan kulutukset ja hukka lämmöt,olen niitä kyllä testaillut.tuo legio bakteeri ei tietääkseni ala heti kehittymään,olen parin viikon välein nostanut lämmön 70c muutoin säätö 40c ja verkkosähköllä jos tarve. Yksi suihkuttelu vähän käsien pesua ja varaajassa 40c niin reilu 2kw on vrk tarve hukkalämpöineen,tämän olen testannut niin ettei varaajan yläosassakaan ole ollut varastoituma kuumempaa vettä.600w paneelisto alkaa nostamaan varaajan lämpöä yli käyttötarpeen jos kirkkaita aurinko päiviä on monta peräkkäin,ikävä kyllä ei usein ole.
Tietääkseni 60c säädöllä kulutus on näissä uusissa 290-300L varaajissa 60w. Nämä mekaaniset termarit
Anonyymi-ap
3
150
Vastaukset
- Anonyymi
Miten lömminveesivaraajan kukutus voisi olla 60 w
Olis ilmaista lömmintä vettä
Tosin teitääksein on asintuntemukselaannvaan toibe ajattelija
En ole kuullut kaan alle 1200 w varaajasta- Anonyymi
Tyhmyys tuotu julki, mutta se on nykyään tehty niin helpoksi, että 0 pistettä
- Anonyymi
Taas joku nero ollut asialla palstaa aktivoimassa.......
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k733941- 1013515
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah823358Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia362648- 1241618
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta361526Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi191144Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221124Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421120Itseään kannattaa tarkastella realistisesti ja
miettiä mihin ne rahkeet oikeesti riittää. Tyhmempikin ymmärtää että varakas ylemmän tason mies ei kelpuuta sellaista ku1181026