Perus lähtökohta on ollut hyödyntää valmiina talossa olevia komponentteja mahdollisimman pitkälle. Alkutilanteessa varaajan syöttö muutettiin nollatuksi ja seurattiin riittääkö käyttövesi perheessä yösähköllä 1 kW teholla. No meidän varaaja toimii reaalimailmassa, joten on aivan käytännön kokemus joka nyt puhuu. Nibessä on vaan yksi vastus, jonka voi kytkeä joko nollattuna 230 V tai kahden vaiheen väliin 400 V. Tämän ymmärrys pitäisi olla perus huttua. Termari luonnollisesti on säädetty maksimiin, jotta maksimoidaan lämpimän käyttöveden määrä ja säästetään korkean DC jännitteen katkaisun aiheuttamaa kontaktireiden kärkien syöpymää. Katkaisut on luonnollisesti kaksinapaisia. Keskikesällä, aurinkoisella säällä kun varaaja on tavoitelämmössä ohjautuu aurinkosähkö ryömintätilaisen talon alapohjan lämmitykseen jossa on 1 kW vastuskuorma. Näin arvokasta aurinkosähköä ei mene hukkaan.
Perus lähtökohta on ollut hyödyntää valmiina talossa olevia komponentteja mahdollisimman pitkälle. A
Anonyymi-ap
0
61
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2217462
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s454850- 594752
- 753418
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko162005Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗301870- 311819
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹441667- 371578
- 1481337