Pidän tuota kolmenkin prosentin tuottoa aika optimistisena. Se vaatisi että KAIKKI paneeleilta tulev

Anonyymi-ap

Pidän tuota kolmenkin prosentin tuottoa aika optimistisena. Se vaatisi että KAIKKI paneeleilta tuleva tuotto saadaan hyödynnettyä, ja että yksikään laitteiston osa ei vikaannu tai rikkoudu takaisinmaksuajan sisällä.
Aurinkopienvoimalan sijoitetun pääoman todellinen tuotto-odotus on negatiivinen.

9

110

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Aurinkopaneelit kotiin ottaneille karu uutinen: Näin moni pettyi investointiinsa
      Moni aurinkopaneelit kotiinsa asennuttaneista koki investoinnin kannattamattomaksi, paljastaa tuore selvitys. Paneeleita myydään aggressiivisesti kotimyynnillä ja kannattavuutta liioitellaanYksittäiset henkilöt mainitsivat, että myyntitilanne oli aggressiivinen ja paneelien asennuksen kannattavuutta liioiteltiin. Myyjän tekninen osaaminen koettiin puutteelliseksi eikä yhteyttä saanut, jos vikoja järjestelmään tuli.

• Anonyymi

Meille paneeleita ei pakkomyynyt kukaan, vaan ostopäätös tehtiin ihan itse. Koko systeemi asennuksineen hankittiin paikallisesta sähköliikkeestä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Meille paneeleita ei pakkomyynyt kukaan, vaan ostopäätös tehtiin ihan itse. Koko systeemi asennuksineen hankittiin paikallisesta sähköliikkeestä.

Kertooko myyjä että tuottoon tulee vaan 3 kk ja sitten 3kk puolella teholla ja sitten ei mitään 6 kk kuin hammasharja lataukseen kallista on ladat jatkaa 15 OOO e sijoituksella
        Han se on
        Tunnen myötähäpeetä syvästi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kertooko myyjä että tuottoon tulee vaan 3 kk ja sitten 3kk puolella teholla ja sitten ei mitään 6 kk kuin hammasharja lataukseen kallista on ladat jatkaa 15 OOO e sijoituksella
        Han se on

Myyjä ei kertonut mitään, otin selvää ihan itse. Pätkääkään ei ole paneelien hankinta kaduttanut.
        Sina tosin on mahdettu kusettaa ihan kunnolla, kun jaksat vääntää skeidaa päivästä toiseen...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Myyjä ei kertonut mitään, otin selvää ihan itse. Pätkääkään ei ole paneelien hankinta kaduttanut.
        Sina tosin on mahdettu kusettaa ihan kunnolla, kun jaksat vääntää skeidaa päivästä toiseen...

Wikös tämä olekaan keskutelu palsta töstä asiasta

Miksi jatkuvasti haluu tyrehdyttää ja oikeastaan kieltää keskustelun. Paneeleista

Aika outoo , ei tänne ole pakko tulla , jis kesustelu ei kiinnosta,

Aktiivinen panelisti kesksuteiija

• Anonyymi

• Anonyymi

Mitä tekee energia löhteellä joka toimii vaan 6 kk ja senkin ajan osittain baan ja maksaa 15 000e kaikenkaikkiaan 20 buoden aikana buituinen hyöty siinä 400e paikkeilla

Asiantuntija

• Anonyymi
        UUSI

Kyllä 0lkiVu0t03 oli paljon, PALJON kalliimpi. Asiantuntijalle pikku korjaus.

• Anonyymi
      UUSI

🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞
      Aurinkopaneelit kotiin ottaneille karu uutinen: Näin moni pettyi investointiinsa
      Moni aurinkopaneelit kotiinsa asennuttaneista koki investoinnin kannattamattomaksi, paljastaa tuore selvitys. Paneeleita myydään aggressiivisesti kotimyynnillä ja kannattavuutta liioitellaanYksittäiset henkilöt mainitsivat, että myyntitilanne oli aggressiivinen ja paneelien asennuksen kannattavuutta liioiteltiin. Myyjän tekninen osaaminen koettiin puutteelliseksi eikä yhteyttä saanut, jos vikoja järjestelmään tuli.

Äänestä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      40
      7003
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3948
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      46
      3347
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      40
      2949
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2726
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2238
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2196
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2153
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2087
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      40
      2058
    Aihe