Pidän tuota kolmenkin prosentin tuottoa aika optimistisena. Se vaatisi että KAIKKI paneeleilta tulev

Anonyymi-ap

Pidän tuota kolmenkin prosentin tuottoa aika optimistisena. Se vaatisi että KAIKKI paneeleilta tuleva tuotto saadaan hyödynnettyä, ja että yksikään laitteiston osa ei vikaannu tai rikkoudu takaisinmaksuajan sisällä.
Aurinkopienvoimalan sijoitetun pääoman todellinen tuotto-odotus on negatiivinen.

9

166

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Aurinkopaneelit kotiin ottaneille karu uutinen: Näin moni pettyi investointiinsa
      Moni aurinkopaneelit kotiinsa asennuttaneista koki investoinnin kannattamattomaksi, paljastaa tuore selvitys. Paneeleita myydään aggressiivisesti kotimyynnillä ja kannattavuutta liioitellaanYksittäiset henkilöt mainitsivat, että myyntitilanne oli aggressiivinen ja paneelien asennuksen kannattavuutta liioiteltiin. Myyjän tekninen osaaminen koettiin puutteelliseksi eikä yhteyttä saanut, jos vikoja järjestelmään tuli.

• Anonyymi

Meille paneeleita ei pakkomyynyt kukaan, vaan ostopäätös tehtiin ihan itse. Koko systeemi asennuksineen hankittiin paikallisesta sähköliikkeestä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Meille paneeleita ei pakkomyynyt kukaan, vaan ostopäätös tehtiin ihan itse. Koko systeemi asennuksineen hankittiin paikallisesta sähköliikkeestä.

Kertooko myyjä että tuottoon tulee vaan 3 kk ja sitten 3kk puolella teholla ja sitten ei mitään 6 kk kuin hammasharja lataukseen kallista on ladat jatkaa 15 OOO e sijoituksella
        Han se on
        Tunnen myötähäpeetä syvästi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kertooko myyjä että tuottoon tulee vaan 3 kk ja sitten 3kk puolella teholla ja sitten ei mitään 6 kk kuin hammasharja lataukseen kallista on ladat jatkaa 15 OOO e sijoituksella
        Han se on

Myyjä ei kertonut mitään, otin selvää ihan itse. Pätkääkään ei ole paneelien hankinta kaduttanut.
        Sina tosin on mahdettu kusettaa ihan kunnolla, kun jaksat vääntää skeidaa päivästä toiseen...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Myyjä ei kertonut mitään, otin selvää ihan itse. Pätkääkään ei ole paneelien hankinta kaduttanut.
        Sina tosin on mahdettu kusettaa ihan kunnolla, kun jaksat vääntää skeidaa päivästä toiseen...

Wikös tämä olekaan keskutelu palsta töstä asiasta

Miksi jatkuvasti haluu tyrehdyttää ja oikeastaan kieltää keskustelun. Paneeleista

Aika outoo , ei tänne ole pakko tulla , jis kesustelu ei kiinnosta,

Aktiivinen panelisti kesksuteiija

• Anonyymi

• Anonyymi

Mitä tekee energia löhteellä joka toimii vaan 6 kk ja senkin ajan osittain baan ja maksaa 15 000e kaikenkaikkiaan 20 buoden aikana buituinen hyöty siinä 400e paikkeilla

Asiantuntija

• Anonyymi

Kyllä 0lkiVu0t03 oli paljon, PALJON kalliimpi. Asiantuntijalle pikku korjaus.

• Anonyymi

🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞
      Aurinkopaneelit kotiin ottaneille karu uutinen: Näin moni pettyi investointiinsa
      Moni aurinkopaneelit kotiinsa asennuttaneista koki investoinnin kannattamattomaksi, paljastaa tuore selvitys. Paneeleita myydään aggressiivisesti kotimyynnillä ja kannattavuutta liioitellaanYksittäiset henkilöt mainitsivat, että myyntitilanne oli aggressiivinen ja paneelien asennuksen kannattavuutta liioiteltiin. Myyjän tekninen osaaminen koettiin puutteelliseksi eikä yhteyttä saanut, jos vikoja järjestelmään tuli.

Äänestä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      199
      6994
    2. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      159
      2066
    3. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      113
      1698
    4. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      51
      1400
    5. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      55
      1268
    6. Möykkähulluus vaati kuolonuhrin

Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢
      Kauhava
      55
      1140
    7. Älä mies pidä mua pettäjänä

En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu
      Ikävä
      100
      1084
    8. Reeniähororeeniä

Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?
      Kouvola
      7
      1016
    9. Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.

Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan
      Maailman menoa
      253
      961
    10. Kävit nainen näemmä mun

Facessa katsomassa....
      Ikävä
      41
      949
    Aihe