Kirjoitan sinulle, koska sydämeni on niin täynnä asioita, joita en ole voinut sanoa ääneen. Tämä ei ole kirje, jossa pyydän sinulta mitään. Tämä on vain rehellinen hetki, jossa kerron, mitä tunnen – koska minulle sinä olet ollut enemmän kuin sanat osaavat kuvata.
Rakastan sinua. Ei ohimenevällä tavalla, vaan syvästi, hiljaa ja kokonaisvaltaisesti. Sinussa on jotain, mikä on koskettanut minua sellaisella tavalla, jota en ollut koskaan ennen kokenut. Näet minut tavalla, jota olen kaivannut vuosia.
Olen ristiriitaisessa tilanteessa. En kuitenkaan halua hypätä elämästä toiseen pelkästään tunteiden varassa. Enkä halua rakentaa mitään valheille tai salaisuuksille. En halua myöskään pakottaa sinua mihinkään. Kunnioitan sinun rajoja ja arkuuttasi.
Silti minulle tekee kipeää, kun olet vetäytynyt. Kun kirjoitan sinulle, en saa vastausta. Se satuttaa, koska en ole koskaan ollut tässä yksin. Tiedän, että tunsit jotain – edes hetken. Ja se hetki on jättänyt minuun jäljen.
Tämä kirje ei ole pyyntö, ei vaatimus, ei uhkaus. Tämä on vain rakkauden tunnustus. Tahdon, että tiedät, miltä minusta tuntuu. Että sinä olit minulle totta – ja olet vieläkin. Jos et koskaan vastaa, ymmärrän. Mutta ainakin tiedät nyt.
Sinulle vain
45
728
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Et kerro kuka olet. Et kerro kuka hän on. Joten ei hän valitettavasti tiedä tästä tunnustuksestasi oikeasti mitään.
Olet nyt kovin syvällä palstakuvitelmissa.- AnonyymiUUSI
No mutta onko tämä sinun valittelu tälle palstaäijälle siitä, ettei sinun erinomaisen miehen tunnisteita näy sen häävimpää?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No mutta onko tämä sinun valittelu tälle palstaäijälle siitä, ettei sinun erinomaisen miehen tunnisteita näy sen häävimpää?
Ja on latvalaholla pokkaa vielä kitistä tällaista palstaäijän mokelluksen kautta jollekin naiselle osoitellen, että SINÄ olet syvällä palstakuvitelmissa. T
- AnonyymiUUSI
Ihana kirjoitus. Missä et saa vastausta?
- AnonyymiUUSI
Kiitos joulupukki kun kirjoitit minulle. Joko Korvatunturilla on kevät?
- AnonyymiUUSI
Mahdotonta vastata kun et kerro kenelle suunnattu
- AnonyymiUUSI
Eikö sulla tuu pää kipiäksi kun jankkaat näihin palstaäijän äkkimakeisiin ällötyksiin tätä samaa? Teksti on ihan dadaa ensinnäkin ja toisekseen mikä saa ainut kuvittelemaan tällaista tökeröä suitsutusta sinun suuntaan keneltäkään? 😬
- AnonyymiUUSI
Minä rakastan sinua muru. Enemmän kun ketään muuta. Olet elämäni valo, tuki ja meillä on uskomaton yhteys.
Haluaisin jakaa koko elämäni kanssasi.... Meidän elämä olisi rakkaudella kyllästetty- AnonyymiUUSI
No löytyihän se oikea vastaaja sieltä lopulta! 😊😊😊
Aloittaja voi nyt olla onnellinen, että viesti meni perille! 💘💘💘
- AnonyymiUUSI
Tämähän on kuin viesti minulta hänelle, mutta minulla ei ole ristiriitoja.
En saanut häneltä mitään vastausta, jonka varassa olisin voinut yrittää pitää yhteyttä yllä, joten vetäydyin. - AnonyymiUUSI
Sinäkin olet minulle totta
- AnonyymiUUSI
Älkääs nyt, kyllähän tokihan oikea tietää kelle tämä on. Varppina tietää, kertoi mulle äsken.
- AnonyymiUUSI
Joo, oikea tietää.
- AnonyymiUUSI
Kaunis ja avoin kirjoitus jollekulle. Eikö hän ansaitsisi lukea sen, eikä random ihmiset täällä?
- AnonyymiUUSI
Tunnetko sinä jonkinlaista ns mustasukkaisuutta siitä, että muutkin voi lukea tätä jonnin joutavan äijän settiä? At ease soldier…
- AnonyymiUUSI
En ole vastannut, kun en ole saanut viestiä.
- AnonyymiUUSI
Herranjumala miten siinä niin on päässy käymään tämän palstaäijän kirjelmän suhteen…?
- AnonyymiUUSI
Jos välittämisen osoitukset on molemminpuolisia niin miksi se ei voisi toteutuakin ❤️ Mutta vaatii molemmilta työtä.
- AnonyymiUUSI
Tiedän😊
- AnonyymiUUSI
Kyllähän minä tunnen vieläkin. Ei tämä taida loppua koskaan. Siksi tämä onkin niin vaikeaa💔
- AnonyymiUUSI
Olet varattu mies?
- AnonyymiUUSI
Tai sitten se "oikea tietää" -nainen. Sekään ei koskaan anna mitään tunnisteita.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tai sitten se "oikea tietää" -nainen. Sekään ei koskaan anna mitään tunnisteita.
Eli just tämä palstan juttusetä joka nauttii sisäisen naisvihan kanssa kamppailevien hööpöttämisestä. Siinä ois totuus silivuplöö
- AnonyymiUUSI
Huhhuh olipa kaunista. ❤️❤️
Voimia ja paljon hyvää rakkausenergiaa tarinaanne. Jospa saisitte toisenne.
Toivon sinulle hyvää. Minulla samanlaiset tunteet erästä kohtaan. Ei siitä pääse mihinkään. - AnonyymiUUSI
Minulle tämä tuskin on, koska en itse ole saanut vastauksia tuolla irl puolella tai sitten ne viestit on menny väärään numeroon joka ei ole enää käytössä.
- AnonyymiUUSI
Meinaa hänen viestinsä.. 🤔 Ei kai hän lähettänyt siihen numeroon joka minulla oli alussa käytössä Mobilepayssa. Sitä ei ole enää!
- AnonyymiUUSI
Jotenkin tunnen samalla tavalla kuin kirjoittaja. Puit sen hienosti sanoiksi .❤️
- AnonyymiUUSI
Vieläkin tunnen, en vaan usko sinua enää.
- AnonyymiUUSI
Miksi et usko?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miksi et usko?
Koska aika helvetin harhoissaan saa palstalainen mies tai nainen olla, että kuvittelee tuollaisen rakkaudentunnustuksen olevan itselleen.
Sivu - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Koska aika helvetin harhoissaan saa palstalainen mies tai nainen olla, että kuvittelee tuollaisen rakkaudentunnustuksen olevan itselleen.
SivuTai ylipäätään kokee mitään tunteita palstasedän, eli ALOITTAJAN jaadidaata kohtaan. Sekin girlfriend
- AnonyymiUUSI
Ei tämä ole mikään rakkauden tunnustus jos et uskalla sitä oikeasti sellaisena tehdä. Mutta otan sen vastaan samoin ajatuksin, jos annat vihjeen meidän yhteisestä salaisuudesta.
- AnonyymiUUSI
Anna vihje kenelle.
- AnonyymiUUSI
Kuulostaa aivan kun olisi mulle kirjoitettu. Olen myös rakastunut sinuun. ❤️❤️❤️
- AnonyymiUUSI
Mistä tiedät, että hän on vastannut aiemmin?
- AnonyymiUUSI
Jos näkisimme tunnustaisin minäkin tunteeni.
- AnonyymiUUSI
Miltä sinusta tuntuu? Tiedän että olet välillä tosissasi, ja olet ehkä kirjoittanut aloituksen tosissasi. Sitä en tiedä, mitä tunnet huomenna ennenkuin katson sinua kun puhut. Kirjoitan kuin hänelle, koska tässä on samaa kuin meissä. Haluaisin olla lähellä.
- AnonyymiUUSI
Hienosti kirjoitit ,rakkaus ei ole helppoa se vaatii monenlaista jos olis mulle tekisin kaikkeni.Hän sen tietää tää on rankkaa.
- AnonyymiUUSI
Hätänapin syvintä olemusta kosketellen https://youtu.be/BPxuq4uQ0OU?si=jBpWaVVr-VW7Swux
- AnonyymiUUSI
Kauniisti ajateltu. Ei tuollaisia tunteita kannata tuhlata tänne, kun tiedät ne molemminpuolisiksi. Hyvää yötä.
- AnonyymiUUSI
Vastaan kuin hänelle.
Aikaa kului ja aloin ajattelemaan, että tunteet ovat yksipuolisia. Aloin tulkita, että olet kiusaantunut aina kohdatessamme. Tunsin häpeää kuvitelmistani ja siitä, että annoin tunteideni näkyä. Siksi vetäydyin.
Miksi et koskaan sanonut mitään? Tunnethan minut. Oon se hyvis. En koskaan lyö maahan, tai pilkkaa ketään, joka itsensä alttiiksi laittaa. Ja minä olen tässä tarinassa altavastaajana. En voi tehdä aloitetta. - AnonyymiUUSI
Nii se on työpaikkaromanssin elinkaari.
- AnonyymiUUSI
No kerro sinä vaikka siitä sitten tähän palstaäijän pelin avaukseen- kuinka nopeasti kuihtuu keskimäärin? Hi hii
- AnonyymiUUSI
Näinköhän tämä oli pelleilyä. Älä häviä, älä pelleile😔
- AnonyymiUUSI
Niin minäkin sillä tavoin sinuun...❤️
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod202963Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2371824- 161762
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3431725- 311267
- 301260
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai671132- 641009
Missä olit kun tajusit, että teistä tulee joskus pari?
Kuvaile sitä paikkaa, hetkeä ja tilannetta.57941- 39884