Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
Mukavaa päivää
16
2648
Vastaukset
- Anonyymi
En ehdi ajattelemaan muuta kuin työtä.
- Anonyymi
Eikö kukaan kerro sinulle että laitat sen kaiken edelle?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö kukaan kerro sinulle että laitat sen kaiken edelle?
Työ sellainen. Ei aikaa roikkua täällä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Työ sellainen. Ei aikaa roikkua täällä.
Siinä etu muille täällä olijoille.
- Anonyymi
Kivaa torstaita mun rakkauden kohteelle, josta en tiedä mitä haluaa.
- Anonyymi
tuollainen juttu joku hauska pelijuttukin, niin joutuu olemaan naisten kanssaq tekemisissä paljoon jotta hauska peli niin pelottavaa jos kuin hetereromiehenä ihastuu... niiin
- Anonyymi
Mikkoantti on hassu
- Anonyymi
Kiitos samoin! Olen onnellinen Sinusta❤️😉
- Anonyymi
Kuulostaa vi***ilulta.
- Anonyymi
Kunhan joku negakulms löytyy sinullekin näistä palstaäijän sydänten piirusteluista. Jaksaa jaksaa
- Anonyymi
En ole vielä täysin onnellinen. Vasta sitten, kun saan sut kokonaan ❤️🔥
- Anonyymi
laitatko mulle jonkun biisin <3
00 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
00https://youtu.be/w5FameGf2KQ?si=1q-bRz9MokJepTD7
Ismo Alanko, lintuperspektiivi - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
00
- Anonyymi
Oi kiitos ! Olipas kauniisti sanottu ❤️🔥
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️691537Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1141004YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä48834- 58811
- 57750
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan74746Missä kaikessa olet erilainen
Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.39737Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli72724Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606026719Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.41697