Että olisit oikeasti rakastunut muhun
Edelleen sitä on vaikea uskoa
51
3610
Vastaukset
- Anonyymi
Ketä kehen.
- Anonyymi
Etkö luota itseesi?
- Anonyymi
Ei vaan sinuun
- Anonyymi
Ei tämä palstasetä luota itseensä, entäpä sinä ylimielisiin arvioihisi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei vaan sinuun
Onko luottamus rikottu aikaisemmin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet jotenkin tosi patologinen tyyppi palstasedän kautta selittäviä tai auttavia tekijöistä etsivä tyyppi. Jos kuvittelet naiselta kyseleväs, niin jokaisella löytyy joku ikävä kokemus etäisemmin tai lähemmin. Jaksamisia sinne. T-naine
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei, mutta kun et koskaan sano mitään ääneen. Eihän se toki helppoa ole.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tämä palstasetä luota itseensä, entäpä sinä ylimielisiin arvioihisi?
Kyaykö joku SINULTA YHTÄÄN MITÄÄN ? ! KYSYKÖ? ! PIDÄ JO VITTU PÄÄS KIINNI NÖSSÖ
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei, mutta kun et koskaan sano mitään ääneen. Eihän se toki helppoa ole.
Ei todellakaan ole helppoa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei todellakaan ole helppoa
Miten voisin auttaa sinua?
- Anonyymi
Otetaanhan nyt koko rahalla ilo irti näistä palstakeken itkuista. Ne nimittäin loppuu viikon sisällä
- Anonyymi
Se on hieno kuulla, saas nähdä montako viikkoa menee näiden muiden kekeilyjen kuoppajaisiin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on hieno kuulla, saas nähdä montako viikkoa menee näiden muiden kekeilyjen kuoppajaisiin
Saattaa tulla niin iso pöräys että hiljenee diabetes iskäkin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aivan isä aurinkoinen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aivan isä aurinkoinen
Eli sese. Tarkennus👌
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lakki pois päästä edes kun naiselle puhut sir
- Anonyymi
Kuinkahan monta vuotta tota on sanottu jo :D
- Anonyymi
Miksi on? Kannattaisi puhua kasvotusten.
- Anonyymi
Aiot siis jankuttaa kaikki guben aloitukset läpi ja käskyttää
- Anonyymi
Miksi ihmeessä et luota...
- Anonyymi
Kun ei sano koskaan irl
- Anonyymi
Suulla taitaa olla palstasedälle ahkerasti kommentoiva tiukka päivä henkisesti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun ei sano koskaan irl
Että semmoinen ameban ymmärrystaso.
- Anonyymi
Taitaa se sun paha aavistus perskannikassa olla totta. Ei kait tuommoista muuten tarvisi miettiä? Asiat tuppaa olemaan hyvin selviä sillon kun kaikki on oikeasti kohdallaan.
- Anonyymi
Hyväksy vaan rakas äläkä epäile se syö muuten sun sisäisiä voimavaroja ja energioita ! Omalle kaivatulle menee 💫😘🩷
- Anonyymi
Usko vaan, totta se on.
n>m - Anonyymi
Tämä ei ole uskon asia 😉
- Anonyymi
Kerroin rakkaalle rakkaudestani viime syksynä kasvotusten. Hän ei tainnut ihan ymmärtää sanomaani vaikka molemminpuoliselta siinä hetkessä vaikuttikin. Ei se silti mihinkään velvoita häntä.
- Anonyymi
En mä enää ole ollut pitkään aikaan. Ja se oli aika fyysistä.
- Anonyymi
No en rakasta oikeasti , mitä hittoa sä luulet.
- Anonyymi
Rakastan. Joten onnea nyt sitten, sait sen mitä monet miehet on yrittäneet
- Anonyymi
❤️❤️❤️❤️
- Anonyymi
Ekat sydämet kiitos ❤️❤️❤️❤️❤️❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ekat sydämet kiitos ❤️❤️❤️❤️❤️❤️
Jo se vain passaa!
- Anonyymi
Olet aika vaikea tällä hetkellä.
- Anonyymi
Jeesus rakastaa sinuakin, senkin paskanappi, miten minuakin. Aamen.
https://m.youtube.com/watch?v=n79PYWRhSXU - Anonyymi
Epäuskosi vähentää sinua. Kuin et näkisi mitään mielesi ylittävää. Tavoittelisi tähtiä. Tyytymisesi näyttää itsevihalta.
- Anonyymi
Et nyt sitten ainakaan ole epätoivoinen elämäsi suhteen. Silloin tartutaan usein tilaisuuksiin hetkeäkään epäröimättä.
- Anonyymi
Mä en edes tiedä mitä kävi.
- Anonyymi
Että olisin liian hyvää ollakseen totta. Melkoinen kohteliaisuus. Enkö sitten olisi jo onnistunut vakuuttamaan vilpittömyydestäni jos lähentelisin likimain täydellisyyttä.
- Anonyymi
Olen ihan tavallinen surkimus jonka heikkouksien joukkoon on luettava myös se että saatan kovin helposti rakastua kun joku hiemankin osoittaa inhimillistä myötätuntoa.
- Anonyymi
Minulla on sama.
-m>n.
- Anonyymi
Rakastin varmaan jossain vaiheessa.
- Anonyymi
Ei ole uskon asia se...
- Anonyymi
Samoin..
- Anonyymi
Kyllä olen. Mutta et tiedäkään miltä tuntuu peitellä sitä, kun ollaan samassa tilassa edes pienen hetken. Ei tiedä mihin katselisi, sydämessä myrskyää ja sielussa vihloo. On vain halu ottaa kädestä kiinni, halu tietää mitä sinulle kuuluu, halu halata ja rutistaa hellästi syliin..
- Anonyymi
Kiitos samoin. En minäkään tiedä mihin katsoa, katson sinua, jos on sopiva tilaisuus. Saatan katsoa muutenkin. Ota kädestäni kiinni ja vedä lähellesi. Ollaan yhdessä tässä myrskyssä.
- Anonyymi
Sama juttu itsellä. Ei uskalla katsoa edes päin vaan pitää oikein keskittyä siihen että on mahdollisimman ilmeetön ja välinpitämätön. Ettei tunteet näy kaipauksen kohteelle eikä muille paikalla olijoille 🥲
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos samoin. En minäkään tiedä mihin katsoa, katson sinua, jos on sopiva tilaisuus. Saatan katsoa muutenkin. Ota kädestäni kiinni ja vedä lähellesi. Ollaan yhdessä tässä myrskyssä.
Niin minäkin vilkuilen välillä. Sitä hetkeä itse odotan, kahdenkeskistä pientä hetkeä josta voisi toisesta lukea kaiken..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama juttu itsellä. Ei uskalla katsoa edes päin vaan pitää oikein keskittyä siihen että on mahdollisimman ilmeetön ja välinpitämätön. Ettei tunteet näy kaipauksen kohteelle eikä muille paikalla olijoille 🥲
Tuntuu hirveältä peitellä näin isoja ja kauniita tunteita, toki ymmärrä että muilta, mutta toisiltamme..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaatii rohkeutta olla oma itsensä ja avoin. Uskallus olla elävänä ja antaa sen tunne energia olla esillä, eikä painaa piiloon että keho hiljenee ja muuttuu liikkumattomaksi. Elo on liikettä muös kehossa . Uskallusta liikkua tunteella on rehellistä ja aitoa. Tuo se energia toiselle🩵
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 804466
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺844346Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭433709Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli163383Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle402937En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä142622Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102614IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm391923Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1581698Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?
Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli921220