Räsänen sanoo näin: "Jokaisen täysi ihmisarvo ei ole KD:lle mielipide, vaan luovuttamaton vakaumus." Mutta kun ongelma on siinä että hihhulit katsovat että vain heidän "oma porukka" on ihmisiä. Kaikki muut ovat jotakin muuta.
Suomessa oli sodan aikana juutalalaisia sotilaita. Eräs heistä toimi lääkärinä. Rintamalinjojen väliin oli jäänyt haavoittunut saksalainen sotilas. Tämä lääkäri haki tuon haavoittuneen potilaan turvaa, kun kaikki muut kieltäyttyivät.
Sotilas sai teosta natsien myötämän rautaristin. Pitää muistaa että elettiin juuri sitä aikaa on juutalsia laitettiin uuniin. Hän kieltäytyi mitalista. Aivan samoin kuin kolme muuta Suomen armeijassa palvellutta juutalaista, jolle myös myönnettiin kyseinen risti.
Tälläiseen lähimmäisenrakkauteen palstan hihhulit eivät pysty. He ovat valmiita liputtamaan jokaisen kuoleen palestinaalaisen haudalla riemusta. Oli hän sitten minkä ikäinen tahansa. Tämä mielikuvan saa kun lukee tätä palstaa.
Ohessa tarinaa juutalaisista Suomen armeijassa jatkosodan aikana. Siitä muuten paljastuu että sodan päättyä presidentti Mannerheim ei mennyt sodan "päättämisjuhlaa". Hän lähetti sinne Paasikiven. Mannerheim itse meni synagogaan vastaavaan julhlaan.
https://areena.yle.fi/1-74216980
Inhimillinen arvokkuus
24
143
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Onneksi Päivi kävi siunaamassa Israelin sotilaat Gazan Toivioretkelle . Ja Suomen eliitti kansalaisista pidetään huolta ja annetaan heille mitä heille kuuluu , Rahaa !.
- AnonyymiUUSI
"Räsänen sanoo näin: "Jokaisen täysi ihmisarvo ei ole KD:lle mielipide, vaan luovuttamaton vakaumus." Mutta kun ongelma on siinä että hihhulit katsovat että vain heidän "oma porukka" on ihmisiä. Kaikki muut ovat jotakin muuta."
Voi kamala! En tiennyt että Päivi Räsänen on tuollainen. Tämä oli valtava järkytys ja koko maailma on nyt sekaisin. Minä mietin Päiviä Räsästä joka päivä. Hienoa että sinullekin Räsänen on pakkomielle.Ei ole pakkomielle, vaan tässä häntä käytetään hyvänä esimerkkinä siinä, miten hihhuleiden puheet ovat aivan toista kuin teot.
- AnonyymiUUSI
Mistänäitäoikeintulee kirjoitti:
Ei ole pakkomielle, vaan tässä häntä käytetään hyvänä esimerkkinä siinä, miten hihhuleiden puheet ovat aivan toista kuin teot.
Onko hihhuleiden puheet toista kuin teot?! Nyt olen todella järkyttynyt! Sehän on aivan väärin ja kamala synti ja maailmanloppu ja itkuinen yö ja vatsakin menee sekaisin. Hyvä kun tuot näitä tosiasioita tänne etkä valehtele koskaan. Sinun sanaasi voi luottaa!
- AnonyymiUUSI
Ei ole pakkomielle, vaan tässä häntä käytetään hyvänä esimerkkinä siinä, miten hihhuleiden puheet ovat aivan toista kuin teot.
Mnotin oma pakkomielle paljastuu päivä päivältä selkeämmin täällä! Jatka vain samaa tahtiasi, niin hitaampikin sen huomaa!
- AnonyymiUUSI
"Tälläiseen lähimmäisenrakkauteen palstan hihhulit eivät pysty. He ovat valmiita liputtamaan jokaisen kuoleen palestinaalaisen haudalla riemusta. Oli hän sitten minkä ikäinen tahansa. Tämä mielikuvan saa kun lukee tätä palstaa."
Vai sellaisen mielikuvituksen tuottaman harhakuvan sinä saat?! Se on kamalaa! Nyt tuli maailmanloppu ja melkein pissasin housuihin. - AnonyymiUUSI
"Tälläiseen lähimmäisenrakkauteen palstan hihhulit eivät pysty. "
Nyt mielenterveyteni sai kovan iskun vasten kasvoja. Olen hyvin järkyttynyt!!! Minä olen aina kunnioittanut kristittyjen ihmisarvoa, mutta nyt kun kerroit Totuuden, halveksin heitä niin paljon, että alan kutsua heitä "hihhuleiksi". Siitäs saavat. Mitäs ovat hihhuleita. Sanan säilä soi! - AnonyymiUUSI
" ongelma on siinä että hihhulit".. ?
Lopeta ihmisten pilkkaaminen, ilmoitus YLLÄPIDOLLE on tehty.- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hihhuli on ihan oikea sana.
https://www.suomisanakirja.fi/hihhuliAloittaja on ateisti-hihhuli.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hihhuli on ihan oikea sana.
https://www.suomisanakirja.fi/hihhuliSiinä tapauksessa hinuri on myös.
Sehän onkin rekkamiehen painajainen.
- AnonyymiUUSI
Hellari lahko ei ole suosittua kuin vain Afrikassa !
- AnonyymiUUSI
"Mutta kun ongelma on siinä että hihhulit katsovat että vain heidän "oma porukka" on ihmisiä. Kaikki muut ovat jotakin muuta."
Ateistien mielestä ihmiset ovat eläimiä. Niin pitkälle ei hihhulit mene.- AnonyymiUUSI
Ei ateistien vaan biologian mukaan.
Ateismi tarkoittaa vain ja ainoastaan jumaluskon puutette eikä siihen liity eläimet millään tapaa.
Tämä opetetaan peruskoulun ala-asteella kannattaa kerrata kun on jäänyt välistä! 🙏 - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei ateistien vaan biologian mukaan.
Ateismi tarkoittaa vain ja ainoastaan jumaluskon puutette eikä siihen liity eläimet millään tapaa.
Tämä opetetaan peruskoulun ala-asteella kannattaa kerrata kun on jäänyt välistä! 🙏Eläimet eivät usko Jumalaan. Ovatko he ateisteja?
- AnonyymiUUSI
"Räsänen sanoo näin: "Jokaisen täysi ihmisarvo ei ole KD:lle mielipide, vaan luovuttamaton vakaumus.""
Koska Jeesus käski meidän mennä kaikkeen maailmaan - KAIKKIEN ihmisten pariin!! - AnonyymiUUSI
"He ovat valmiita liputtamaan jokaisen kuoleen palestinaalaisen haudalla riemusta. "
Hmm...kuulostaa vakavalta syytökseltä. Missä niitä hautoja on ja ketkä tämän palstan tyypit ovat siellä riemuinneet? Itse en uskaltaisi sinne lähteä, kun siellä nimittäin on sota meneillään.Sinä varmasti tiedät mitä minä tarkoitat ja sinun vastaus vain alleviivaa sitä "tietoa" jota teillä on alueen tapahtumista. Sinä suoraan sanoen kuset vastauksellasi palestiinalaiselle haudalle.
- AnonyymiUUSI
" Missä niitä hautoja on ja ketkä tämän palstan tyypit ovat siellä riemuinneet? "
Gazassa ei ole Hamasin tappamien siviilien hautoja missään esillä! - AnonyymiUUSI
Sinä varmasti tiedät mitä minä tarkoitat ja sinun vastaus vain alleviivaa sitä "tietoa" jota teillä on alueen tapahtumista. Sinä suoraan sanoen kuset vastauksellasi palestiinalaiselle haudalle.
" Sinä suoraan sanoen kuset vastauksellasi palestiinalaiselle haudalle."
Voi ei! Tämä on ihmisoikeusrikos ja tuhatkertainen sotarikos! Sinun pitää ilmiantaa kyseinen anonyymi sotarikos-konstaapelille. Anonyymi on ollut hyvin tuhma poika!
- AnonyymiUUSI
ArtoTTT
Aloittajan mielestä "hihhuleilla" ei ihmisarvoa taida olla lainkaan.Kerro toki missä sanon näin? Koska olen sanonut tällä palstalla että esim sinulla ei ole ihmisarvoa? Esitä se kohta täällä. Kaiva se esille. Sellaista kohtaa et taatusti löydä muuta kuin omassa mielikuvituksessa. Joten älä puhu paksaa.
- AnonyymiUUSI
Kerro toki missä sanon näin? Koska olen sanonut tällä palstalla että esim sinulla ei ole ihmisarvoa? Esitä se kohta täällä. Kaiva se esille. Sellaista kohtaa et taatusti löydä muuta kuin omassa mielikuvituksessa. Joten älä puhu paksaa.
Käytät aina halveksivaa sanaa hihhulit. Et kunnioita ihmisiä. Sinulle vain ateistit ovat oikeita ihmisiä ja sitten on erikseen hihhulit.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Käytät aina halveksivaa sanaa hihhulit. Et kunnioita ihmisiä. Sinulle vain ateistit ovat oikeita ihmisiä ja sitten on erikseen hihhulit.
törkeää sanoisin
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225124- 254278
- 272441
- 342234
- 371988
- 151908
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191587- 121521
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211237Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101164