Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
Hei rakas...
37
4745
Vastaukset
- Anonyymi
En käy töissä.
- Anonyymi
Hän tarkoitti kotitöitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän tarkoitti kotitöitä.
Pyyhkikö tasot säännöllisesti ym vai vai?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän tarkoitti kotitöitä.
Joo imuroin, ompelin, pyykkäsin ja kyykkäsin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo imuroin, ompelin, pyykkäsin ja kyykkäsin
Sinä olit reipas poika.
- Anonyymi
Ei varmaan minulle, täällä ei ole töitä tehty, on vaan pitänyt olla psykopaattien hakattavana. Toivottavasti saapuvat tilatut hakkaukset niille pian ja tappavat koko porukan.
- Anonyymi
Minkä porukan, utelias vain?
- Anonyymi
Sinulla ei siis mies ole ollut kiva päivä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huru ukolla ollut tänään jopa tavanomaista sekopåisempi päivä, tietäisitte vaa 🤢⚰️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huru ukolla ollut tänään jopa tavanomaista sekopåisempi päivä, tietäisitte vaa 🤢⚰️
Juju osaan kuvitella. Otan osaa jos joku ei niinku tiiä tai tajuu. Koita jaksella
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On ollut. Vihreitä katselen, kirkkaat.
- Anonyymi
Toivon.
- Anonyymi
Kiitos samoin
- Anonyymi
Ovatpa ne tuppisuita.
- Anonyymi
Ja tämä erittäin merkittävälle yleiselle edulle merkityksellinen huomio sivusta👋
- Anonyymi
Oli ihan touhujen täyteinen päivä.
- Anonyymi
Kiitos, sujui ihan mukavasti parhaan työtoverin kanssa. Vaikkakaan en tänään nähnytkään ihaninta, ehkäpä huomenna taas..
- Anonyymi
Eli päivät o menneet siis myös hyvin, sivusta
- Anonyymi
Hyvin hitaasti työskennellen🩵
- Anonyymi
Nämä puutaheinääpuhujat antaa siis aivan vääristyneen kuvan spiideistä eli siis nopeuksista
- Anonyymi
Rakastatko oikeesti
- Anonyymi
🥱🥱🥱
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🥱🥱🥱
5m....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
5m....
>:}
- Anonyymi
Rakastan.
- Anonyymi
Voisit tulla käymään 😉 Nyt olisimme kahdestaan
- Anonyymi
Mihinkä pitäis tulla? 😉
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mihinkä pitäis tulla? 😉
Samaan paikkaan, jossa kävit aiemmin 🙂
- Anonyymi
Hk blöötä vääntäessä
- Anonyymi
Miksi me ei sitten rakastella jos rakastat minua?
- Anonyymi
Oletko itse ottanut asian esiin tai laittanut viestin, jossa ehdotat tapaamista
- Anonyymi
Minäkin rakastan sinua, enään 8H niin saamme taas olla yhdessä, rauhassa ilman häiriötekijöitä. Ai niin lapset menevät mun exälle viikonlopuksi, katotaanko joku kiva matka? Ps. sinä olet se minun elämäni nainen :>
- Anonyymi
No working No monay No honay good night
- Anonyymi
Muuten hyvin, vain sinä puutuit.
- Anonyymi
en tee minäkään mittää töitä vaan oon jouten ku oon niin rikas
- Anonyymi
veloissa me ollaan, sivusta
- Anonyymi
Tämä tästä paremmaksi ole muuttunut
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 804476
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺854371Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭433719Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli163393Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle402947En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä142632Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102624IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm391963Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1581708Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?
Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli941238