Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
Vitsi mihin menit. Heti takasin.
21
3389
Vastaukset
- Anonyymi
Missä näit?
- Anonyymi
Melkein mun pihassa. Asianomainen tietää..
- Anonyymi
Monelta ?
- Anonyymi
Sinäkö se sitten toisten pihoilla hiippailet?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinäkö se sitten toisten pihoilla hiippailet?
En oo kenenkään pihalla hiippaillut, eikä kukaan muukaan. Älä puutu.
- Anonyymi
Mä meen nyt uudestaan keskustaan. Tuu vaan rohkeesti juttelemaan. En mä syö sinua :3 ainakaan pureksimatta :P
- Anonyymi
Ich komme huomenna uudestaan. Ole valppaana.
- Anonyymi
No enkä ole
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No enkä ole
Pyh, ei tämä ollut sulle!
- Anonyymi
Tule vaan. Mennäänkö ajelulle vai mitä? Monelta suurinpiirtein, niin osaan olla paikalla :3
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tule vaan. Mennäänkö ajelulle vai mitä? Monelta suurinpiirtein, niin osaan olla paikalla :3
En osaa aikaa sanoa, mutta kuten sanoin: ole valppaana.
- Anonyymi
älkää kyylätkö
- Anonyymi
Kui ärsyttäviä kyttääjiä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kui ärsyttäviä kyttääjiä
Sivusta
- Anonyymi
Millon näit?
- Anonyymi
Tulen kun tuolit asetetaan kauniisti riviin tai pois.🪑
- Anonyymi
Pois :Q... kahdestaan.
- Anonyymi
Olit tarttunut siitä kiinni varmaankin...
- Anonyymi
Vain sinua ajatellessa.
- Anonyymi
Et tapa mua.
- Anonyymi
Oltiinko hämeenkyrössä vai Näsjärvel?
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️651443Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia110900- 58741
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä47734- 57710
Missä kaikessa olet erilainen
Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.39697Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan71671Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606026669Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.41657Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli67650