Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
Vitsi mihin menit. Heti takasin.
21
3373
Vastaukset
- Anonyymi
Missä näit?
- Anonyymi
Melkein mun pihassa. Asianomainen tietää..
- Anonyymi
Monelta ?
- Anonyymi
Sinäkö se sitten toisten pihoilla hiippailet?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinäkö se sitten toisten pihoilla hiippailet?
En oo kenenkään pihalla hiippaillut, eikä kukaan muukaan. Älä puutu.
- Anonyymi
Mä meen nyt uudestaan keskustaan. Tuu vaan rohkeesti juttelemaan. En mä syö sinua :3 ainakaan pureksimatta :P
- Anonyymi
Ich komme huomenna uudestaan. Ole valppaana.
- Anonyymi
No enkä ole
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No enkä ole
Pyh, ei tämä ollut sulle!
- Anonyymi
Tule vaan. Mennäänkö ajelulle vai mitä? Monelta suurinpiirtein, niin osaan olla paikalla :3
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tule vaan. Mennäänkö ajelulle vai mitä? Monelta suurinpiirtein, niin osaan olla paikalla :3
En osaa aikaa sanoa, mutta kuten sanoin: ole valppaana.
- Anonyymi
älkää kyylätkö
- Anonyymi
Kui ärsyttäviä kyttääjiä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kui ärsyttäviä kyttääjiä
Sivusta
- Anonyymi
Millon näit?
- Anonyymi
Tulen kun tuolit asetetaan kauniisti riviin tai pois.🪑
- Anonyymi
Pois :Q... kahdestaan.
- Anonyymi
Olit tarttunut siitä kiinni varmaankin...
- Anonyymi
Vain sinua ajatellessa.
- Anonyymi
Et tapa mua.
- Anonyymi
Oltiinko hämeenkyrössä vai Näsjärvel?
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 804476
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺854371Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭433719Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli163393Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle402947En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä142632Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102624IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm391963Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1581708Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?
Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli941238