Tietääkö joku Sensilab firman tuotepalautus osoitetta?
Vastaukset 4
- Anonyymi
No palauta sinne sloveniaan josta olet tuotteet tilannut.
- Anonyymi
Jos tarvitset neuvoja, apua tai lisätietoja, klikkaa chattikuvaketta ja ystävällinen chattibottimme vastaa kysymyksiisi nopeasti ja tehokkaasti!
En muista palautus osoitetta , mutta se löytyy kyllä sieltä sivuita, Palautin tuotteeni jonka ostin, se hä tietenkin maksoi 23 € , kun ne pitää lähettää sinne Sloveniaan jos oikein muistan. Mutta asia on , että ostin seuraavaan tuotteen jota facebookissa mainostetaan jatkuvasti varmaan ikäni perusteella ja miehenä lei rohtoa eturauhasvaivoihin. Eli tätä PROSTATE Support tuotetta , en havainnut mitään vaikutusta 3 viikon jälkeen, eli ei tällä ole mitään tehoa, niinkuin itse asiassa lääkärikin sanoi kun kysyin. Kaikki arvostelut heidän sivuiillaankin näyttivät jälkikäteen feikkinimimerkeiltä. Eli suurta huijausta koko firma ja sen tuotteet , tai ainakin tämä, muista en sitten tiedä- Eli hyvät miehet älkää menkö lanmkaaan niin kuin minä. Ei mitään tehoa tällä tuotteella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei3951572- 861014
- 661006
- 134989
- 92940
- 94711
- 45691
Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä
Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku127679Voisitko mies auttaa..
Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.50649En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.57634