Tietääkö joku Sensilab firman tuotepalautus osoitetta?
Vastaukset 4
- Anonyymi
No palauta sinne sloveniaan josta olet tuotteet tilannut.
- Anonyymi
Jos tarvitset neuvoja, apua tai lisätietoja, klikkaa chattikuvaketta ja ystävällinen chattibottimme vastaa kysymyksiisi nopeasti ja tehokkaasti!
En muista palautus osoitetta , mutta se löytyy kyllä sieltä sivuita, Palautin tuotteeni jonka ostin, se hä tietenkin maksoi 23 € , kun ne pitää lähettää sinne Sloveniaan jos oikein muistan. Mutta asia on , että ostin seuraavaan tuotteen jota facebookissa mainostetaan jatkuvasti varmaan ikäni perusteella ja miehenä lei rohtoa eturauhasvaivoihin. Eli tätä PROSTATE Support tuotetta , en havainnut mitään vaikutusta 3 viikon jälkeen, eli ei tällä ole mitään tehoa, niinkuin itse asiassa lääkärikin sanoi kun kysyin. Kaikki arvostelut heidän sivuiillaankin näyttivät jälkikäteen feikkinimimerkeiltä. Eli suurta huijausta koko firma ja sen tuotteet , tai ainakin tämä, muista en sitten tiedä- Eli hyvät miehet älkää menkö lanmkaaan niin kuin minä. Ei mitään tehoa tällä tuotteella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.393998- 102885
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei288853- 77738
- 82726
- 71691
- 50655
- 37646
- 44617
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38609