Tietääkö joku Sensilab firman tuotepalautus osoitetta?
Sensilab tuotteet
4
814
Vastaukset
- Anonyymi
No palauta sinne sloveniaan josta olet tuotteet tilannut.
- Anonyymi
Jos tarvitset neuvoja, apua tai lisätietoja, klikkaa chattikuvaketta ja ystävällinen chattibottimme vastaa kysymyksiisi nopeasti ja tehokkaasti!
En muista palautus osoitetta , mutta se löytyy kyllä sieltä sivuita, Palautin tuotteeni jonka ostin, se hä tietenkin maksoi 23 € , kun ne pitää lähettää sinne Sloveniaan jos oikein muistan. Mutta asia on , että ostin seuraavaan tuotteen jota facebookissa mainostetaan jatkuvasti varmaan ikäni perusteella ja miehenä lei rohtoa eturauhasvaivoihin. Eli tätä PROSTATE Support tuotetta , en havainnut mitään vaikutusta 3 viikon jälkeen, eli ei tällä ole mitään tehoa, niinkuin itse asiassa lääkärikin sanoi kun kysyin. Kaikki arvostelut heidän sivuiillaankin näyttivät jälkikäteen feikkinimimerkeiltä. Eli suurta huijausta koko firma ja sen tuotteet , tai ainakin tämä, muista en sitten tiedä- Eli hyvät miehet älkää menkö lanmkaaan niin kuin minä. Ei mitään tehoa tällä tuotteella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1891905
- 1131033
- 99947
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20727- 52694
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42588Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä28554Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m174546Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45518Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;202479