Eli oon 25v mul on yks kaveri jonka kanssa ollaan teinistä asti säädetty sillon tällön.
Viimeset 5kk homma on menny ”vakavemmaks”
Hänel on miehiä ja hommat menee aina lopulta perseelleen ja sit tää kaveri palaa mun luo ja sit säädetään taas hetki ja sit se tapaa uuden äijän ja sit kuitenki mä oon se joka hakee hänet myöhään töistä ja kuuntelee kaikki huolet ja niiden riidat jne. En tajuu yhtään mitä tää on. Juteltiin pari kk sit yöllä kun hän oli mun kämpil yötä. Selitti kuinka ei oo kenenkään muun kans tuntenu mitään tällästä mitä mun kanssa. Me nähään melkein joka päivä, vietetään öitä toistemme kämpeil samas sängys ja ollaan niin lovee, mut sit taas ollaan täs samas tilantees. Hän kerto eilen kuinka menee treffeille jonku äijän kans ja silti halus samana iltana kun tuon kerto mun luo samaa sänkyy nukkuu?? Ja siis kyllä tää alko jo teininä siin noin 15 vuotiaina. Meil molemmil on ollu viimesen 10 vuoden aikana suhteita jne, mut ollaan silti aina palattu tähän hommaan, mut silti siitä ei oo tullu täysin vakavaa vaikka ite haluisin. Mitä mieltä ootte oonko täys pelle kun tavallaan roikun täs jutus vaikka tästä ei taida ikinä tulla mitään.
Outo tilanne
4
111
Vastaukset
- Anonyymi
En jaksa lukee ni voisix tiivistää.
- Anonyymi
Mitä tuohon nyt sanoisi? Biinainen käyttää sua hyväksi milloin hänelle sopii ja ottaa rusinat pullasta, etkä sä oo näemmä laittanut rajoja missään vaiheessa. Ei mitään uutta. Huonoa saippuaoopperaa, josta toivottavasti kasvat yli.
Opettele vetämään rajat, wlw-suhteet ei ole mikään poikkeus että kaikki huono käytös käy, koska biinainen säästää vakavat suhteet/sitoutumiset miehiin ja sekstailee naisten kanssa siinä välissä. Älä ole tyhmä. Tsemppiä. - AnonyymiUUSI
Voittehan molemmat suhtautua rakkauteenne suhteena joka on tärkein maailmassa, mutta myös muuta elämää on kuten avioliittosuhde lasten hankintaan. Miten muuten voisitte saada suhteestanne tulevan energian tukemaan elämäänne kuten työtä, harrastuksia tai muita mielenkiinnon kohteita. Suuri osa meistä kokee naisten välisen intiimiyden ja rakkauden ihanana. Asia on vain että, kuinka sen kanssa elää ja miten voi saada nekin asiat, joita naisten välinen rakkaus ei luonnostaan anna.
- AnonyymiUUSI
Ootko miettiny että panet sitä niin hyvin et se on koukus ja sentakia palaa aina takas?
Mietippäs tyttö hyvä se tapailee miehiä, mutta panee sun kanssa. Siltä tuo ainaki omaan korvaan kuulostaa.
Ootko sanonut tälle naiselle miltä sinusta tuntuu? Tietääkö hän että sinä haluat jotain vakavempaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 396915
- 323898
- 453280
- 342844
- 162662
- 372228
- 162176
- 372092
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482047- 381963