Aurinkopaneelit kotiin ottaneille karu uutinen: Näin moni pettyi investointiinsa Mo

Anonyymi-ap

🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞
Aurinkopaneelit kotiin ottaneille karu uutinen: Näin moni pettyi investointiinsa
Moni aurinkopaneelit kotiinsa asennuttaneista koki investoinnin kannattamattomaksi, paljastaa tuore selvitys. Paneeleita myydään aggressiivisesti kotimyynnillä ja kannattavuutta liioitellaanYksittäiset henkilöt mainitsivat, että myyntitilanne oli aggressiivinen ja paneelien asennuksen kannattavuutta liioiteltiin. Myyjän tekninen osaaminen koettiin puutteelliseksi eikä yhteyttä saanut, jos vikoja järjestelmään tuli.

Äänestä

7

180

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Paneelit tuottaa hyötyä noin 4ooe vuodessa miinus kulut 15ooo e

• Anonyymi

Ei tuota kuin noin alla 3oo e tänään ei mitään kun aueinkoeimoaista

• Anonyymi

Maailma on täynnä virheitä, myös kirjoitusvirheitä. Ole sinä tyytyväinen itseesi kun olet niin virheetön. Asia tuli kyllä selväksi vaikka virhe löytyikin.

Virheistä oppii ainakin sipilän birheistä on opittu
      Suomen kansa

Äänestä

• Anonyymi

Paaneleiden tuotto ja hyöty vuodessa noin 400e
      Kunnes in saatu sijoitettu hyöty maksettua,,sitä ennen vaan miinusta.

Äänestän SDP , en ole tyhmä

• Anonyymi

"Äänestän SDP , en ole tyhmä"

😂

• Anonyymi

Mitä tämä tilastotieto isosta maasta, jossa on ollut aurinkopaneelit käytössä jo vuosikymmeniä, merkitsee Suomessa?
      https://t.me/FreeEnergyTelegram/452097
      Think first, Act Not. Don’t buy their killing fields agenda and protect your health from Cancerous products that will unfortunately Kill You cause of degenerative immune system.
      Onneksi talvella saa olla rauhassa tuolta säteilyltä.

• Anonyymi

Talvella paneelit turhat sähkö kallaita ja meen paljon huijausta mikä ei puhuta

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olit niin lähellä

Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa
      Ikävä
      121
      5494
    2. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      61
      3710
    3. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      43
      3409
    4. Kun me näemme taas

Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen
      Ikävä
      33
      2872
    5. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      27
      2574
    6. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      11
      2107
    7. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      26
      1918
    8. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      11
      1876
    9. Oletko mielikuvasi kaivatusta muuttunut

Lähiaikoina? Jos, mihin suuntaan? Miten ja miksi?
      Ikävä
      118
      1697
    10. Hukkuu hukkuu

Mitä houdiineja nämä kun ajaa veteen
      Laitila
      106
      1541
    Aihe