Terhi 375:n pohjaan on tullut pieni hankautumisesta johtunut reikä. Millä aineella sen voi paikata, sehän ei ole lasikuitua vaan ABS (?) -muovia.
Terhi 375: pohjan paikkaus
5
4594
Vastaukset
- Kerran korjannut
ABS veneen korjaamiseen on olemassa "korjausmömmöä" jolla korjaus onnistuu varsin mukavasti. Eli hyvinvarustettuun veneilytarvikkeita myyvään liikkeeseen vain kysymään, ohjeet löytyy purkin mukana.
- Pena
Tietoa löytyy:
www.terhi.fi- Puroja kolistellut
Terhistä en tiiä.
Luulen että Ockelbo on samaa töhnöä, ei lasikuitua vaan jotain patjan täytettä.
Ceutic M tossa purkin kyljessä lukee.
Korjaus oli niin hyvä että paatti kelpas
rosvoillekin, joten en voi tietää miten kauvan
paikkaus kesti. - espe
Puroja kolistellut kirjoitti:
Terhistä en tiiä.
Luulen että Ockelbo on samaa töhnöä, ei lasikuitua vaan jotain patjan täytettä.
Ceutic M tossa purkin kyljessä lukee.
Korjaus oli niin hyvä että paatti kelpas
rosvoillekin, joten en voi tietää miten kauvan
paikkaus kesti.moi. minä ainakin korjasin noin neljä vuotta sitten lasikuidulla ja on pysynyt vaikka myyjät tuomitsivat.pesin makealla vedellä karhensin rälläkällä fiiberilaikalla kunnolla tosi karkeaksi laminointi päälle kuivuttua vedin sikafleksin vielä päälle.ei niin kaunis jälki, kun en värjännyt,mutta vesillä on oltu ja paikka pitänyt.oon muuten paikannut kaksi 375:ta aikaisemminkin samalla systeemillä.
- lokki
ABS-muovi=shittiä. Mun Terhi 385 repee ihan joka paikasta! Hankainten reijät repeilee irti kyljestä, "köli" on aivan tohjona, perälauta halkeilee ja varmasti irtoo sisäpohjan on tullut reikiä, ulkopohjaan myös. Kelluntapaska uretaanit on kostunut ja imenyt ittensä täyteen. Vene painaa ehjänä alle 100kiloo, nyt ku se on täynnä vettä se painaa varmasti yli 200 kiloo,soutaminen on raskasta, maihin on vaikea vetää yksin, koneella ei uskalla ajaa, ettei tipu kone mereen, jos perälauta irtoo. Terhit on aika kertakäyttökamaa, vaikka tommonen maksaa melkee 1000€. Nii se reiän paikkaus, ite oon paikkaillut reikiä site, että jos kyseessä todella on pieni reikä, niin eka paa reikään liimaa(epoksii), sitten pultti, joka täyttää reiän, päälle vedät vielä sikaa. Lasikuitu paikkakin kestää hyvin, varmasti kauemmin kuin muut kohdat veneestä. Jos kyseessä on isompi vaurio, niin sulata siihen vaan muovia päälle, semmosella kaasutohottimella sulata sitä pesuvatia sen veneen pohjaan ja vedä ylimääräiset siklillä pois, kestää varmasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1302275
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu272023Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti121539Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett121397Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis701241- 961091
- 171017
- 88923
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon17810Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks115765