Että tykkäisit minusta?
Mies enkö olekaan kuvitellut sitä
20
457
Vastaukset
- Anonyymi
No et.
- Anonyymi
Älä mieti sitä. Mieti, miten me päästään eteenpäin. Yhteen.
- Anonyymi
Hyvä vinkki. Pää sekoo muutenkin sun kanssa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä vinkki. Pää sekoo muutenkin sun kanssa.
😜🤭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😜🤭
Mut jos aiot iskee mulle silmää niin varaudu et pökrään.
- Anonyymi
No mietitään yhdessä. 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mut jos aiot iskee mulle silmää niin varaudu et pökrään.
Olen iskenyt ja et ole pökrännyt, oletkohan huomannut?
- Anonyymi
Et oo kuvitellut. Oon tykännyt jo viime syksystä 🥰 mutta ei päästy ulkoisten seikkojen takia lähentymään vasta kun hiljattain
- Anonyymi
Mitähän ne seikat olivat?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Työhön liittyviä harvoja näkemisiä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kirkon vanhimmat heristämässä sormea?
- Anonyymi
Mielikuvia on helppoa synnyttää ja on monesti vain omasta halusta kiinni. Näissä aina hyvä yrittää lukea tilanteita oikein, ettei tule ikäviä yllätyksiä? Hetken mielijohteesta ei kannata rakastua, sellainen johtaa yleensä pettymykseen. Luottamus ei synny tyhjästä.
- Anonyymi
Jos mitään ei tee, ei tule pettymyksiä. Jos mitään ei tee, niin ei tee virheitä. Jos mitään ei tee, niin mikään ei muutu. Haluatko, että jatkan listaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos mitään ei tee, ei tule pettymyksiä. Jos mitään ei tee, niin ei tee virheitä. Jos mitään ei tee, niin mikään ei muutu. Haluatko, että jatkan listaa.
Minusta nämä teennäisiä ehtoja, eikä käytännöllisiä vinkkejä muille kuin heille, jotka ovat valmiita myös epäonnistumaan arjessa, kaikki eivät ole valmiita?
- Anonyymi
Ongelma taitaa olla meidän tapauksessa päinvastainen. Hän voisi kuvitella ja uskoa enemmän.
- Anonyymi
Tykkään😘
- Anonyymi
Et ole kuvitellut, mutta enhän nyt minä voi ihan tuntemattomalle.
- Anonyymi
Pahoillani olen. Pidin ja rakastin syvästi, mutta olen paha. Rikkinäinen. Juon enkä usko terapiaan. Haluan läheisyyttäsi, mutta en tunne itseäni, enkä välitä itsestäni. Kuinka siis pystyisin muistakaan. En halua muuttua, vaikka kaikkia satutan. Huono itsetuntoni ja pieniuteni on syy miksi Egoilen ja sinua nöyryytän. Syy on minussa. Mut minkäs teet ei se vakavaa ole, elämää vain!
- Anonyymi
Onhan nämä sinun mieskeskeiset aloitukset aika helluisia tavallaan, palstasetä
- Anonyymi
Mies diggaatko tikkaatko aletaanko ruvetaanko. No mutta näillä hologrammeilla mennään. T
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.744036Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k92151Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2371406- 1531380
- 1161207
- 1121178
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721089Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik71056- 60994
- 35926