Putin, raukkamainen piski veti hännän koipien väliin kun piti tavata oikea presidentti.
Raukkamainen koira
6
272
Vastaukset
- Anonyymi
Taas täällä vingutaan asiasta mistä ei mitään edes YMMÄRRETÄ.
- Anonyymi
"Putinin viljelemän logiikan mukaan esimerkiksi eri maissa olevat venäjänkieliset vähemmistöt tai ulkomaille vastikään matkustaneet venäläiset ovat aina osa venäläistä maailmaa eivätkä he voi itse irrottautua Kremlin suojeluksesta.
Kirjoittajien mukaan venäjän kieltä puhuva ihminen kuuluu Kremlin käsityksen mukaan ikään kuin automaattisesti venäläiseen maailmaan. Tästä seuraa puolestaan se, että venäläinen maailma kuuluu itseoikeutetusti Venäjän asevoimien suojeluun.
– Riippumatta siitä, ovatko ulkomaille matkustavat venäläiset Putinia vastaan, hänen puolellaan tai täysin neutraaleja, Kremlin silmissä he kuuluvat venäläiseen maailmaan ja ovat siten oikeutettuja venäläisen maailman suojeluvelvoitteeseen, halusivatpa he sitä tai eivät."
Olisiko aika saatella venäläiset ja venäjää puhuvat... => - Anonyymi
Venäläiset voisivat palata kapsäkkinsä ja suksia mäkeen täältä sivistyneestä maailmasta. Heillä on tilaa kyllä asustella omassa karsinassaan.
Ainakin itse heitin omat venäläiset vuokralaiset pihalle. - Anonyymi
minä heittäsin kaikki ukraanalaiset kotimaahansa muka sotaa pakosalla kyllä sielä länsi ukraanassa on ihan rauhallista. Täällä suomessa ne kerjäävät
- Anonyymi
nyt ne presitentit tapaavat ja päättävät miten se ukraina jajetaan siihen ei auta mitä eu vikisee se on ihan oikein
- Anonyymi
muka oikea presitentti joutas sinne raatteen tielle niinkuin enne ne molottajat
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sua j-mies!
Enkä oikeesti ymmärrä miksi. Eihän me tunneta ees kovin hyvin. Mut haluaisin sun kanssa jotain säätöä sit kai vaan 🫦605780Voi itku! Sanna Marinilla EI OLLUT mitään tekemistä jäänmurtajakauppojen kanssa
Miten tässä näin kävi? Sanna-kultti paniikissa.2064737En välttämättä koskaan aikaisemmin tosissani uskonut mihinkään sielunkumppanuuteen ym
Ennen kuin tapasin sinut. Oudointahan tässä on että ollaan tiedetty toisemme kuitenkin vuosia ja enemmän vuosia, mutta v164212Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k663714- 513671
- 113401
- 873382
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah693233- 332921
Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia342591