Raukkamainen koira

Anonyymi-ap

Putin, raukkamainen piski veti hännän koipien väliin kun piti tavata oikea presidentti.

12

405

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Taas täällä vingutaan asiasta mistä ei mitään edes YMMÄRRETÄ.

• Anonyymi

Pitääkö ymmärtää ääliöitä?

• Anonyymi

"Putinin viljelemän logiikan mukaan esimerkiksi eri maissa olevat venäjänkieliset vähemmistöt tai ulkomaille vastikään matkustaneet venäläiset ovat aina osa venäläistä maailmaa eivätkä he voi itse irrottautua Kremlin suojeluksesta.

Kirjoittajien mukaan venäjän kieltä puhuva ihminen kuuluu Kremlin käsityksen mukaan ikään kuin automaattisesti venäläiseen maailmaan. Tästä seuraa puolestaan se, että venäläinen maailma kuuluu itseoikeutetusti Venäjän asevoimien suojeluun.

– Riippumatta siitä, ovatko ulkomaille matkustavat venäläiset Putinia vastaan, hänen puolellaan tai täysin neutraaleja, Kremlin silmissä he kuuluvat venäläiseen maailmaan ja ovat siten oikeutettuja venäläisen maailman suojeluvelvoitteeseen, halusivatpa he sitä tai eivät."

Olisiko aika saatella venäläiset ja venäjää puhuvat... =>

• Anonyymi

Äijä pitää metatasolla muita ihmisiä orjinaan ja karjanaan. Ei kunnioita muita kuin omaa itseään. Eipä ansaitse pennin vertaa kunnioitusta tuollainen äijä.

• Anonyymi

Venäläiset voisivat palata kapsäkkinsä ja suksia mäkeen täältä sivistyneestä maailmasta. Heillä on tilaa kyllä asustella omassa karsinassaan.
      Ainakin itse heitin omat venäläiset vuokralaiset pihalle.

• Anonyymi

minä heittäsin kaikki ukraanalaiset kotimaahansa muka sotaa pakosalla kyllä sielä länsi ukraanassa on ihan rauhallista. Täällä suomessa ne kerjäävät

• Anonyymi00012

Näin tekisin minäkin

• Anonyymi

nyt ne presitentit tapaavat ja päättävät miten se ukraina jajetaan siihen ei auta mitä eu vikisee se on ihan oikein

• Anonyymi

Annetaanko jonkin 149 miljoonaisen laiskanpulskean kansan määräillä muita mauta. Lapsellista touhua.

• Anonyymi

muka oikea presitentti joutas sinne raatteen tielle niinkuin enne ne molottajat

• Anonyymi00010

Vai niin Putin kusee läpi

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      272
      5380
    2. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      70
      4956
    3. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      123
      4365
    4. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      48
      4066
    5. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      51
      3820
    6. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      36
      3707
    7. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      41
      3408
    8. SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo
      Maailman menoa
      86
      3086
    9. Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?

Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv
      Maailman menoa
      66
      2949
    10. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      23
      2688
    Aihe