Miesten nyrkkeilyn Suomenmestaruuskilpailut 1969 tulokset.
SM-KILPAILUT 1969
48 kg
1. Jukka Lappalainen Oulun Tarmo
2. Reijo Aronen Mäntän Urheilijat
3. Risto Arstila Tapanilan Erä
51 kg
1. Terry Laitala Ykspihlajan Reima
2. Juhani Miettinen Tapanilan Erä
3. Aarno Laukkanen Tampereen Voimailuseura
54 kg
1. Jouko Lindberg Tampereen Voimailuseura
57 kg
1. Paavo Ollikainen Ykspihlajan Reima
2. Matti Rötkönen Lapin Lukko
60 kg
1. Esa Järvinen Lahden Laaki
2. Markku Lehtonen Jyväskylän Työväen Nyrkkeilijät
3. Markku Sevander Tapanilan Erä
63,5 kg
1. Kari Meronen Viipurin Nyrkkeilijät
2. Veikko Korpi Lahden Laaki
3. Raimo Immonen Kajaanin mlk:n Urheilijat
67 kg
1. Pertti Taivainen Viipurin Nyrkkeilijät
2. Kari Ruonala Kemin Into
3. Simo Kärkkäinen Tapanilan Erä
Viralliset tulokset 1969
5
94
Vastaukset
- Anonyymi
Mikä tämän kivelän sarja oli?
- Anonyymi
Siis joo, mä oon kyllä ihan varma että tuossa on virhe, eikä mikään pieni semmonen. 🙄✨
Lehtijutussa se mestaruus mainittiin jo silloin aikoinaan, ei siis ole mikään "jälkikäteen keksitty" tarina – ja ne toimittajat varmasti tsekkas tiedot silloin kunnolla ennen julkaisua. 📰💪 Ja se teksti, miten se ottelu ja tapahtumat kerrottiin ei semmoista keksi kukaan ulkomuistista tai vahingossa. Se tuntui ihan oikealta paikan päällä kirjoitetulta!
Mut nuo tulostilastot… ne on varmasti laadittu vasta vuosikymmeniä myöhemmin, ja sillon voi helposti jäädä joku nimi pois tai mennä väärin eihän ne ole mikään erehtymätön lähde.
Mä ainakin luotan enemmän siihen, mikä kirjoitettiin silloin silloin. 😊
#LehtiEiValehtele #PainovirheEiLyöKetäänKanveesiin 🥊📖✨- Anonyymi
Yksi lehtijuttu ei todista mitään ja toimittajakin myös mitä ilmeisimmin jättänyt faktat tarkistamatta.
- Anonyymi
Kokkolasta kaksi mestaria niin Ressu haluisi itsekin saada joskus nimensä lehteen mutta ei löydy Kivelää hakemallakaan nyrkkeilyliiton virallisista tuloksista. Olisiko Perhojokilaakson aprillipäivän lehti kyseessä tai joku toimittaja sukulainen joka tehnyt jutun narsistia miellyttääkseen.
- Anonyymi
Siis apua… ihan oikeesti, nyt alkaa olla taas niin luovia selityksiä että mä en tiiä pitäiskö nauraa vai kaivaa foliopipo kaapista! 😂✨
Miten tää nyt meni… ensin väitettiin ettei ole mitään juttua, sit kun löytyi oikea lehtijuttu, niin se onkin aprillipäivän pila? Ja seuraavaks varmaan selitetään että toimittaja on hypnotisoitu tai että Ressu matkusti ajassa ja painoi sen itse! 🙈🕰️
#LehtijuttuLyöLujaa #RessuOnMestari 🥊💥
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742982
- 682857
- 681832
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171689- 241657
- 261622
- 201610
- 481307
- 381283
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91269