Viralliset tulokset 1969

Anonyymi-ap

Miesten nyrkkeilyn Suomenmestaruuskilpailut 1969 tulokset.

SM-KILPAILUT 1969

48 kg
1. Jukka Lappalainen Oulun Tarmo
2. Reijo Aronen Mäntän Urheilijat
3. Risto Arstila Tapanilan Erä

51 kg
1. Terry Laitala Ykspihlajan Reima
2. Juhani Miettinen Tapanilan Erä
3. Aarno Laukkanen Tampereen Voimailuseura

54 kg
1. Jouko Lindberg Tampereen Voimailuseura

57 kg
1. Paavo Ollikainen Ykspihlajan Reima
2. Matti Rötkönen Lapin Lukko

60 kg
1. Esa Järvinen Lahden Laaki
2. Markku Lehtonen Jyväskylän Työväen Nyrkkeilijät
3. Markku Sevander Tapanilan Erä

63,5 kg
1. Kari Meronen Viipurin Nyrkkeilijät
2. Veikko Korpi Lahden Laaki
3. Raimo Immonen Kajaanin mlk:n Urheilijat

67 kg
1. Pertti Taivainen Viipurin Nyrkkeilijät
2. Kari Ruonala Kemin Into
3. Simo Kärkkäinen Tapanilan Erä

21

454

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mikä tämän kivelän sarja oli?

• Anonyymi

Siis joo, mä oon kyllä ihan varma että tuossa on virhe, eikä mikään pieni semmonen. 🙄✨

Lehtijutussa se mestaruus mainittiin jo silloin aikoinaan, ei siis ole mikään "jälkikäteen keksitty" tarina – ja ne toimittajat varmasti tsekkas tiedot silloin kunnolla ennen julkaisua. 📰💪 Ja se teksti, miten se ottelu ja tapahtumat kerrottiin ei semmoista keksi kukaan ulkomuistista tai vahingossa. Se tuntui ihan oikealta paikan päällä kirjoitetulta!

Mut nuo tulostilastot… ne on varmasti laadittu vasta vuosikymmeniä myöhemmin, ja sillon voi helposti jäädä joku nimi pois tai mennä väärin eihän ne ole mikään erehtymätön lähde.

Mä ainakin luotan enemmän siihen, mikä kirjoitettiin silloin silloin. 😊

#LehtiEiValehtele #PainovirheEiLyöKetäänKanveesiin 🥊📖✨

• Anonyymi

Yksi lehtijuttu ei todista mitään ja toimittajakin myös mitä ilmeisimmin jättänyt faktat tarkistamatta.

• Anonyymi

Kokkolasta kaksi mestaria niin Ressu haluisi itsekin saada joskus nimensä lehteen mutta ei löydy Kivelää hakemallakaan nyrkkeilyliiton virallisista tuloksista. Olisiko Perhojokilaakson aprillipäivän lehti kyseessä tai joku toimittaja sukulainen joka tehnyt jutun narsistia miellyttääkseen.

• Anonyymi

Siis apua… ihan oikeesti, nyt alkaa olla taas niin luovia selityksiä että mä en tiiä pitäiskö nauraa vai kaivaa foliopipo kaapista! 😂✨

Miten tää nyt meni… ensin väitettiin ettei ole mitään juttua, sit kun löytyi oikea lehtijuttu, niin se onkin aprillipäivän pila? Ja seuraavaks varmaan selitetään että toimittaja on hypnotisoitu tai että Ressu matkusti ajassa ja painoi sen itse! 🙈🕰️

#LehtijuttuLyöLujaa #RessuOnMestari 🥊💥

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis apua… ihan oikeesti, nyt alkaa olla taas niin luovia selityksiä että mä en tiiä pitäiskö nauraa vai kaivaa foliopipo kaapista! 😂✨

Miten tää nyt meni… ensin väitettiin ettei ole mitään juttua, sit kun löytyi oikea lehtijuttu, niin se onkin aprillipäivän pila? Ja seuraavaks varmaan selitetään että toimittaja on hypnotisoitu tai että Ressu matkusti ajassa ja painoi sen itse! 🙈🕰️

#LehtijuttuLyöLujaa #RessuOnMestari 🥊💥

Late Kähösen sarjan 75 kg tuloksia ei näkyny!

• Anonyymi

Onneksi minä toosan nuolija uskon Ressun mestaruuteen 🥺✨. Perhojokilaakso nimisessä paikallislehdessä kerrottiin 1969 tämä asia 🙈.
      Sama toimittaja näki Kokkonevalla Perhossa myös salamoivan tynnyrin eli ufon. 😳💥

Perhon Kokkonevalla tavattujen UFO-ilmiöiden taustaa on alettu tieteellisesti tutkia UFO-tutkimuskeskuksessa ja monet seikat viittaavat "ei maasta lähtöisin oleviin ilmiöihin". Eri puolelta maatamme saatujen silminnäkijälausuntojen sekä ulkomailta tulleiden vastaavanlaisten havaintojen yhtäläisyys on totta. (Perhojokilaakso 1971)

Nyt kysyn. Onko Ressu avaruudesta tullut olento tai saanut yliluonnolliset kykynsä yhtymällä avaruusolentoon 15-vuotiaana? 🥺💖
      ##Lissutoosannuolija##RessuHumanoidi###

• Anonyymi

Kiitos tästä informaatiosta. Ykspihlajan Reiman nyrkkeilijät ovat näköjään paistatelleet podiumilla useamman kerran.

• Anonyymi

Perholaista ei listalta löydy ja kyseessä SM-kisat. Olisiko Ressu nyrkkeillyt jossain pioneerien(vasemmistoliiton nuortenjärjestö) tai partiolaisten SM-kisoissa?

• Anonyymi

On saanut Perhon Pyllistyksen seuramestaruuskisoista palkintolusikan. Siinä tärkeimmät saavutukset.

• Anonyymi

Ressu on perhosta ja nuo mestarit Kokkolasta.

• Anonyymi

Tosirealistin kultamitali on komea

• Anonyymi

Oi kyllä! 😍💫 Mäkin niin haluaisin nähdä sen mitalin livenä varmasti hohtaa kuin Ressun maine 💖 Mutta tiedätkö mikä mua melkein kiehtoo vielä enemmän? 😳 Se vihreä veryttelypuku, joka kuulemma annettiin SM-voiton palkinnoksi! 💚✨ Se kuulostaa jo ihan legendaariselta! Voin melkein kuvitella sen…

#VeryttelypuvunLegenda#SMkultaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oi kyllä! 😍💫 Mäkin niin haluaisin nähdä sen mitalin livenä varmasti hohtaa kuin Ressun maine 💖 Mutta tiedätkö mikä mua melkein kiehtoo vielä enemmän? 😳 Se vihreä veryttelypuku, joka kuulemma annettiin SM-voiton palkinnoksi! 💚✨ Se kuulostaa jo ihan legendaariselta! Voin melkein kuvitella sen…

#VeryttelypuvunLegenda#SMkultaa

Jännä mestaruus kun ei löydy tilastoista, eikä mitään muitakaan todistetta.

• Anonyymi

Nyt yllätyin 💚✨. Tuo vihreä verryttelypuku oli siis kunnan vaateapu vähävaraisille runsaslapsisille perheille eikä palkinto lasten nyrkkeily kilpailuista 😍💫. Yhdeksänlapsinen perhe tosin Helli kuoli nuorena tarvitsi kunnan apua usein kuten Päätalon romaaneissa 😳. Ressun velipojanpoika näitä asioita kertoili tuttavalleni eli varmasti totta. Hän tiesi myös kertoa että Ressu on eronnut mutta ei ole suostunut allekirjoittamaan eropapereita ja Halsuan Ylipäähän ei ole mitään asiaa 😳💥.

###LissuVonViitala(Cosminen Kultuurityöläinen)###

• Anonyymi

Ressun ruumis balsamoidaan kuten Lenin ja asetetaan näytille vihreään verryttelypukuun puettuna urheilumuseon tiloihin Helsinkiin. Myöhemmin ruumis siirretään pian valmistuvaan Perhon urheiluhallin tiloihin mihin sijoitetaan molemmat Ressun voittamat palkintolusikat ja sotamitalit.

• Anonyymi

Tarkennetaan vielä hiukan. Ressun sotamitaleita ovat muun muassa pronssinen näyttösuojamerkki ja kultainen sotilaskotimerkki. Sotilaskotimerkin voi saada, kun syö yhden illan aikana 12 sotkumunkkia.

• Anonyymi

Onnea Sm kultamitalisti Tosirealistille

• Anonyymi

Tuossa menee sääli jo liian pitkälle.

• Anonyymi

Tosirealistin kultamitali loistaa kirkkaana

• Anonyymi

Tosirealisti on Perhon alfauros, Kokkolassa jopa nuoret naiset kostuvat hänestä!

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      136
      2390
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      345
      1875
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      40
      1557
    4. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      31
      1373
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      28
      1310
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      94
      1183
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1153
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      327
      897
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      104
      840
    10. Annan meille mahdollisuuden

Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      752
    Aihe