Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää.
Naiselta
Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta
59
2517
Vastaukset
- Anonyymi
Kannattaa olla suoraan yhteydessä oikeassa elämässä.
Palstalla nimettömänä huolehtiminen ei välity perille oikealle ihmiselle.- Anonyymi
Kyllä se välittyy. Melko varmasti vai mitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Välittyy erittäin hyvin nämä piilohinttailevan palstaransun lässytykset heteromiehille, mutta missä on juha68?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai juu, unohdinkin, että kyllä se "oikea tietää" aina palstalla.
😂😂😂 - Anonyymi
Sullekko jonku pitäis mielestäs puurot keittää? Sivusta hymähdys
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😂😂😂Se on naisia esittävä setä vakiohokema näille intellektuelleille. Haha.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😂😂😂Näin on 👍👍👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sullekko jonku pitäis mielestäs puurot keittää? Sivusta hymähdys
Ihan sekopäinen hymähdys, joka ei liity yhtään mihinkään.
Suomen mielenterveyden hoito on niin alimitoitettu... 😓 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomen mielenterveyden hoito on niin alimitoitettu... 😓Kaikki hoito on alimitoitettu. Lääkärit eivät ota tosissaan potilaiden oireita, tietotaito puuttuu, eivät kanna vastuuta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki hoito on alimitoitettu. Lääkärit eivät ota tosissaan potilaiden oireita, tietotaito puuttuu, eivät kanna vastuuta.
Lisää vaan oikeistopolitiikkaa niin leikkaavat viimeisetkin palvelut ihmisiltä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Välittyy erittäin hyvin nämä piilohinttailevan palstaransun lässytykset heteromiehille, mutta missä on juha68?
Nää reesut ei vaan halua uskoa tätä austeriaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on naisia esittävä setä vakiohokema näille intellektuelleille. Haha.
Emojien kampaviinerikerho kerra vielä pam
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomen mielenterveyden hoito on niin alimitoitettu... 😓Ajattele, minuakin pitävät liian terveenä
- Anonyymi
Kyllä tämä tästä... Kyllä minä sitten taas...
- Anonyymi
Huomenta Suomi24 ja hyvin pyyhkii?
- Anonyymi
Toivottavasti kaikki murheet haihtuu pian ilmaan, jos olisi taikasauva heilauttaisin ja ”pim” kaikki olisi hyvin ❤️
ap - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivottavasti kaikki murheet haihtuu pian ilmaan, jos olisi taikasauva heilauttaisin ja ”pim” kaikki olisi hyvin ❤️
ap❤️
❤️ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
apOlisiko aika kertoa murheet omille sukulaisillesi ja näin saisit tukea ja apua!?!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
❤️
❤️❤️😘❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisiko aika kertoa murheet omille sukulaisillesi ja näin saisit tukea ja apua!?!
Paljo maksat niistä tiedoista? Ohohoho ho
- Anonyymi
https://youtu.be/iMyF6MEMNIY?feature=shared Hyvää viikonloppua mies.
ap - Anonyymi
Selkä rikki, niskat jumissa.
- Anonyymi
Toivottavasti joku hieroo sut kuntoon 👐
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivottavasti joku hieroo sut kuntoon 👐
Vaimo on ammatiltaan jalkahoitaja hieroja,niin eiköhän se siittä! Ei tarvi huolehtia!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaimo on ammatiltaan jalkahoitaja hieroja,niin eiköhän se siittä! Ei tarvi huolehtia!
Tätä en olekaan kertonut, että tykkään tehdä toiselle jalkahoitoja ja kylpyjä. - universeeee
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja sinä gynekologi niin on koko alakerta hoidossa?
- Anonyymi
Laita viesti suoraan hänelle jota ajattelet. Täällä meitä hulluja on osaston täydeltä :D
- Anonyymi
Taitaa olla Suomen suurin avo-osasto.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taitaa olla Suomen suurin avo-osasto.
On kyllä!! :D
- Anonyymi
Ei se vastaa mulle. Eikä tuu oikeeseen kotiin. Ja epäilen nyt, että ei koskaan ole ollut kiinnostunut. Kiusaa vaan.
- Anonyymi
Erika ei voittanut, eikä tullut mitalia kiekosta. Jojo odottaa.
- Anonyymi
Sääli kun olis syli.
- Anonyymi
Mikä vanne kiristää sinun päätäsi ja mitä on lähdössä alta- jakkara vai
- Anonyymi
Voi olla tai mitä se ylipäänsä tänne edes kuuluu?
- Anonyymi
Ole huoletta selvitään
- Anonyymi
Keskittyy olennaiseen siinäkin täysi työ.
- Anonyymi
Ja mitäs itse teette? Keskitytte muhun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja mitäs itse teette? Keskitytte muhun.
eli OLEN NAISEEN :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
eli OLEN NAISEEN :)
Näinhän nää jotkut hoopot tekee naisia esittävä setämies. Sad
- Anonyymi
Onpa hän reipas sitten.
- Anonyymi
Ok.
- Anonyymi
Mulla ihan hyvin mutta naapuri ei muista pyhittää lepopäivää.
Nii jos uskoo siihen satukirjaan.- Anonyymi
Eli aina kuivattelee pyykkejä sunnuntaisin ja pilaa sinun lepopäivän? Mieti jos alkaa poiketa rutiinista. Dig in
- Anonyymi
Rauhaisaa on. Nukkuminen teki hyvää.
- Anonyymi
Uni on kyllä tärkeä. Alkaa olla melko valoisaa ja pitäisi olla pimennysverhot, että nukkuisi hyvin. Suomen kesä! 😄
- Anonyymi
Määki diggaan, esim usein just öisin t aamuvirkku illan torkku
- Anonyymi
Sä et ole mikään nainen ,vaan gubbe transu!
- Anonyymi
saat odottaa kyllä kauan seuraava halia jos jatkat
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
saat odottaa kyllä kauan seuraava halia jos jatkat
Voi ei hän varmaan itkee nyt ainakin sisäisesti. Mikä hittuva sua vaivaa? Sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi ei hän varmaan itkee nyt ainakin sisäisesti. Mikä hittuva sua vaivaa? Sivusta
Kukaan ei tykkää naisista joilla missään suhteessa kärkevä mielipide eikä saa syliä halia
- Anonyymi
Jätä rauhaan ja vähän äkkiä,palstaäijä lle tämä!
- Anonyymi
Ikävä sua❤️
- Anonyymi
Niin mullakin sua ❤️
- Anonyymi
Ulkoisesti varmaan kaikki näyttää olevan hyvin. Mutta sitten..sisällä huutaa pieni paha olo😔
- Anonyymi
Voimia, toivottavasti asiat selviää pian ja paha olo poistuu saman tien.
ap - Anonyymi
Korkkia ruuvaat vaan auki ja kossus koneeseen
- Anonyymi
Kävin lääkärissä näyttämässä jotain epämääräistä näppylää voi olla jopa etäispeseke
- Anonyymi
Hyvä, kun kävit lääkärissä. Toivon sulle hyvää terveyttä ja, että ei ole sellaisesta kyse.
ap
- Anonyymi
Onko päivät menneet hyvin ja oletko muistanut pistää vielä kaulurin viiman vuoksi mies?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 804466
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺844346Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭433709Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli163393Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle402937En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä142632Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102624IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm391933Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1581698Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?
Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli941228