Phj siirtyi yhden askeleen päähän täyssensuurista

Anonyymi-ap

Suuri kysymys johon ei ole yhtä vastausta. Valehtelu ja toista valehtelijaksi syyttäminen on iso asia. Itse käytän sanaa todella harkiten.
Totuuden tahallisen vääristämisen lisäksi valehtelu on myös olemattomien asioiden totuudeksi väittämistä.
Toisen syyttäminen valehtelijaksi voi olla kunnianloukkausta, riippuen syytöksen sisällöstä ja sen aiheuttamasta vahingosta. Rikoslain mukaan kunnianloukkaus edellyttää valheellisen tiedon tai vihjailun esittämistä toisesta henkilöstä siten, että se aiheuttaa kärsimystä tai halveksuntaa

11

205

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Pyhäsalmen katukuvassa bongasin ylilaidan muita potkivan, ihan ihtesä naamavalepukin! Jos s24 väitteet olisivat todenperäisiä. Miksei?

• Anonyymi

Minkä kunnian?

• Anonyymi

Meinaan ainakin minä olen pysynyt tiukasti faktoista, jos se uhkaa kunniaa niin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Meinaan ainakin minä olen pysynyt tiukasti faktoista, jos se uhkaa kunniaa niin?

Sittenhän voit rehellisesti laittaa oman nimesi kun ja jos puhut totta.et vai.no vääristely ei olekkaan totuutta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sittenhän voit rehellisesti laittaa oman nimesi kun ja jos puhut totta.et vai.no vääristely ei olekkaan totuutta.

Miksi laittaisin? Ei totuus muutu oli nimeä tai ei. Mukava on elellä, kun ei tarvitse häpeässä pyöriä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi laittaisin? Ei totuus muutu oli nimeä tai ei. Mukava on elellä, kun ei tarvitse häpeässä pyöriä.

Pelkurimaista, ja raukkamaista. Häpeä on 100% sinulle omiaan, jatkeassasi lapselliselta vaikuttavaa vainoamista tietoisesti.
        Jopa se ettet ota lukuisista varoituksista huolimatta vastuuta, antaa täydellisen kuvauksen pelkurimaisuudestasi. Kai ymmärrät olevasi tosi pulassa, kun paljastut-lopullisesti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pelkurimaista, ja raukkamaista. Häpeä on 100% sinulle omiaan, jatkeassasi lapselliselta vaikuttavaa vainoamista tietoisesti.
        Jopa se ettet ota lukuisista varoituksista huolimatta vastuuta, antaa täydellisen kuvauksen pelkurimaisuudestasi. Kai ymmärrät olevasi tosi pulassa, kun paljastut-lopullisesti.

Miten niin pulassa? Liiallisesta rehellisyydestä?

• Anonyymi

Entä sitten? Kaikki mitä olen kertonut pitää paikaansa.

Etkä sinä saa ko. osoitetta.

• Anonyymi

Et, jos et ole töissä Suomi 24:llä. Toisaalta milloin puhuisit totta.

Sukuvika.

• Anonyymi

Ottakaa rennosti nyt niinkuin kissa. Juovuksissa viikonlopun kunniaksi. Hävytöntä etten sanoisi

• Anonyymi

pervoileva kissa kotonasi, hävytöntä suoraan sanoen

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      256
      4682
    2. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      79
      3128
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      47
      2493
    4. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      31
      2033
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      45
      1777
    6. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      96
      1544
    7. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      85
      1305
    8. PS uusimman gallupin rakettimainen nousija

https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden
      Maailman menoa
      143
      975
    9. Tekiskö nainen mieli tavata...

Viikonloppuna ja...?
      Ikävä
      69
      968
    10. Laita vielä yksi viesti

Saisin rohkeutta☺️ Naiselta
      Ikävä
      98