Suuri kysymys johon ei ole yhtä vastausta. Valehtelu ja toista valehtelijaksi syyttäminen on iso asia. Itse käytän sanaa todella harkiten.
Totuuden tahallisen vääristämisen lisäksi valehtelu on myös olemattomien asioiden totuudeksi väittämistä.
Toisen syyttäminen valehtelijaksi voi olla kunnianloukkausta, riippuen syytöksen sisällöstä ja sen aiheuttamasta vahingosta. Rikoslain mukaan kunnianloukkaus edellyttää valheellisen tiedon tai vihjailun esittämistä toisesta henkilöstä siten, että se aiheuttaa kärsimystä tai halveksuntaa
Phj siirtyi yhden askeleen päähän täyssensuurista
13
168
Vastaukset
- Anonyymi
Pyhäsalmen katukuvassa bongasin ylilaidan muita potkivan, ihan ihtesä naamavalepukin! Jos s24 väitteet olisivat todenperäisiä. Miksei?
- Anonyymi
Minkä kunnian?
- Anonyymi
Meinaan ainakin minä olen pysynyt tiukasti faktoista, jos se uhkaa kunniaa niin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meinaan ainakin minä olen pysynyt tiukasti faktoista, jos se uhkaa kunniaa niin?
Sittenhän voit rehellisesti laittaa oman nimesi kun ja jos puhut totta.et vai.no vääristely ei olekkaan totuutta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sittenhän voit rehellisesti laittaa oman nimesi kun ja jos puhut totta.et vai.no vääristely ei olekkaan totuutta.
Miksi laittaisin? Ei totuus muutu oli nimeä tai ei. Mukava on elellä, kun ei tarvitse häpeässä pyöriä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi laittaisin? Ei totuus muutu oli nimeä tai ei. Mukava on elellä, kun ei tarvitse häpeässä pyöriä.
Pelkurimaista, ja raukkamaista. Häpeä on 100% sinulle omiaan, jatkeassasi lapselliselta vaikuttavaa vainoamista tietoisesti.
Jopa se ettet ota lukuisista varoituksista huolimatta vastuuta, antaa täydellisen kuvauksen pelkurimaisuudestasi. Kai ymmärrät olevasi tosi pulassa, kun paljastut-lopullisesti. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pelkurimaista, ja raukkamaista. Häpeä on 100% sinulle omiaan, jatkeassasi lapselliselta vaikuttavaa vainoamista tietoisesti.
Jopa se ettet ota lukuisista varoituksista huolimatta vastuuta, antaa täydellisen kuvauksen pelkurimaisuudestasi. Kai ymmärrät olevasi tosi pulassa, kun paljastut-lopullisesti.Jälkesi on ylös otettu jo, ip-osoitteesi tallessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jopa se ettet ota lukuisista varoituksista huolimatta vastuuta, antaa täydellisen kuvauksen pelkurimaisuudestasi. Kai ymmärrät olevasi tosi pulassa, kun paljastut-lopullisesti.Miten niin pulassa? Liiallisesta rehellisyydestä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jälkesi on ylös otettu jo, ip-osoitteesi tallessa.
Entä sitten? Kaikki mitä olen kertonut pitää paikaansa.
Etkä sinä saa ko. osoitetta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entä sitten? Kaikki mitä olen kertonut pitää paikaansa.
Etkä sinä saa ko. osoitetta.en vai, heko heko, olet väärässä totuudessa seko seko.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
en vai, heko heko, olet väärässä totuudessa seko seko.
Et, jos et ole töissä Suomi 24:llä. Toisaalta milloin puhuisit totta.
Sukuvika.
- Anonyymi
Ottakaa rennosti nyt niinkuin kissa. Juovuksissa viikonlopun kunniaksi. Hävytöntä etten sanoisi
- Anonyymi
pervoileva kissa kotonasi, hävytöntä suoraan sanoen
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 48834
- 70830
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60669
- 52637
- 50635