Ketkähän mahtavat olla? Nimiä kehiin. 🤔 ❤️❤️
R & T.....
21
561
Vastaukset
- Anonyymi
Omo Ratikka
- Anonyymi
Ripa ja Tepa
- Anonyymi
En ajaudu palstaharhaan. Olen realisti ja osaan laskea tilastollisia todennäköisyyksiä.
- Anonyymi
En ole törmännyt täällä tuohon kirjain yhdistelmään. Yksittäisenä kylläkin.
Irl elämässäni tunnen kyllä tuon yhdistelmän, eikä heistä muuta voi todeta kuin toisilleen sopivat kieromieliset. - Anonyymi
Tai onko joku virma? 🥱
- Anonyymi
Olisko Rituli ja Timppa????? Kaksi mahtis..... yhdessä 👌
- Anonyymi
Veikkaan, että r ja t ovat gubben omat lelukirjaimet. Tuskin viittaa kenenkään oikeisiin etukirjaimiin muualla kuin gupen kupolissa.
- Anonyymi
Robert ja Tiltu 🤣
- Anonyymi
Liian harvinaiset nimet on.
- Anonyymi
Saa olla tällä palstalla vaikka a sekä ö, se ole keneltäkään poies
- Anonyymi
Rölli ja tälli.
- Anonyymi
Ei oo ikävä. Provoile toki.
- Anonyymi
En ottaisi takaisin. Sen minkä on jättänyt,ei sitä henkoht.ikävä tule.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ottaisi takaisin. Sen minkä on jättänyt,ei sitä henkoht.ikävä tule.
Syystä jätin ja hänelle siten oppikoulun annoin. Toivottavasti jotain hokasi. Sitä sydämmestäni toivon.🤷♀️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Syystä jätin ja hänelle siten oppikoulun annoin. Toivottavasti jotain hokasi. Sitä sydämmestäni toivon.🤷♀️
Ps. Aina se että jättää toisen ei ole pahantahtoisuutta tahi itsekkyyttä,se voi olla jopa toisen hyväksi. Antaa hänen tajuu mikä loppujenlopuksi olikin kaikkein tärkeintä. Myös omaa henkinen kehitys voi vaatia mennä uusiin tuuliin.se ei silti ole vihaa/itsekkyyttä tai ilkeyttä. Se lienee syvempää ymmärrystä ja universaalia rakkautta.🤷♀️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Syy kohdallasi oli uusi rakkautesi ja siitähän se suhdekin tuli ja vissiin menikin 🤣. Sairas olet, käännät tekosi kipeässä päässäsi käyttämäsi henkilön syyksi. Kehtaatkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Syy kohdallasi oli uusi rakkautesi ja siitähän se suhdekin tuli ja vissiin menikin 🤣. Sairas olet, käännät tekosi kipeässä päässäsi käyttämäsi henkilön syyksi. Kehtaatkin.
Joopajoo. Itse kyseinen henkilö tekoon ' pakotti'. Turhaan itkee krokotiilin kyyneleitä tai heittelee pilkkakirveitä. Sydämmessään tietää itsekkin. Siitä olen hyvin tietoinen ja siten levollinen.🤷♀️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joopajoo. Itse kyseinen henkilö tekoon ' pakotti'. Turhaan itkee krokotiilin kyyneleitä tai heittelee pilkkakirveitä. Sydämmessään tietää itsekkin. Siitä olen hyvin tietoinen ja siten levollinen.🤷♀️
Ai pakotti sut rakastuu toiseen?? Hei haloo, toivottavasti se toinen tekee sit sullekin niin mitä ite teit
- Anonyymi
Riikka ja Tuomas
- Anonyymi
Rakas ja Trakas ❤️
- Anonyymi
Niin kun oltais me..
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854960- 432756
- 952724
- 1982390
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj281953- 1331949
- 1781560
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161471Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3581279Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51249