minä härkänä olen sekasyöjä. Vois sannoo että aika vaikiaksi menis elämä iliman lihhaa. Että mun keho on semmone että se kaipaa lihaa mut toisaalt tarvii myös vihreitä kasviksia jotta tasapainon saa keho että pelkkä lihalinja ei toimisi minulle muttei myöskään pelekkä kasvislinja.
omia lemppareitani monet ruokajutut, leivonnaiset, karkit, juomat jne
erityishuomio kermatäytekakku joka pitää kerma maustaa hyvin niukasti sokerilla ja kakunkostutuksessa en käytä sokeria ollenkaan. Mansikat jotka mikrossa lämmitän niin jos lientä muodostuu mansikoiden alle niin ei kannata silloin kakkua kostuttaa koska mansikanliemi kostuttaa jo kakun kun kerran tekkiin sen virheen ku en huomionu tota pointtii nii kakku oli ihan vetinen liikaa. Voishan toki mansikat kuivata liemestä kun mansikanliemi tarttuu niihin niin voisi ne valuttaa huolellisesti . Eikä se vie aikaa paljoa mut mansikanliemi jota muodostuu mikrokuumentamisvaiheessa , on minusta sen verran hyvää että menee ihan kostutuksessa kun soseuttaa mansikat ja lisää kakkuväleihin niin kakku silloin kostuu hyvi!
jauhelihalasagne on ihan kuningas-juttu että ihan suurimpia lemppareitani.
mut kaikkein kovimmat ovat suolalohi ja juhannushera(toiselta nimeltään punainen hera ja kolmannelta nimeltään juustokeitto)
juhannushera jos sen itte valmistaa niin se vie aikaa todella kauan. Kaupasta saa myös ja toreilta tosi laadukkaita punaisia heroja. Proteiinimäärä niissä tosi suurta luokkaa!
suvisalaatti on ehdoton suosikkini salaateista. Ananaksen, appelsiinin ja keräkaalin yhdistelmän voittanutta ei oo täsä maailmassa =)
ihan perinteinen riisipuuro margariinisilmällä on tosi kova juttu. Voi sen höystää myös kanelilla mikä ettei.
karkeista keltaisen pussin turkinpippurin voittanutta ei taija olla. Hampaille vain aika huono juttu noi kovat karkit. Siksi viime aikoina siirtyny pehmeisii karkkeihin ja alkanu suosia myös hedelmäkarkkeja.
juomista ehdoton ykköne on sima. Siman teko on teknisesti helppovalmisteinen mutta ei se ole todellakaan niin helppoa saada siitä laadukasta simaa koska vaatisi käytännössä aina lämpömittarin jolla voi saada 100% varman lämpötilan jonne hiiva pitää lisätä. en itte ainakaan osaa hiivaa liottaa oikeinlaiseen nestelämpötilaan että ei ole sitä taitoo. Varmaan niillä jotka ammatikseen tekkee näitä juttuja, osaavat ihan summan mutikassakin ehkä tietää lämpötilan nestteen =)
Limsajuomista muistan tosi hyvin 1980-luvun puolen litran lasipulloissa olevan banaanilimsan jossa oli happoja tosi hyvin ja raikas maku sekä luontainen banaanin luontainen maku. Eikä liikaa sokeria. Ikävä on tota juomaa eikä sitä taija ennää löytyä misttään. Muistaakseni siinä oli lasipullossa kuva apinasta joka pitää käjessään banaania jota natustaa.
kommentoija Juha pohjola(hidas härkämieli)
millaista ruokaa härät syötte
Anonyymi-ap
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j492268- 261923
Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.271475Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!161354- 1131314
- 181045
Tiedätkö nainen sen tunteen
Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.71954Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta
Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut107884Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta
Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva333853Mikset päästä irti ja hae apua
Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad74846