Mimmosia härkiä olette luonteelta , ruumiinrakenteeltaan jne jne

Anonyymi-ap

minä aurinkohärkänä tämmöne;

monipuolinen luonne, hieman kaksoset luonnetta muistuttava monipuolisuudellaan ja mun luonteessa onki ussein kääntöpuoli että toisella hetkellä voin olla itsepäinen mut toisena hetkenä itspäisen vastakohta.

Sovitteleva diplomaatti (kiinalaisessa horoskoopissa olenkin koira eli vaaka joka voisi ehkä selittää mun sovittelevan puoleni) eli mulla aina hyvät suhtteet lähimmäisiin.

eläinrakas, että tosi eläinrakas että oon eläinten kaa paremmin samalla aaltopituudella kuin ihmisten. Voi monien mielestä kuulostaa oudolta ehkä kun esim poden suurta tuskaa jos hyönteinen kuolee ja usein yritän vesisaaveista pelastaa hyöbteisiä. Lämmin suhde esim mehiläisiin joita seuraan tarkasti ja juttelenkin ihan niille.

hieman pokerinaama että tyypillinen suomalainen ettei minusta tunteet näy ulospäin kovin hyvin ja tämä on ittelleni aina kiusallista koska koen siitä ahdistusta koska joku voi kokea mut tunnevammaisena mutta en ole sellainen kun minulla tunteet on pääni sisällä enempi.

tarkka rahoistani että pyrin että aina olis säästössä rahaa ns pahan päivän varalta.

tykkään ostaa musaostoksia että asuu minussa tietty keräilijäluonne.

en koskaan myy mitään.

hidas liikkeissäni ja hidas muutenki(tosin välillä jousimies minussa aiheuttaa sen että olen spontaani koska äitini aurinkomerkkiä jousimiestä on DNA;ssani jonku verran)

ehkä hieman oikukas luonne joka huonoin piirteeni ehkä

jankutan myös välillä liikaa.

koska henkisesti en ole ihan terve niin välillä menee negatiivisuuden puolelle että kun ei ole aina hyvä olla niin alkaa valittaminen mutta tietenkin oon kiitollinen siitä että oon saanut apua.

voimakasrakenteinen eli leveähartiainen. Näytän kuitenki keskivartalosta hoikalta ja pieni peppu, hoikkarakenteinen pääosin mut levveet hartiat. leveät hartiat on kiusallista silloin kun vaateostoksilla. Elopainoa on yllättävän paljon huolimatta lintumaisesta keskivartalostani että moni luulee mua paljon kevyemmäksi . Lihasta on kai kertyny joka puolelle kehoa.

älykkyystaso kaksijakoista että toisaalta oon välillä aikamoisen yksinkertainen setä mut toisinaan tuntuu että osaan hahamottaa vaikeitakin kuvioita.

0

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
        Ikävä
        111
        7285
      2. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
        Ikävä
        63
        5368
      3. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
        Ikävä
        95
        4924
      4. Paljon niitä puheita

susta liikkuu. 🤮
        Tunteet
        52
        4075
      5. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
        Ikävä
        49
        4006
      6. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
        Ikävä
        222
        3903
      7. Odotan että sanot

Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san
        Ikävä
        28
        3618
      8. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
        Ikävä
        42
        3305
      9. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
        Ikävä
        52