Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
Tykkään susta
36
2738
Vastaukset
- Anonyymi
Tykkää vain
- Anonyymi
Niin tykkäänkin. Sanoit itsekin kun yritin että etsi joku muu ettet voi tunteillesi mitään minua kohtaan niin tasoissa ollaan. Ei voi enää yhtään mitään
- Anonyymi
Niin vaikutti mies minuunkin yhtä paljon .
Vuosien ajan että kyllä sillä tulee aina olmemaan
Oma vaikutus yritän vain pitää sen enenehyvänä kuin huonona juttuna.
Vaikkei asiat edenneet ihan siihen mitä kumpiki
toivo niin kivaa oli❤️
Naiselta- Anonyymi
Tuntui pahalta, kun kiusasit. Olisin halunnut rakkautta enemmän kuin mitään muuta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuntui pahalta, kun kiusasit. Olisin halunnut rakkautta enemmän kuin mitään muuta.
Sä halusit kylmän dominoivan hirvion
Mies ... Siltä minusta tuntui..🥲😱🥺
Että tunne ja rakkaus ei nimenomaan kelpaa
sinulle vaann pitää olla ihan hirveä !💔🖤
Niin pohditasnpa,
Mikähän sun omassa ulosannissa menikään pieleen kun en oikein saanut sitä käsitystä et
tahdot ennenkaikkea rakkautta minulta?
Naiselta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin pohditasnpa,
Mikähän sun omassa ulosannissa menikään pieleen kun en oikein saanut sitä käsitystä et
NaiseltaOlet aivan oikeassa tässä. En osaa ottaa vastaan rakkautta, koska en ole sitä niin paljon saanut. Mies kyllä rakastaa mutta läheisyys puuttuu. On myös paljon poissa. Minun mieleni kuitenkin sanoo, että minun pitäisi tätä suhdetta kehittää eikä katsella muualle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin pohditasnpa,
NaiseltaTahdon auttaa sut pois sieltä piikkipensaasta ♥ kotiin
- Anonyymi
Niin kiusaamistahan se oli, kun ihan todellisella mielellä en ollut mukana. Toivon, että saat rakkautta tulevaisuudessa jossakin muodossa.
- Anonyymi
Olisinpa saanut edes sitä yhtä asiaa häneltä.. 🤗 Mutta en saanut sitäkään.
T. Snainen - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisinpa saanut edes sitä yhtä asiaa häneltä.. 🤗 Mutta en saanut sitäkään.
T. SnainenSain vain pahan mielen. 😑 J särkyneen sydämen.
T. Snainen - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sain vain pahan mielen. 😑 J särkyneen sydämen.
T. SnainenYxi S on ihan eri tilanteessa yhden J:n kanssa. Mikään ei ole särkynyt. Selkeää ja positiivistä. Aina ilo viettää aikaa yhdessä ja kirjoitella. Välillä enemmän ja välillä vähemmän ❤️👍🏻
- Anonyymi
Minäkin tykkään mutta en sillä tavalla.
- Anonyymi
Mikset voi kertoa hänelle suoraan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikset voi kertoa hänelle suoraan?
Koska kun sanot, hän ei enää haikaile perääsi.. Ja voi katsoa muita vaihtoehtoja.. Avata silmät todelliselle rakkaudelle ja päästää sinusta irti vihdoin. Lähteä vaikutuspiiristäsi!
Terveisin petetty nainen, vapautumassa.
- Anonyymi
okei. hänmentävää.
- Anonyymi
Kunpa kohdattaisiin vielä.
En uskaltanut enää tulla juttelemaan.
Ja nyt en tiedä nähdäänkö koskaan..- Anonyymi
Sama tilanne. Toivon, että nähdään vielä hänen kanssaan. Mutta saanko sanottua mitään, kun en tiedä, onko nainen suuttunut mulle? m>n
- Anonyymi
Saahan sitä tykätä, mutta vain omassa mielessään. Minä pidän vain ikäisistäni miehistä.
- Anonyymi
Turvatarkastaja moi tulen tarkistaa illalla onko karvojen pituus sallituis mitois CE merkintä oltava niskas korvan alapuolella Pimperos mieluummin puhtoinen pinta ei karvakeskittymii lainkaan kun kielellä tar kistan G pisteen toimintaa lutkutellen🤪
- Anonyymi
ethän vaan halkee
- Anonyymi
Kuole pois
- Anonyymi
Sinä et ole terveen kirjoissa.
- Anonyymi
näinkö hetken kun ihminen syntyi uudelleen...
- Anonyymi
Senkun mulla ei vaan enää ole mitään tunteita en eedes ikävä
- Anonyymi
Tykkään susta niin ,että halkeen ? No sitten on tykkäykset tykätty ,kun on haljennut ,,siinä onkin miettimistä sitten ,kummanpuolen ottaa,no aika passiivista on sitten elo ! On vain puoli ihmistä,saako sitä pittääkään niin ,vai onko virkakankaaseen laitettava,että kaikenlaista sitä lauletaan!
- Anonyymi
Sinänsä kätevä että täällä nämä tunnustukset ei häiritse kenenkään elämää ja ehkä hyvällätuurilla joku runkkari saa edes syyn kokea olonsa parin päivän ajan paremmaksi
- Anonyymi
who cares🫠
- Anonyymi
Minäkin haluaisin uskoa että mullistin hänen maailmansa ja sain jopa vaihtamaan maata. Mutta taisi olla jo päätetty, ennen kohtaamistamme.
- Anonyymi
Voidaan me tykätä toisistamme, kun vaan pidetään se aisoissa.
- Anonyymi
Mäkin tulen muistamaan hänet ikuisesti. Ota kiinni jos saat.
- Anonyymi
Susta en pääse yli koskaan. Sun kroppa ja muutenki.Sytyn vähän liikaakin.
- Anonyymi
Se on molemminpuolista.
- Anonyymi
Myykää itseänne tienaa ostaa ruokaa.
- Anonyymi
Mä perustan sivut kyl ensteks
- Anonyymi
olisimpa minä.. niin kuin varmaan jokainen ikävöivä toivoo..
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 804486
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺854381Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭433729Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli163423Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle402947Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102654En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä142632IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm391983Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1581718Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?
Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli951253