Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
Tykkään susta
9
1450
Vastaukset
- Anonyymi
Tykkää vain
- Anonyymi
Niin tykkäänkin. Sanoit itsekin kun yritin että etsi joku muu ettet voi tunteillesi mitään minua kohtaan niin tasoissa ollaan. Ei voi enää yhtään mitään
- Anonyymi
Niin vaikutti mies minuunkin yhtä paljon .
Vuosien ajan että kyllä sillä tulee aina olmemaan
Oma vaikutus yritän vain pitää sen enenehyvänä kuin huonona juttuna.
Vaikkei asiat edenneet ihan siihen mitä kumpiki
toivo niin kivaa oli❤️
Naiselta- Anonyymi
Tuntui pahalta, kun kiusasit. Olisin halunnut rakkautta enemmän kuin mitään muuta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuntui pahalta, kun kiusasit. Olisin halunnut rakkautta enemmän kuin mitään muuta.
Sä halusit kylmän dominoivan hirvion
Mies ... Siltä minusta tuntui..🥲😱🥺
Että tunne ja rakkaus ei nimenomaan kelpaa
sinulle vaann pitää olla ihan hirveä !💔🖤
Niin pohditasnpa,
Mikähän sun omassa ulosannissa menikään pieleen kun en oikein saanut sitä käsitystä et
tahdot ennenkaikkea rakkautta minulta?
Naiselta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sä halusit kylmän dominoivan hirvion
Mies ... Siltä minusta tuntui..🥲😱🥺
Että tunne ja rakkaus ei nimenomaan kelpaa
sinulle vaann pitää olla ihan hirveä !💔🖤
Niin pohditasnpa,
Mikähän sun omassa ulosannissa menikään pieleen kun en oikein saanut sitä käsitystä et
tahdot ennenkaikkea rakkautta minulta?
NaiseltaOlet aivan oikeassa tässä. En osaa ottaa vastaan rakkautta, koska en ole sitä niin paljon saanut. Mies kyllä rakastaa mutta läheisyys puuttuu. On myös paljon poissa. Minun mieleni kuitenkin sanoo, että minun pitäisi tätä suhdetta kehittää eikä katsella muualle.
- Anonyymi
Niin kiusaamistahan se oli, kun ihan todellisella mielellä en ollut mukana. Toivon, että saat rakkautta tulevaisuudessa jossakin muodossa.
- Anonyymi
Minäkin tykkään mutta en sillä tavalla.
- Anonyymi
okei. hänmentävää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682630
- 622582
- 681762
- 241597
- 201520
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91450- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81177- 251096