Susta on mahdotonta päästä yli, kun sydän tietää että kaikesta huolimatta rakastat mua, ja haluaisit olla mun kanssa, vaikka muuta väitit, sydäntä ei voi huijata, eikä etenkään mun intuitiota, se on tarkka ja ennustaa kaikki käänteet ja ajatukset. Olen aivan liian empaattinen ja en halua jättää sua yksin, vaikka aika ilkeästi mua kohtelitkin... olen jo antanut sen anteeksi ja siinä oli myös osuutta muilla ihmisillä ja omalla käytökselläni, niin en voi laittaa sitä sinun syyksi.
En pääse susta yli, koska tiedän et kaikesta huolimatta rakastat mua, puolituntematon nainen
19
540
Vastaukset
- Anonyymi
Miten kohdellut ilkeästi?
- Anonyymi
Rakastan sua enkä pääse susta yli myöskään.
Haluaisin olla sun kanssa niin kovasti. Sydän pakahtuu.
Paljon ikävää tapahtui. Anteeksi omasta puolestani. En tahtonut koskaan aiheuttaa ikävää.
Kumpa tulisit luokseni. ❤️💔- Anonyymi
Tiedän, ei se mitään, en kanna kaunaa sulle ja haluaisin olla sun kaa aivan yhtä paljon. <3 Munkaan ei ollut tarkoitus aiheuttaa sulle ongelmia, vaikka tiedän että aiheutin niitä paljon, oon sitä katunut etten osannut toimia tunteen vallassa oikein tai järkevästi :(
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedän, ei se mitään, en kanna kaunaa sulle ja haluaisin olla sun kaa aivan yhtä paljon. <3 Munkaan ei ollut tarkoitus aiheuttaa sulle ongelmia, vaikka tiedän että aiheutin niitä paljon, oon sitä katunut etten osannut toimia tunteen vallassa oikein tai järkevästi :(
Voit tulla minunkin luokse. Me rakastamme sinua❤️
❤️
❤️ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihana kuulla.
Annan anteeksi sulle.
Jos olet se oikea niin laita mulle wa-viestiä?
- Anonyymi
Aika ilkeästi olet itse mua kohdellut ja olen kyllä ihan yhtä empaattinen ollut sinua kohtaan. Sallinut aivan kaiken vaikka siitä on ympärilläni moni kärsinyt. Sinähän se olet itse rakastuttanut minut sinuun. Olet ihaillut ja rakastanut minua niin suunnattoman paljon etten edes usko että kukaan muu voisi sellaiseen. Tässä sitä nyt ollaan näiden tunteiden kanssa joista ei näköjään yli eikä ali pääse.
- Anonyymi
Oot niin ihana ja rakastettava, että en voi sille mitään jos rakastuin suhun, kukaan muu ei vaan tunnu samalta kuin sä. Olet kuin tehty mulle, totta kai mulla on kurja olo muiden kaa, jos vain sä tunnut oikealta mulle. :(
- Anonyymi
Oonko saanu anenteeksi todella ...
Rakkaus on siellä pohjalla
Se ei häivy ... Ja intuitio tietää paljon
Sillä tuhmeliinillä on erittäin vahva intuitio..
(Se vienyt mua aina kohti ihmisiä jolloin
Ollu joku tarkoitus ja tehävä ...
Sun tehtävä on ollu pitää se pahis kurissa minussa... Se olis voinut tehdä muutakin
Kuin vain pysyä sinun lähelläsi...,❤️)
Toki säkin voit aina valita muutakin
Kun sen kaikista joka kohtelee sua päin persettä!
Ei se miehisyyden kestyvyyystesti voi olla ainoa syy panetukselle. Vai voiko?
Mietittippä millä muilla tavoin voi haastaa kestävyyttä ja äärirajoja?
Susta voi olla jopa maeimanenätysten uusiksi
Kunhan vain löydät sen tavoitteen !
Sitä siis voi koetella muillakin tavoin kun erotiikan parissa vakka
Juuri tuo tapasi tuokin hitosti nautintoa.
Mut pointti on siinä et arvostan yksilön vapautta
Ja jos olet sielunpuolikkaani silloin sinäkin
Mies etsit vapautta
Naiselta - Anonyymi
Tämän kirjoituksen perusteella sanoisin että olet jättänyt hänet yksin? Anteeksianto ja ymmärrys on paljon nykymaailmassa, hienoa.
- Anonyymi
Pitää mennä kauppaan, maa kutsuu minua. Anteeksi, mutta haluan lopettaa, vain lopettaa!
- Anonyymi
Et kai sinä nyt suutu😭😭😭😭😭en voi sille mitään. Pääni on aivan sekaissin. Olen täällä hoidettavana. Minun mieheni ei välitä.
- Anonyymi
Minä rakastan sinua❤️
- Anonyymi
Rakastan kaikkein eniten sinua. Haluatko lisää herkimpiä kuvia? ❤️
- Anonyymi
Kylläpä riittää selostusta
- Anonyymi
Mä tarvitsen sen tuolijutun.
- Anonyymi
Rakas nainen , saat minusta hienon miehen, joka kunnioittaa sinua aina. Anna olla. Tämä on turhaa toiveajattelua multa mieheltä. Sinä et halua. Ymmärrän.
- Anonyymi
Osaat kunnioittaa? Tuskin sen enempää kun exiäsikään olet osannut.
- AnonyymiUUSI
AP Sitä jaksaa vonkua palstalla, että pääsisi jonkun elämään.
Ymmärrys ei riitä käsittämään, että ei tule tapahtumaan koskaan.
Mene menojasi AP ja anna ihmisten elää rauhassa elämäänsä.
En todellakaan halua, enkä etsi parisuhdetta tällä hetkellä koska homma ei toimi tällä tavalla.
Ja kaikki syyt ovat oikeita, todellisia vakavaia syitä.
- AnonyymiUUSI
Kuka olet?
Kuka rakastaa minua?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743002
- 712881
- 681842
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171699- 241667
- 261632
- 201620
- 481307
- 381283
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91279