vai miten saan örkit pois windows yhdestätoista
Onko NPE paras matolääke windowsille
19
341
Vastaukset
- Anonyymi
Sillä voi madottaa windowsin. vähintään kerta viikossa.
- Anonyymi
Ammattilainen ei käytä windowsia. Ja syykin on selvä!
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------- - Anonyymi
Mitään ei opita vaikka windows imee viruksia vuodesta toiseen. Kamalaa.
- Anonyymi00012
Useemmin kuin koira!
- Anonyymi00013
Anonyymi kirjoitti:
Mitään ei opita vaikka windows imee viruksia vuodesta toiseen. Kamalaa.
Pyllymajassa Vuosia jo idioottina, ♿ k_o_l_l_i_m_a_a_t_t_o_r_i !
- Anonyymi00016
Anonyymi kirjoitti:
Ammattilainen ei käytä windowsia. Ja syykin on selvä!
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------Monet ammattilaiset käyttävät. Ne osaavat, eivätkä saa konetta sekaisin, kuten osaamattomat saavat.
- Anonyymi
Panda on hyvä! on toiminut.
- Anonyymi
W11 present: Hetki ennen kaatumista.
Pääosissa, Bugit, Virukset. Paska koodi.
👾👾👾👾👾👾👾👾👾👾👾👾👾👾
- Anonyymi
F-Secure on mulla matoja syömässä!
- Anonyymi
Häätääkö Avast Zelenskyinkin?
- Anonyymi
Ms Defender on mato imuri!
- Anonyymi
NPE ja madot lähtee.
- Anonyymi00019
N-PA.. NPB.. NPC..NPD... väittäisin, että uusin versio on NPÖ
- Anonyymi00011
ONKO NOIN?
- Anonyymi00015
Mistä pitää epäillä matotartuntaa Windowsissa. Mitkä on oireet!
- Anonyymi00017
- ESET Online Scanner
- Microsoft Safety Scanner
- Comodo Cleaning Essentials
- Emsisoft Emergency Kit
Tuossa on joitakin työkaluja, joita voi kokeilla ajaa. Hakemalla noilla nimillä, niin löytyy lisätietoa ja varmaankin itse se työkalu.- Anonyymi00018
Nuo ovat sellaisia työkaluja, joita ajetaan, kun epäillään koneen olevan saastunut. Ne eivät ole koko ajan päällä olevia anti-virus sovelluksia, jotka lennossa pysäyttävät virukset.
- Anonyymi00020
Anonyymi00018 kirjoitti:
Nuo ovat sellaisia työkaluja, joita ajetaan, kun epäillään koneen olevan saastunut. Ne eivät ole koko ajan päällä olevia anti-virus sovelluksia, jotka lennossa pysäyttävät virukset.
tuo on harhainen käsitys. viruksia kannataan muistista muistijäljen perusteella - eli ajossa olevalle virukselle tuskin voidaan mitään tehdä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242401Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3442017Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä261883Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101683Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581498Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121032Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181009- 55870
- 63865
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2818