Täällä palstalla on ihme trollilauma, nimettömänä kyselemässä ja väittämässä asioita, erilaisia liittyen nimimerkin hahmoon.
KYSYMYS: miten se liittyy ikävän käsittelyyn?
Ikävä-palsta
13
593
Vastaukset
- Anonyymi
Koska yritetään selvittää onko nimimerkki se kaivattu henkilö. Loogista?
- Anonyymi
Kyllä. On helpompi karsia joitain tekstejä esim.sukupuolen perusteella. Kun joka tapauksessa ei ehdi jokaista aloitusta tai ketjua lukemaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä. On helpompi karsia joitain tekstejä esim.sukupuolen perusteella. Kun joka tapauksessa ei ehdi jokaista aloitusta tai ketjua lukemaan.
Näin on. En mä jokaisen Facebook-kaverin päivityksiäkään seuraa.
Loogisinta ois kysyy jotain täsmäkysymyksii :)
jos tahtoo tietää - onko nimimerkki just juuri se "kaivattu" hlö.
- Anonyymi
Kasassa on ostettuja surijoita kuvissa mitä mediassa esitellä.
- Anonyymi
Pyrin etsimään neulaa heinäsuovasta eli etsimään kaivatun viestejä kaiken tämän muun tunneryöpyn keskeltä. Ei minua tuntemattomien ikävä-tuntemukset kiinnosta kun ikävöin vain häntä.
Niin. Siksi juuri minäkin kirjoitan. Ikävä palstalle Ikävissäni. Ei minuakaan kiinnosta tuntemattomien tiedustelut hahmostani.
- Anonyymi
Miksi sä olet täällä nimimerkillä jos harmittaa? Ei kukaan sua tänne halunnut huutelemaan ja valittamaan. Koita nyt itse ottaa jotain vastuuta teoistasi.
Siksi minä juuri kirjoitan Nimimerkki-kohtaisesti, ettei mene sekaisin Teidän kanssa.
Ehkä ikävä on valitusta, huutavan ääni korvessa,
muttei se ainakaan ole palstahemmojen kanssa keskustelua "vastuusta ja teoista" :)
- Anonyymi
Palstalla vakituisesti olevat ja kyselevät ja kommentoivat ovat jotain keskenkasvuista porukkaa aikuisilla ei ole näihin tyhmiin juttuihin aikaa.
Aikuiset selvittävät asiat ihan tuolla live-elämässä mihin nämä murrosikäiset ja henkisesti jälkeen jääneet eivät tule koskaan pystymään tynnyrissä kasvatetut lumihiutale lapset. - Anonyymi
Älä välitä kiusaajista. Minä ainakin pidän sinusta aloittaja 🤗. Tunnen itsenikin outolinnuksi. Vahvuutta on kyetä myöntämään se itselleen mikäli se on totta.
Emmä välitäkään :) Tulee vaan hiukan avuton olo kun ei tee mieli kiltisti "auttaa uteliaita". Mutt osa kyselijöistä tuntuu vaativan kiihkeesti vastauksia kysymyksiinsä.
- Anonyymi
Joo, ihan outoo porukkaa 🤨🤭
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723053
- 552715
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322335- 792178
- 951996
- 541906
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301380Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291349