Onko meillä

Anonyymi-ap

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Kompurointi opettaa kulkemaan aina vaan vahvempana elämässä, pian olen todella vahva. Vahva ja itsenäinen nainen.

8

1187

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Nyt on paremmat kuin eilen, kun sain tietää lisää, ettei syytä huoleen. Välillä iskee kauhukuva välillä.

• Anonyymi

Mistä selvittelet noita asioita?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä selvittelet noita asioita?

Tämähän ei aloitukseen kuulu, mutta mielialaan vaikuttaa jos kuulee positiivisia asioita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämähän ei aloitukseen kuulu, mutta mielialaan vaikuttaa jos kuulee positiivisia asioita.

Itse ainakin toivoisin, että asioista voisi kysyä suoraan. Ymmärrän, että jotain haluaa kuulla toisilta, mutta en itse luota toisilta kuultuihin juttuihin jostain ihmisistä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse ainakin toivoisin, että asioista voisi kysyä suoraan. Ymmärrän, että jotain haluaa kuulla toisilta, mutta en itse luota toisilta kuultuihin juttuihin jostain ihmisistä.

siis sivusta huuteloo hän

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aina tarvitse kuulla mitään mistään ihmisestä kokeakseen positiivista asiaa, luotan siihen,että asiat järjestyy mitä kokee.

• Anonyymi

Ansaitset parempaa minä olen vaan tämmöinen surkea tapaus jota ei kyllä kannata jäädä miettimään. Et jää mistään hyvästä ainakaan ollenkaan paitsi. Ei minusta ole mihinkään. Löydät sata kertaa paremman miehen ihan leikiten enkä sitä paitsi ole millään mittarilla tasoisesi... Anteeksi että silloin aikoinaan ihastuin ja roikuin pitkään ja ja vaivasin ja aiheutin ylimääräistä stressiä sinulle. Kaikkea parasta toivon sinulle ihania muistoja sain ja ne kulkee mukanani aina.

• Anonyymi

T naisen peräänkö huudat?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      68
      2650
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      62
      2582
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1772
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1597
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1520
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1460
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1372
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1223
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1177
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1096
    Aihe