Voi kohdata IRL
Mikset sä sitten
12
814
Vastaukset
- Anonyymi
Voin.
- Anonyymi
En tiedä missä hän luuraa.
- Anonyymi
Itse en voi sen takia, että tykkään liikaa ja tahfon koko paketin parin päivän sijaan. Mieluummin olen sitten yksin.
- Anonyymi
Saat koko paketin loppuelämäksi. Sitä minäkin haluan. Kaita nyt se viesti, jos siis oikeasti rakastat mua.
M:ltä N:lle
- Anonyymi
Missä ja milloin?
- Anonyymi
Et pääse kummiskaan kun vaimos kyttää.
- Anonyymi
Ja syystä😂
- Anonyymi
Kaikenlaista kyttääjää palstat pullollaan kun pelätään että se oma ukkeli kyttää uutta, pitäkää ne ukkelit tyytyväisenä niin ei tarvitte hysteerisenä trollata palstoilla 👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikenlaista kyttääjää palstat pullollaan kun pelätään että se oma ukkeli kyttää uutta, pitäkää ne ukkelit tyytyväisenä niin ei tarvitte hysteerisenä trollata palstoilla 👍
Juurihan jonku ukkoa vokottelet😂😂😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei me mitään ukkoja pidetä tyytyväisenä vaan itsemme.
Vai mitä vaimot😉
- Anonyymi
Voisinko sinulta muka sellaista kysyä ihan oikeasti? Vkh
- Anonyymi
Ei ole IRL mutta Jodel löytyy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854910- 1902288
- 392050
- 1331889
- 791826
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj231688- 1781530
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161431Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3451210- 351136