Ajattelin perustaa hinausfirman Kiteelle, onkohan kannattava bisnes?
Onko hinaus hyvä bisnes
14
967
Vastaukset
- Anonyymi
Onkohan ? Itse sen sanoit.
- Anonyymi
Romuja riittää liikenteessä. Ne jos päätyy hinattaviks niin tuskin rahoja saa ikinä.
Kannattaa ensin vaikka ettiä pehmis syötäväks ja sitten miettiä uudestaan. - Anonyymi
On hyvä bisnes. Muutama vuosi töitä ja sitten voikin jo heittäytyä laakereilleen. Korvaukset ovat niin hyviä, että saa ostettua vaikka omakotitalon, hulpean edustusauton ja vielä jää harrastuksiinkin rahaa - esim. isokuutioiseen moottoripyörään 👍
- Anonyymi
Tämähän on helppo homma. Kovalla pakkasella akut hyytyy ja lähdet pimeässä antamaan virtaa/vaihtamaan akkua. Kun on liukkaat kelit niin lähdet pimeällä räntäsateessa vetämään autoa ojasta.
Kolaripaikalla ei tarvitse muuta kuin kuljettaa verinen lyttyyn mennyt auto romuttamolle. Koko ajan pitää olla lähtövalmiina mutta suurimman osan ajasta voi surffailla netissä. - Anonyymi
Hinausautokaan tuskin paljoa maksaa ja siihen saa starttirahaa ja muita tukia tietysti.
- Anonyymi
Hyvä bisnes ken homman hallitsee.
- Anonyymi
Kunhan muistat että hintoja on helppo polkea mutta helvetin vaikea korottaa
- Anonyymi
Entäs pimeä hinaus, kuten taxit ?
- Anonyymi
Ei kannata.Yleensä vakuutusyhtiö maksaa autojen hinaukset.Paalikunnossa olevat hinaus omistajan vastuulla yleensä.
- Anonyymi
Kyllä kannattaa. Lasku vaan palvelusta muistaa kirjoittaa :2 t hälytystä , haalarin veto päälle, autoon nousu , lähtömaksu ,liinan selvittely , auton veto , lavan pudotus , km maksu ym, kaikki erikseen ja päällekäin sekä limittäin
- Anonyymi
On hyvä bisnes. Muutama vuosi tehdä töitä ja sitten voikin jo jäädä ”eläkkeelle”, senverra hyvin tienaa
- Anonyymi
Välillä ei oo mitään hommia ja yks kaks pamahtaa reilusti keikkaa, epävarmuutta pitää sietää.
- Anonyymi
Jos sitten syssymmällä kun uutiset tavanomaiseen tapaansa riekkuu:
TALVI YLLÄTTI AUTOILIJAT! - Anonyymi
Vakuutusyhtiöiden hyväksymät lähimmät taitaa olla Viking-tms ketju, lähin kai Joensuussa. Jos tilaa lähimmän viemään kylän korjaamolle, on omavastuu 50 e. Kakkosasukkina mielelläni tuen silti paikallisia, suht kaikessa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2217442
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s444789- 594752
- 753418
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko162005Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗301850- 311809
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹441667- 371578
- 1431317