Ajattelin perustaa hinausfirman Kiteelle, onkohan kannattava bisnes?
Onko hinaus hyvä bisnes
6
459
Vastaukset
- Anonyymi
Onkohan ? Itse sen sanoit.
- Anonyymi
Romuja riittää liikenteessä. Ne jos päätyy hinattaviks niin tuskin rahoja saa ikinä.
Kannattaa ensin vaikka ettiä pehmis syötäväks ja sitten miettiä uudestaan. - Anonyymi
On hyvä bisnes. Muutama vuosi töitä ja sitten voikin jo heittäytyä laakereilleen. Korvaukset ovat niin hyviä, että saa ostettua vaikka omakotitalon, hulpean edustusauton ja vielä jää harrastuksiinkin rahaa - esim. isokuutioiseen moottoripyörään 👍
- Anonyymi
Tämähän on helppo homma. Kovalla pakkasella akut hyytyy ja lähdet pimeässä antamaan virtaa/vaihtamaan akkua. Kun on liukkaat kelit niin lähdet pimeällä räntäsateessa vetämään autoa ojasta.
Kolaripaikalla ei tarvitse muuta kuin kuljettaa verinen lyttyyn mennyt auto romuttamolle. Koko ajan pitää olla lähtövalmiina mutta suurimman osan ajasta voi surffailla netissä. - AnonyymiUUSI
Hinausautokaan tuskin paljoa maksaa ja siihen saa starttirahaa ja muita tukia tietysti.
- AnonyymiUUSI
Hyvä bisnes ken homman hallitsee.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911254Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 48824
- 70820
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53760Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50695- 33672
- 60659
- 52637
- 50625