…ja ehdottomasti Skodan (tai ”Skeidan”) merkkihuollosta saa paskinta ”palvelua”.
Kerrankin ”auto” oli siellä 2 viikkoa huollossa, kun ”joutuivat odottamaan varaosia ulkomailta”. Vi**u apostolin kyydilläkö niitä kuljetettiin? 🤬🤬🤬
Sijaisautosta ei voinut edes neuvotella… ja kaupan päälle sain vielä ylimielistä vi***lua.
Terveysaseman lääkäriltäkin saa nopeammin ajan kuin ”Skeidan” huollosta. 🤭
Ei varmasti ole sattumaa, että tšekin kielessä "škoda" tarkoittaa vahinkoa tai menetystä. 🤭
Otan osaa kaikkien Skeidan omistajien, jotka joutuvat käyttämään merkkihuoltoa, haasteisiin. 🙏🏻
Mulla on ollut eri merkkisiä autoja
15
203
Vastaukset
- Anonyymi
Mikä ihme saa trollit kirjoittelemaan keksittyjä sepustuksia?
- Anonyymi
Et siis kuulu niihin onnekkaisiin, jotka ovat asioineet täällä:
https://helkama-autokauppa.skoda.fi/
- Anonyymi
Luulen, että suosikkiveljeni on Saika. Okei. No, minä ajattelin, että jos tiedät jotain siitä, että pitää huolta psykologista. Ei psykologisen huoltoa, en ole puhuttu siitä, haluaisin tietää, miten ottaa huomioon suunnitelman Saikkaa......
- Anonyymi
Onko tuo suomea?
- Anonyymi
Ei merkkihuoltoa ole mikään pakko käyttää.
- Anonyymi
On jossain erityistapauksissa… valitettavasti.
- Anonyymi
Maa on täynnä Skodan merkkihuoltoja.
Ei lienee Skodan vika jos huolto ei ole jollekin juntille mieleinen. Veikkaan ettei muutkaan asiat tuolta tyyypiltä hoidu normaalisti.- Anonyymi
Samaa mieltä! Ei Skodaa suotta johtotähdeksi kutsuta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samaa mieltä! Ei Skodaa suotta johtotähdeksi kutsuta.
Ei kyllä ikinä ole kutsuttu, mutta hienoa, että kykenet plagioimaan Mersun mainosta. 🤣
”1960-luvulla mersua mainostettiin iskulauseella 'Johtotähti kaikilla teillä'.” - Anonyymi
Toki voit leikkiä tyhmää ja olla ymmärtämättä, että kyse on maahantuojan merkkihuollosta:
https://helkama-autokauppa.skoda.fi/huollot-ja-lisavarusteet/
Ei liene yhteiskunnan vika, ettet kykene ymmärtämään noin yksinkertaisia asioita. No, onneksi sulla on sentään Skoda. 🤭 - Anonyymi
Hienoa, onnistuit todistamaan ettei kyse ole vain skeidojen huoltajista, vaan myös niiden omistajista!
- Anonyymi
Tänään ottivat Skeidan huollosta yhteyttä… kun olin jättänyt yhteydenottopyynnön yli viikko sitten. 🙄
Se spede kysyi vieläkö ”auto” on huollon tarpeessa? Vastasin, että se on jo viety romuttamolle, johon se spede totesi: ”Hyvä, että asia on saatu hoidettua!”
Eli Skeidan merkkihuoltokin on sitä mieltä, että kaikki Skeidan ongelmat ratkeaa Skeidan romutuksella. 👍 - Anonyymi
Skodan varaosat kuljetetaan puisella purjelaivalla.
- Anonyymi
Minullakin on ollut ennen Toyotaa niitä muitakin huonoja merkkejä ja tietysti se Skoda oli huonoin.
- Anonyymi
Siinä se oli taas Toyota miähen päivän vuodatus.
No helpottiko yhtään?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?961886- 881340
- 1101143
- 761037
- 1191010
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57873- 47791
- 36782
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48741- 33693