Olen psyykkisesti käpertynyt kanssasi yhteiseen lusikka, -tai sikiöasentoon. Olen tässä tilassa kaiken aikaa ja pyrin hakeutumaan tähän tilaan myös fyysisesti, sillä se on minulla stabiili tila. Stabiili tila, mistä ei ole tarvetta enää muuhun tilaan.
Tärkeintä siinä on, että tunnen sinut siinä ja, että tunnut hyvältä ja, että olet rakas ja, että olet turvassa ja, että olet ainutlaatuinen ja, että sinun on siinä söpö.
Mutta, vaikka olet minua paljon pienempi ja pieni söpö kerä, niin tunnen itsekin olevani turvassa, tunnen, että minun on siinä hyvä ja tunnen, että hyvyys ympäröi meitä.
harmaasusi
Nainen, minulla on henkinen lukko...
13
367
Vastaukset
- Anonyymi
Olet vain paha
- Anonyymi
Kaunista
- Anonyymi
Ihana kirjoitus❤️
- Anonyymi
Jotkut näkee rumuutta kaikessa.
Uskallus rohkeasti tutustua ihmisiin puuttuu.
Trauma lapsia nykyään joka paikassa.
Henkinen vastoinkäymisten sietokyky nollassa, johtuen heikoista lähtökohdista elämässä. - Anonyymi
En tiedä oliko mulle mutta kauniisti kirjoitat
- AnonyymiUUSI
Tää on origille, häntä kaipaan nyt...
harmaasusi
- Anonyymi
Ihanan kaunista❤️
- Anonyymi
❤️
❤️
- Anonyymi
Mikä tää apinasusi meininki on?
- Anonyymi
En osaa sanoa, mut otin samantyyppisen allekirjoituksen, että sovin joukkoon. Sä voisit ottaa vaikka ihmissuden, tai hirmusuden. Jääkiekossakin joku susiäijä teki maalin Suomea vastaan, sen selässä luki "Wolf".
harmaasusi
- Anonyymi
Rakkaus on symbioosi, kupla, mutta ihminen on kuitenkin erillinen ja oma itsensä ja vapaa. Ei voi tukahduttaa toista symbioosiin.
- Anonyymi
Ei tietenkään tukahduttaa, mutta jos se toiselle sopii, niin noin kävisi. Ei tuossa ollut kyse mistään ihmisen sieppaamisesta, vaan läheisyydenhalusta.
harmaasusi - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei tietenkään tukahduttaa, mutta jos se toiselle sopii, niin noin kävisi. Ei tuossa ollut kyse mistään ihmisen sieppaamisesta, vaan läheisyydenhalusta.
harmaasusiMinä haluan läheisyyttä vain sellaisen ikäiseni miehen kanssa johon rakastun! Kaksi suunnilleen saman ikäistä!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692693
- 632634
- 681782
- 241607
- 201540
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91470- 151382
- 381233
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81197- 251106