Siis jos tämä menee läpi niin se on jo Megapetos.. Koittakaa PS pelastaa tilanteenne ja torjua tämä älytön touhu ! Ja ajatelkaa edes kerran Suomen köyhiä. Puolustakaa edes kerran heitä ! .. siis -50 %! sairasta on jo...
Suunnitteilla - 50% leikkaus kaikista köyhimmille !!?
13
237
Vastaukset
- Anonyymi
Eli mistä nyt leikataan? Sekava aloitus.
- Anonyymi
Turvat kiinni. Suomessa ei ole ainuttakaan köyhää. Jos olisi, niin se olisi "korvien välissä", hah hah haaa!!!...
JK Elämä on niinku sen itse järjestää, sano... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Turvat kiinni. Suomessa ei ole ainuttakaan köyhää. Jos olisi, niin se olisi "korvien välissä", hah hah haaa!!!...
JK Elämä on niinku sen itse järjestää, sano...Eipä sinulta tainnut tuo peruskoulu mennyt hyvin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
JK Elämä on niinku sen itse järjestää, sano...Ressukin on valinnut juomisen ja valinnut hoidosta kieltäytymisen....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
JK Elämä on niinku sen itse järjestää, sano...Reppanakin systeemin tuella repii leukaansa.
- Anonyymi
Persuista putoo 90% jos ne ei torppaa tätä hulluutta..
- Anonyymi
Sehän on mennyt jo, Purra painaa kaasupohjassa rotkosta alas.
Mitä hän nyt Persuista välittää, seuraavissa vaaleissa Kokoomuksen listoilla.
- Anonyymi
Onhan persut jokaa ajaa tätä kokkareiden tuella. Mutta pääarkkitehti on Purra plus tukijoukot.
- Anonyymi
Näin he varmistavat pääsyn Kokoomuksen listoille.
SDP kannattajana, jostain kumman syystä, toivoisin Persujen ammattiyhdistys siiven vievän vallan puolueessa. - Anonyymi
Kyllä pääarkkitehti kaikessa on kokoomus!
- Anonyymi
Koirien tottelevaisuus koulutuksessa käytetään ehdollistamista halutun tuloksen saavuttamiseksi.
- Anonyymi
Mitä te yritätte sanoa. Ei yhtään selväkielistä kirjoitusta!
- Anonyymi
EIKÖS NE PERUSPÖKÖPÄÄT KUULU JUST NIIHIN SUURI TULOISIIN , JOILTA EI VÄHENNETÄ MITÄÄN , PÄINVASTOIN ,VEROTUS VAAN KEVENEE MITÄ SUUREMMAT TULOT , SITÄ PIENEMPI VEROTUS
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 646277
- 635659
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise1294670- 603937
- 143835
- 323249
- 693031
- 592866
- 762657
- 471970